korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: rosyjski
- województwo: śląskie
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie śląskim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka rosyjskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka rosyjskiego w mieście Częstochowa
Katalog lektorów języka rosyjskiego w mieście Katowice


Przejdź do:
  Znaleziono 178 lektorów.
język rosyjski śląskie
  1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10   nastepne>>
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
31 vasermon czeski, greka klasyczna, łacina, rosyjski, słowacki, ukraiński
Oferuję naukę niżej wymienionych języków metodami tradycyjnymi bądź niekonwencjonalnymi – wedle indywidualnych preferencji klienta. Zapewniam własne materiały i pomoce dydaktyczne, w tym własnego autorstwa. Działalność lektorską prowadzę od 2005 roku (z przerwami na dokształcanie się): od czasów brneńskich studiów, kiedy zacząłem udzielać korepetycji z języka czeskiego obcokrajowcom usiłującym zdać egzaminy wstępne na bohemistykę. Po studiach rusycystycznych i politologicznych kontynuowałem działalność na terenie rodzimego Śląska Cieszyńskiego, ucząc prywatnie po obu stronach granicy państwowej i poświęcając się zagadnieniom dydaktyki języków obcych oraz rozpracowywaniu efektywnych metod nauczania, sprawdzając ich skuteczność w praktyce. Współpracowałem z kilkoma szkołami językowymi, którym nadal oferuję swoje usługi, jednak od pewnego czasu świadomie orientuję się na klientów indywidualnych, których różnorodność i wymagania są dla mnie nieustannym wyzwaniem i bodźcem do dalszego rozwoju zawodowego. W chwili obecnej zajmuję się nauczaniem języka czeskiego, słowackiego, rosyjskiego i łaciny, chociaż w przypadku mocnego zainteresowania językiem ukraińskim, białoruskim lub greką klasyczną jestem w stanie znaleźć czas także na te przedmioty. W rozdziałach pojedynczych języków publikuję szczegółowe informacje na temat polecanych pomocy naukowych (podręczniki, rozmówki, przewodniki gramatyczne, przydatne linki), do których dołączam abstrakty spod własnego pióra, jak też dodatkowe informacje i ciekawostki. W nauczaniu od samego początku kładę nacisk na szybkie opanowanie prawidłowej wymowy przyswajanego języka, którą konfrontuję z nagraniami wypowiedzi rodzimych użytkowników, by już na starcie przyzwyczaić do obcowania z ustną formą mowy. Chodzi nie tylko o rozumienie odtwarzanych wypowiedzi, ale też o wejście w sferę konwencyjnej dykcji, akcentacji, intonacji. Zagadnienia gramatyczne utrwalam na podstawie ich praktycznego zastosowania w zdaniach, po przerobieniu których kursant sam (w sposób naturalny) wyłapuje funkcjonowanie istotnych zjawisk „w akcji”. Wprowadzanie konwersacji od początkowych lekcji ma na celu zdobycie pewności siebie mówcy oraz osiągnięcie językowej samodzielności w ogólnoludzkich kontaktach z obcojęzycznymi osobami poprzez prężne opanowywanie słownictwa z zakresu poszczególnych sfer życia codziennego (sport, zakupy, życie towarzyskie, w urzędzie, w restauracji itp.). Ze względu na bezsprzeczne zalety stosowania twórczych metod w procesie edukacyjnym, jak i z wymogu opanowania ortografii i stylistyki, zmuszam także kursantów do prowadzenia aktywnej komunikacji piśmiennej, jak również do czytania – pożytecznej czynności, za pomocą której jesteśmy w stanie wyłapać z kontekstu wiele względnie niezrozumiałych zawiłości. Znaczna część wykładów przeznaczona jest poszerzaniu i pielęgnacji zasobu słownictwa w oparciu o dedukcje etymologiczne, czyli zaszeregowanie wyrazów do pewnego \"ciągu genealogicznego\" i uzmysłowienie sobie więzi i zależności słowotwórczych. Indywidualne dobieranie profilu kształcenia umożliwia późniejszą koncentrację na doskonaleniu fachowego wyposażenia terminologicznego: biznesowego, prawnego, administracyjnego, informatycznego, zdrowotnego itd., zgodnie z życzeniami klienta. Z powyższego można łatwo wywnioskować, że zajęcia ukierunkowane są na pełną aktywizację ich uczestników, przez co gros nauki przypada na czas pracy z lektorem w trakcie lekcji, a nie na pozalekcyjne głowienie się nad pokrętną gramatyką w parze z bezmyślnym wkuwaniem słów. Materiałów dydaktycznych używam tak, by za ich pośrednictwem skupić się najpierw na cechach wspólnych dla obu języków (ojczystego i zgłębianego; np. wspólne dźwięki i znaki, synonimy, rekcje, funkcje czasów, składnia), by następnie zasygnalizować odstępstwa i różnice, ilustrując całość na twórczym tłumaczeniu fragmentów tekstu z wykorzystaniem metody komparatystycznej. Kolejność omawianych kwestii kieruje się zatem bardziej pokrewieństwiem typologicznym języków niż tradycyjną relewancją. Ostatecznym celem jest oczywiście świadomy, w pełni kompetentny użytkownik języka. Ze względu na odmienne zapotrzebowania osób zainteresowanych nauką, warunki współpracy ustalam z każdą z osobna, toteż nie zamieszczam tutaj szczegółów w postaci tabelek z rozkładami zajęć itp. Również w kwestiach układu lekcji, rodzaju wykorzystywanych materiałów lub odpowiedniej metodyki dostosowuję się do preferencji Państwa. Zaznaczam, iż obecnie operuję na obszarze powiatu cieszyńskiego, z możliwością dojazdu na Zaolzie, choć chętnie też przyjmuję kursantów u siebie w Brennej, gdzie aktualnie rezyduję. W przyszłym roku planuję poszerzyć ofertę o kursy e-learningowe (z wykorzystaniem kamer internetowych), na które już teraz przyjmuję zgłoszenia. Zaś w przypadku głębszego zainteresowania moją osobą – kompetencjami, twórczością bądź osobowością – zapraszam do studiowania strony www.cieszynisko.eu. Szczególnie zwracam uwagę na rubryki językowe, gdzie niebawem zaczną pojawiać się materiały przydatne do nauki, jak też artykuły popularnonaukowe z dziedziny językoznawstwa i lingwodydaktyki mojego autorstwa. Zapraszam do kontaktu.
