korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: angielski
- województwo: małopolskie
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie małopolskim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka angielskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka angielskiego w mieście Kraków


Przejdź do:
  Znaleziono 916 lektorów.
język angielski małopolskie
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
161 anglista angielski
Posiadam doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum. Uczyłam również geografii z elementami języka angielskiego w gimnazjum dwujęzycznym oraz geografii w liceum i liceum dla dorosłych. Łatwo nawiązuję kontakt z uczniem i słuchaczem. Jestem opanowana, cierpliwa, lubiąca współpracę z innymi.
162 nitka70 angielski
Posiadam 25-letnie doswiadczenie w nauczaniu, zarowno w szkolach panstwowych, jak i prywatnie , w kraju i za granica. Przez 16 lat mieszkalam i pracowalam w Londynie na stanowisku nauczyciela i menadzera edukacji specjalnej oraz nauczyciela jezyka angielskiego jako obcego( EHWLC, London). W 2014 roku uzyskalam certyfikat CELTA. Moja pasja jest nauczanie jezyka angielskiego, interesuja mnie rowniez stanowiska wymagajace zdolnosci kierowniczych, na ktorych moglbym wykorzystac 7-letnie doswiadczenie manadzerskie. Oferuje swoje uslugi firmom, szkolom jezykowym, a takze osobom prywatnym.
163 joanna_ch angielski
Podczas studiów pedagogicznych, nabyłam umiejętność współpracy z ludźmi. Cechuje mnie również otwartość, życzliwość, łatwość nawiązywania kontaktów. Wieloletnia nauka języka angielskiego pomogła mi rozwinąć komunikacyjne kompetencje językowe. Jestem osobą odpowiedzialną, konsekwentną i rzetelną. Ambitnie podchodzą do każdego powierzonego mi zadania, szybko i chętnie uczę się nowych rzeczy. Wszystkie te cechy z przyjemnością wykorzystam i rozwinę w pracy.
164 anetaZ. angielski
Podczas mojej pracy w szkole językowej Celingua w Krakowie oraz w Buccleuch Academy w Kettering przeszłam szereg szkoleń pedagogiczno- metodologicznych. W Celingua nauczałam dzieci i młodzież (od 5 do 18 roku życia). Prowadziłam kursy maturalne, gimnazjalne oraz przygotowania do FCE. Pracę w Buccleuch Academy w Wielkiej Brytanii rozpoczęłam, jako asystent językowy. Po trzech miesiącach zaproponowano mi posadę nauczyciela kontraktowego oraz tłumacza. Zakres moich obowiązków obejmował pracę w trzech placówkach akademii: Foundation Phase, Development Phase, Extension Phase (polskie odpowiedniki przedszkola, szkoły podstawowej i średniej). Zadaniem moim było nauczanie języka angielskiego wszystkich mniejszości etnicznych: Polaków, Greków, Afgańczyków, Węgrów, Słowaków, Ugandyjczyków, Francuzów. Jako koordynator do spraw kultury odpowiedzialna byłam za ich dobre samopoczucie w szkole oraz proces płynnej integracji. Prowadziłam także kursy wieczorowe, które skierowane były dla osób dorosłych: rodziców, pracowników szkoły etc. Przygotowywałam moich uczniów do egzaminu GCSE in English (poziom zaawansowany), oraz do egzaminów na obywatela Wielkiej Brytanii. Byłam odpowiedzialna za przeprowadzenie egzaminu GCSE in Polish. Praca z słuchaczami o różnych poziomach zaawansowania oraz w różnych grupach wiekowych pozwoliła mi najpełniej realizować swoje ambicje zawodowe oraz rozwijać zdolności pedagogiczne. Jest to rozwiązanie, które zapobiega rutynie i w najwyższym stopniu mobilizuje lektora. Podczas moich lekcji wykorzystywałam różnorodne techniki pracy i metody dydaktyczne. Zajęcia z najmłodszymi zaczynały się od stymulacji ruchowej i zachęcenie dzieci do aktywnego udziału w lekcji. Potem następowała praca z czytankami, rozszerzanie słownictwa, ćwiczenie pisania i mówienia. Używane przeze mnie metody obejmowały materiały wizualne, słuchowe, prezentacje multimedialne, kreskówki, pracę z tablicami interaktywnymi. Zajęcia z młodzieżą opierały się na użyciu podręczników i połączeniu tegoż materiału z wiedzą praktyczną. Tu w największym stopniu wykorzystywałam prezentację w Power Point, filmy, plakaty, artykuły. W tej grupie oraz w grupie dorosłych na szeroką skalę używałam materiałów z życia codziennego: formularzy, ulotek, biletów, które zgromadziłam w ogromnych ilościach na potrzeby dalszego nauczania w przyszłości. Nauka z osobami dorosłymi polegała na ciągłych konwersacjach, pracy w grupach, poszerzeniu wiedzy gramatycznej jak również praktycznej oraz licznych ćwiczeniach poprawiających umiejętność rozumienia ze słuchu. Dodatkowo zastosowane zostały prezentacje multimedialne, wideo, dyktafony, ipods.
