|
anetaZ.
|
Narodowość:
|
polska |
|
Języki:
|
angielski, |
Uczę języków obcych od roku
|
2005 |
Przygotowanie zawodowe:
|
|
Wykształcenie:
|
|
Magister: Uniwersytet Jagielloński,
Kraków,
Wydział: Filologiczny,
Kierunek: Filologia klasyczna |
|
Certyfikaty, kursy oraz zdarzenia potwierdzające znajomość języka obcego i uprawniające do uczenia języków obcych:
|
|
Certificate Advanced in English,
Exam Proficiency in English, 06.2003- sekretarka, telefonistka Belfast, Irlania Północna
10.2004
10.2009- nauczyciel języka angielskiego, tłumacz
07.2010 Buccleuch Academy, Kettering,
Wielka Brytania
Udzielałam tłumaczeń m.in. dla: KBA Kettering, Abart Estate Kraków, Tollers Solicitors Northampton. Teksty specjalistyczne via ProZ.com.
|
|
Umiejętności zawodowe:
|
|
Chcę i potrafię uczyć:
dzieci, młodzież, dorosłych, osoby dojrzałe |
|
Chętnie podejmę się prowadzenia szkoleń językowych w niżej wymienionych zakresach:
|
|
Język angielski - poziom
początkujacy, elementarny, średniozaawansowany, zaawansowany |
|
- praca w oświacie -
szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, szkoły wyższe |
|
- udzielanie korepetycji -
cena za 45 minut : 35 (szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, studia, studia lingwistyczne) |
|
- język ogólny -
cena za 45 minut : 35 |
|
- przygotowanie do egzaminów -
cena za 45 minut : 35 (FCE, gimnazjalny, matura, matura rozszerzona, wstępny do gimnazjum, wstępny do liceum, wstępny na studia, ) |
|
Doświadczenie zawodowe:
|
|
Uczę języków obcych od roku 2005.
|
|
Prowadzę kursy dla otwartych szkół językowych od 2007. |
|
Prowadzę korepetycje od 2005 roku. |
|
Pracuję regularnie w oświacie od 2009 roku |
|
|
(przedszkole, szkoła podstawowa, liceum, ). |
|
Informacje uzupełniające:
|
|
Dysponuję wolnym czasem:
|
|
Sobota: |
brak terminów |
|
Niedziela: |
brak terminów |
|
Dni powszednie: |
rano, południe, popołudnie, wieczór
|
|
Obszar pracy:
|
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Bieńczyce |
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Bieżanów-P. |
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Czyżyny |
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Dębniki |
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Grzegórzki |
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Krowodrza |
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Krzesławickie W. |
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Łagiewniki-B.i |
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Mistrzejowice |
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Nowa Huta |
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Podgórze |
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Podgórze D. |
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Prądnik |
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Stare Miasto |
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Swoszowice |
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Zwierzyniec |
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Bronowice |
|
|
|
Uczę w miejscu zamieszkania:
małopolskie/Kraków/Kraków-Podgórze |
|
Interesuje mnie praca zdalna (uczę on-line).
|
Podczas mojej pracy w szkole językowej Celingua w Krakowie oraz w Buccleuch Academy w Kettering przeszłam szereg szkoleń pedagogiczno- metodologicznych. W Celingua nauczałam dzieci i młodzież (od 5 do 18 roku życia). Prowadziłam kursy maturalne, gimnazjalne oraz przygotowania do FCE. Pracę w Buccleuch Academy w Wielkiej Brytanii rozpoczęłam, jako asystent językowy. Po trzech miesiącach zaproponowano mi posadę nauczyciela kontraktowego oraz tłumacza. Zakres moich obowiązków obejmował pracę w trzech placówkach akademii: Foundation Phase, Development Phase, Extension Phase (polskie odpowiedniki przedszkola, szkoły podstawowej i średniej). Zadaniem moim było nauczanie języka angielskiego wszystkich mniejszości etnicznych: Polaków, Greków, Afgańczyków, Węgrów, Słowaków, Ugandyjczyków, Francuzów. Jako koordynator do spraw kultury odpowiedzialna byłam za ich dobre samopoczucie w szkole oraz proces płynnej integracji. Prowadziłam także kursy wieczorowe, które skierowane były dla osób dorosłych: rodziców, pracowników szkoły etc.
Przygotowywałam moich uczniów do egzaminu GCSE in English (poziom zaawansowany), oraz do egzaminów na obywatela Wielkiej Brytanii. Byłam odpowiedzialna za przeprowadzenie egzaminu GCSE in Polish. Praca z słuchaczami o różnych poziomach zaawansowania oraz w różnych grupach wiekowych pozwoliła mi najpełniej realizować swoje ambicje zawodowe oraz rozwijać zdolności pedagogiczne. Jest to rozwiązanie, które zapobiega rutynie i w najwyższym stopniu mobilizuje lektora. Podczas moich lekcji wykorzystywałam różnorodne techniki pracy i metody dydaktyczne. Zajęcia z najmłodszymi zaczynały się od stymulacji ruchowej i zachęcenie dzieci do aktywnego udziału w lekcji. Potem następowała praca z czytankami, rozszerzanie słownictwa, ćwiczenie pisania i mówienia. Używane przeze mnie metody obejmowały materiały wizualne, słuchowe, prezentacje multimedialne, kreskówki, pracę z tablicami interaktywnymi. Zajęcia z młodzieżą opierały się na użyciu podręczników i połączeniu tegoż materiału z wiedzą praktyczną. Tu w największym stopniu wykorzystywałam prezentację w Power Point, filmy, plakaty, artykuły. W tej grupie oraz w grupie dorosłych na szeroką skalę używałam materiałów z życia codziennego: formularzy, ulotek, biletów, które zgromadziłam w ogromnych ilościach na potrzeby dalszego nauczania w przyszłości. Nauka z osobami dorosłymi polegała na ciągłych konwersacjach, pracy w grupach, poszerzeniu wiedzy gramatycznej jak również praktycznej oraz licznych ćwiczeniach poprawiających umiejętność rozumienia ze słuchu. Dodatkowo zastosowane zostały prezentacje multimedialne, wideo, dyktafony, ipods. |
Odpowiem na kontakt w ciągu 48 godzin.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji prowadzonej w portalu www.szukaj-lektora.pl (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz 883).
|
|