korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
IL PONTE poleca: Teatralne przeżycia - SŁUGA DWÓCH PANÓW Goldoniego w Teatrze KWADRAT
Teatr Kwadrat słynie ze wspaniałych inscenizacji komedii i fars. Tym razem dyrekcja teatru sięgnęła do klasyki komedii – Goldoniego.
EDUNEWS: CYFROWI TUBYLCY I IMIGRANCI
W Polsce dochodzi do głosu hipermedialne pokolenie, które nie zna świata bez komputerów, telefonów komórkowych i dostępu do Internetu 24 godziny na dobę. Są to osoby urodzone po 1985 r., które dorastały w otoczeniu elektroniki, wideo, gier komputerowych czy telewizyjnych, odtwarzaczy muzyki (od walkmana po mp3 playera) i innych urządzeń multimedialnych
NaukaBezGranic: Projekt i warsztaty SCOTLAND TODAY Easter Time
Spotkania mają charakter otwarty - zapraszamy nauczycieli z klasami na warsztaty w wybranym dniu i o wybranej godzinie.
konferencja VIII SPRING PELT CONVENTION 2009
W dniach 6 - 7 marca 2009 roku w Rzeszowie w Kinie Zorza
IL PONTE: Dla lubiacych promocje - tanio do Włoch :)
Linie lotnicze Wizzair uruchamiają nowe połączenia z Warszawy do Włoch...
EDUNEWS: CZY OPTYMALNIE WYKORZYSTUJEMY KOMPUTERY W SZKOŁACH?
Teoretycznie komputery w każdej szkole są już na porządku dziennym. Ale czy możliwości tych narzędzi nowoczesnej edukacji wykorzystywane są na 100%? Używamy ich w szkołach najczęściej na lekcjach informatyki. A co z innymi przedmiotami? Czy dyrektorzy szkół i nauczyciele faktycznie korzystają z komputerów w celu przekazania uczniom potrzebnej im wiedzy i umiejętności?
IL PONTE poleca: Wiesci z opery: 135 lat od neapolitanskiej prapremiery opery: „Łucja z Lammermooru”
Twórca libretta jest Salvatore Cammarano. Opera opowiada dzieje szkockich kochanków w trakcie historycznej wojny domowej miedzy stronnikami zdetronizowanych Stuartów i zwolennikami nowego władcy Wilhelma Oranskiego w koncu XVII wieku. 27 II 2009, piątek, godz. 19.00-22.30 (Sala Moniuszki)
WSIP - Kącik porad metodycznych : Zmotywowany uczeń.
Rola motywacji w procesie uczenia się języka obcego. Co motywuje moich uczniów do nauki języka, którego uczę? Co ich zniechęca? Jakie czynniki mogą wpłynąć pozytywnie na spowodowanie lub zwiększenie zainteresowania przedmiotem? Jak mogę uatrakcyjnić lekcje? Czy wszystko w tym zakresie robię jak należy? Znając odpowiedzi na te pytania oraz umiejętnie korzystając ze wskazówek zawartych w kolejnym artykule cenionego nauczyciela, autora podręczników i metodyka, Mirosława Zyberta, będą Państwo w stanie jeszcze lepiej motywować uczniów do wytężonej pracy i wspólnej zabawy z językiem obcym.
1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 nastepne>>