165 Lektorka_Ang_Pl angielski, polski dla cudzoziemców
Po latach praktyki mam pewność, że potrafię i lubię uczyć (zarówno języka angielskiego, jak i polskiego). Nauczanie tego drugiego, ojczystego, to czasem wyzwanie, ale i źródło satysfakcji. Moje lekcje, choć oparte o wybrany program są dynamiczne, czasem zaskakujące. Chcę by były praktyczne, używam rekwizytów, humoru, odwołuję się do osobistych doświadczeń uczniów, by uczyć ich języka, który będzie jak najbliżej ich życia, naprawdę stanie się ich kompanem, narzędziem użytecznym na co dzień. Spotkania z uczniami pochodzącymi z innych krajów dają mi nierzadko nową perspektywę i prowadzą do własnych odkryć językowych. Jako dziecko byłam dwujęzyczna (w parze polski/bułgarski) i szczególnie uczenie osób mówiących innymi słowiańskimi językami często staje się fascynującą podróżą przez meandry naszej rodziny językowej. Dodam, że od lat nauczam j. polskiego używając materiałów z serii wydawniczej \"Hurra!!! Po polsku\".
166 jurkos angielski
pisanie jest moją pasją, mam własny program i zestaw ćwiczeń do nauki stylistyki. dodatkowe materiały dla nauki osób ze specyficznymi problemami edukacyjnymi, na przykład dyslektyków.
167 Piotr_Musiela angielski
PIERWSZA LEKCJA ZA DARMO! SPRAWDŹ SAM CZY SPOSÓB PROWADZENIA ZAJĘć CI ODPOWIADA BEZ KONIECZNOŚCI PŁACENIA ZA PIERWSZĄ GODZINĘ.
168 bokozbial angielski
Ogłoszenie, o którym jest mowa, zainteresowało mnie ze względu na moje doświadczenie, możliwość rozwoju zawodowego, a także lokalizację. Jestem absolwentką Uniwersytetu Central Lancashire (University of Central Lancashire, Wielka Brytania) gdzie w 2011 roku ukończyłam 3-letnie studia licencjackie oraz w roku 2012 roczne studia magisterskie na kierunku Nauczanie Języka Angielskiego jako Języka Obcego z Lingwistyką Stosowaną. W czasie studiów ukończyłam również kurs TrinityCert TESOL, potwierdzony certyfikatem zezwalającym na nauczanie języka angielskiego jako języka obcego. Swoje pierwsze zdolności pedagogiczne rozwinęłam podczas dwuletnich praktyk na Uniwersytecie Central Lancashire, gdzie byłam odpowiedzialna za planowanie oraz prowadzenie lekcji języka angielskiego w środowisku wielokulturowym. Nauczyło mnie to dużej cierpliwości, umiejętności pracy w trudnych warunkach oraz wykorzystywania teorii w praktyce. Nauczanie języka angielskiego oraz pomoc uczniom wymagającym wsparcia językowego jest moją pasją i z tego powodu pracowałam, jako wolontariusz w Ribbleton Avenue Infant School w Wielkiej Brytanii oraz w Joy School w Chinach. W obydwu przypadkach miałam szanse rozwinąć swoje zdolności dydaktyczne, pedagogiczne oraz interpersonalne w środowiskach tak odrębnych jak Chiny czy Wielka Brytania. Wspomniane prace łączyłam ze studiami oraz licznymi zainteresowaniami. Te ostatnie, tak jak fotografia, podróże i edukacja pociągnęły mnie do wcześniej wspomnianego wyjazdu do Chin, dzięki któremu wzbogaciłam się nie tylko w nowe doświadczenia zawodowe.
169 Paulina80 angielski
Oferuję Państwu profesjonalizm, sumienność i zaangażowanie w powierzone mi obowiązki. Jestem doświadczonym lektorem z dużymi sukcesami w nauczaniu. Pracowałam zarówno z dziećmi, młodzieżą, jak i z osobamy dorosłymi. Swe umiejętności językowe doskonaliłam na stypendiach zagranicznych w Wielkiej Brytanii i w USA, studiując m.in. na Uniwersytecie Harvarda (2 semestry).
170 k.gosciej angielski
Odkąd po raz pierwszy zaczęłam nauczać języka angielskiego podczas praktyk w czasie studiów, wiedziałam, że jest to zawód, który sprawia mi wiele satysfakcji. W pracy nauczyciela motywuje mnie to, że mogę innym przekazać swoją wiedzę. Kiedy moi uczniowie robią postępy, osiągają coraz lepsze wyniki w nauce, mogą pochwalić się bardzo dobrymi rezultatami zdawanych przez siebie egzaminów, wiem, że moja praca przynosi wymierne efekty. Jestem osobą posiadającą niezwykłą łatwość nawiązywania kontaktów z innymi, co niezwykle ułatwia pracę w zawodzie nauczyciela, jako że dobry kontakt z uczniami jest tutaj niezwykle ważny. Pochodzę z rodziny nauczycielskiej od kilku pokoleń, dlatego też sądzę, że posiadam wrodzone predyspozycje do wykonywania tego zawodu.