32 mariamirabella rosyjski
Oferuję kursy na każdym poziomie zaawansowania językowego (kursy dla najmłodszych, młodzieży, osób dorosłych), również kursy z zakresu języków specjalistycznych. Oraz rożnego rodzaju tłumaczenia.
33 bozebozenko rosyjski
Od 1986 roku pracowałam jako nauczyciel języka rosyjskiego w szkole podstawowej ,miałam wielu laureatów konkursów językowych na szczeblu wojewódzkim.przez wiele lat udzielałam korepetycji ,przygotowywałam do matury.Obecnie jestem na emeryturze.
34 Jana_B angielski, hiszpański, rosyjski, ukraiński
Objective_________________________________________________________ English Lector • Business English (negotiations, business correspondence, contracts) • Communication, Role Plays and Creative Tasks for advanced level students • English for beginners, English for children Russian Lector (native speaker) • Business Russian (negotiations, business correspondence, contracts) • Communication, Role Plays and Creative Tasks for advanced level students • Russian as a Foreign Language for Foreign students • Russian for beginners, Russian for children Translator:Polish-Russian-Ukrainian-English. Checking/Editing
35 mirelka26 rosyjski
Nie mogę jeszcze powiedziec o sobie, ze jestem nauczycielem, ale mam pewien zakres wiedzy z jezyka rosyjskiego, nie tylko podstawowy, ale takze z dziedzin prawa, ekonomii, biznesu. poztrafie tlumaczyc teksty w obie strony, unikajac przy tym książkowych błędów. Jesli ktos jest zainteresowany poszerzeniem swojej wiedzy z zakresu języka biznesu - rosyjskiego,a takze nauczyc sie terminologii korespondencji handlowej, chetnie podejme wspolprace.
36 Michail-rus rosyjski
Nazywam się Mikhail. Z przyjemnością pomogę w nauce języka rosyjskiego, który znam doskonale ponieważ to mój ojczysty język. Mogę pomóc w nauce rosyjskiego używanego na co dzień jak i również języka biznesu. Zainteresowanych proszę o kontakt.
37 Katharos rosyjski
Nazywam się Katarzyna Żubrzycka i posiadam certyfikat TRKI poziom C1, instytutu Puszkina w Petersburgu. Ażeby zdobyć ów certyfikat, należy przebrnąć przez kilkugodzinny egzamin, sprawdzający znajomość danego języka kompleksowo. Tu nie ma przypadków - albo się zna dany język, albo nie. Jestem bardzo wyrozumiałą i empatyczną osobą, kocham zwierzęta, w związku z tym opiekuję się również kotami. Języka uczę tak, jak sama chciałabym być uczona przez inną osobę i tak samo traktuję ludzi.
38 pogodynka rosyjski
Nauka jezyka rosyjskiego to moja pasja polaczona z doswiadczeniem.
39 mariarosyjski rosyjski
Native Speaker języka rosyjskiego, lektor z 2 letnim doświadczeniem pracy. Posiadam wykształcenie oraz wszystkie niezbędne materiały do prowadzenia zajęć. Również moim atutem jest autorski program opierający się na bezstresowej metodzie nauki języka poprzez śpiew!
40 Magdalena_H rosyjski
Na moje doświadczenie w nauczaniu języka rosyjskiego składają się odbyte podczas studiów miesięczne praktyki pedagogiczne oraz udzielanie korepetycji - zarówno młodzieży jak i osobom dorosłym na różnych poziomach zaawansowania. We wrześniu 2009 roku odbyłam praktykę pedagogiczną w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I i II st. im. Fryderyka Chopina w Bytomiu. Prowadziłam lekcje rosyjskiego w klasach gimnazjalnych oraz licealnych. Z kolei w 2008 roku odbywałam praktyki w Liceum Ogólnokształcącym im. M. C. Skłodowskiej w Katowicach. Należę do osób bardzo sumiennych, zawsze starających się jak najlepiej wypełniać powierzone obowiązki.
0-100 100-200