korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
EDUNEWS.PL: CO SZKOŁA ROBI, GDY "NIC NIE ROBI"?
Tyle się dzieje, że tematy same cisną się na klawiaturę. Nie, żebym wierzył, że swoją pisaniną coś zmienię, ale możliwość konstruktywnego dania ujścia własnym emocjom powoduje, że idąc codziennie do pracy jestem w stanie przywdziać uśmiech i czynić to jeszcze w miarę szczerze
ZOSTAŃ PARTNEREM Educational Testing Service (ETS) Global, 29.02.20, Gdańsk.
Zostań partnerem ETS Global i dołącz do prestiżowej sieci organizacji edukacyjnych stawiających na najwyższe standardy w nauczaniu języka.
Zachęta – National Gallery of Art: Wystawa Andrzeja Krauze. The Flying Lesson, 22.02-17.05.20, W-wa
Lekcja fruwania to wystawa Andrzeja Krauzego, wybitnego polskiego rysownika od prawie czterdziestu lat mieszkającego i tworzącego w Londynie.
EDUNEWS.PL: LISTOPAD Z POZYTYWNĄ UWAGĄ W DZIENNICZKU
Jaś bił się z kolegą, Ewa rozmawiała na lekcji, Staś chodził po klasie - to klasyka z uczniowskich dzienniczków. Dzieci dostają w nich niemal wyłącznie negatywne komunikaty. Czas to zmienić! W listopadzie rusza ogólnopolska akcja „Pozytywna Uwaga”, która ma otworzyć nauczycieli, rodziców i uczniów na życzliwe opinie
EXPRESSIS VERBIS: Let's make Bingo Great Again! szkolenie metodyczne, 23.02.2020, Warszawa.
TO PIERWSZE TAKIE SZKOLENIE NA RYNKU Warsztaty dla nauczycieli wszystkich języków obcych! (Warsztaty odbędą się po polsku i wszystkie plansze/wariacje gier również będą ćwiczone po polsku, tak by każdy mógł je przełożyć na nauczany przez siebie język)
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych, 22.02.20, Katowice.
W co, po co i jak się bawić na zajęciach języka angielskiego w klasach 1–3?! Zabawa uczy. To prawda – ale czy każda? I czy każda w równym stopniu? Czy lekcja angielskiego staje się automatycznie lepsza wtedy, gdy dzieciaki więcej się bawią...? Jak potrzebę zabawy uzasadnić ważnym dorosłym: dyrektorowi szkoły (którego być może drażni hałas na angielskim...), rodzicom (którzy być może woleliby poważną naukę gramatyki od pierwszej klasy...), a może też samym sobie (choć może nie do końca lubimy leżenie z dziećmi na dywanie czy przebieranie się za śmieszne stwory...)?
EDUNEWS.PL: W POSZUKIWANIU NIEODPARTEJ CHĘCI UCZENIA SIĘ
Czy przedmioty mające uczyć dzieci nowych, ważnych umiejętności spełniają swoje funkcje? Czy dobra pomoc naukowa wystarczy, by poprowadzić świetne zajęcia? Czy nauczyciel dysponujący wyłącznie słowami, kredą i tablicą ma szansę głęboko zainteresować uczniów przedmiotem, którego uczy? Czy edukatorów wkrótce zastąpią roboty? Czy popełnianie błędów jest pożyteczne? Między innymi na takie pytania starali się odpowiedzieć prelegenci i uczestnicy konferencji naukowej „Przygody umysłu 2019” (Learning Adventures), która zakończyła się wczoraj w CN Kopernik w Warszawie
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych, 22.02.20, Szczecin.
W co, po co i jak się bawić na zajęciach języka angielskiego w klasach 1–3?! Zabawa uczy. To prawda – ale czy każda? I czy każda w równym stopniu? Czy lekcja angielskiego staje się automatycznie lepsza wtedy, gdy dzieciaki więcej się bawią...? Jak potrzebę zabawy uzasadnić ważnym dorosłym: dyrektorowi szkoły (którego być może drażni hałas na angielskim...), rodzicom (którzy być może woleliby poważną naukę gramatyki od pierwszej klasy...), a może też samym sobie (choć może nie do końca lubimy leżenie z dziećmi na dywanie czy przebieranie się za śmieszne stwory...)?
<<poprzednie [91] 92 93 94 95 96 97 98 99 100 nastepne>>