korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: rosyjski
- województwo: śląskie
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie śląskim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka rosyjskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka rosyjskiego w mieście Częstochowa
Katalog lektorów języka rosyjskiego w mieście Katowice


Przejdź do:
  Znaleziono 178 lektorów.
język rosyjski śląskie
  [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10   nastepne>>
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
1 wikusia rosyjski
Jestem NATIVE SPEAKEREM języka rosyjskiego i ukraińskiego. Mam spore doświadczenie w nauczaniu języka osób prywatnych w różnym wieku. Oprócz nauki języka zawsze przekazuje rożne ciekawostki kulturowe Rosjan i Ukraińców. Jestem osoba otwarta i łatwo nawiązuje kontakty. Nauka u mnie to sama przyjemność, żadnych stresów. Ale to nie znaczy ze nie wymagam. zawsze jestem otwarta na nowe wyzwania.
2 Wigor5 polski dla cudzoziemców, rosyjski, ukraiński
Jestem osobą z dużym doświadczeniem. Kompetentna, skuteczna, obowiązkowa, kreatywna. Mam dobry kontakt z kursantami, uczniami.
3 wierzbowski.julian rosyjski
Brak informacji
4 warobuszka rosyjski
Brak informacji
5 vitalbo rosyjski
Znam język rosyjski na odpowiednim poziomie i mogę pomóc innym osobom. Urodziłem się i mieszkałem w Sankt-Petersburgu, w Rosji. Następnie wyjechałem do Grodna, na Białoruś. Obecnie mieszkam w Polsce. Systematycznie odwiedzam rodzinę i znajomych w Rosji i na Białorusi. Znam język rosyjski na wysokim poziomie. W trakcie studiów w Lublinie zajmowałem się tłumaczeniem tekstów. Wspierałem również studentów filologii rosyjskiej prowadząc dla nich konwersacje z j. rosyjskiego.
6 vasermon czeski, greka klasyczna, łacina, rosyjski, słowacki, ukraiński
Oferuję naukę niżej wymienionych języków metodami tradycyjnymi bądź niekonwencjonalnymi – wedle indywidualnych preferencji klienta. Zapewniam własne materiały i pomoce dydaktyczne, w tym własnego autorstwa. Działalność lektorską prowadzę od 2005 roku (z przerwami na dokształcanie się): od czasów brneńskich studiów, kiedy zacząłem udzielać korepetycji z języka czeskiego obcokrajowcom usiłującym zdać egzaminy wstępne na bohemistykę. Po studiach rusycystycznych i politologicznych kontynuowałem działalność na terenie rodzimego Śląska Cieszyńskiego, ucząc prywatnie po obu stronach granicy państwowej i poświęcając się zagadnieniom dydaktyki języków obcych oraz rozpracowywaniu efektywnych metod nauczania, sprawdzając ich skuteczność w praktyce. Współpracowałem z kilkoma szkołami językowymi, którym nadal oferuję swoje usługi, jednak od pewnego czasu świadomie orientuję się na klientów indywidualnych, których różnorodność i wymagania są dla mnie nieustannym wyzwaniem i bodźcem do dalszego rozwoju zawodowego. W chwili obecnej zajmuję się nauczaniem języka czeskiego, słowackiego, rosyjskiego i łaciny, chociaż w przypadku mocnego zainteresowania językiem ukraińskim, białoruskim lub greką klasyczną jestem w stanie znaleźć czas także na te przedmioty. W rozdziałach pojedynczych języków publikuję szczegółowe informacje na temat polecanych pomocy naukowych (podręczniki, rozmówki, przewodniki gramatyczne, przydatne linki), do których dołączam abstrakty spod własnego pióra, jak też dodatkowe informacje i ciekawostki. W nauczaniu od samego początku kładę nacisk na szybkie opanowanie prawidłowej wymowy przyswajanego języka, którą konfrontuję z nagraniami wypowiedzi rodzimych użytkowników, by już na starcie przyzwyczaić do obcowania z ustną formą mowy. Chodzi nie tylko o rozumienie odtwarzanych wypowiedzi, ale też o wejście w sferę konwencyjnej dykcji, akcentacji, intonacji. Zagadnienia gramatyczne utrwalam na podstawie ich praktycznego zastosowania w zdaniach, po przerobieniu których kursant sam (w sposób naturalny) wyłapuje funkcjonowanie istotnych zjawisk „w akcji”. Wprowadzanie konwersacji od początkowych lekcji ma na celu zdobycie pewności siebie mówcy oraz osiągnięcie językowej samodzielności w ogólnoludzkich kontaktach z obcojęzycznymi osobami poprzez prężne opanowywanie słownictwa z zakresu poszczególnych sfer życia codziennego (sport, zakupy, życie towarzyskie, w urzędzie, w restauracji itp.). Ze względu na bezsprzeczne zalety stosowania twórczych metod w procesie edukacyjnym, jak i z wymogu opanowania ortografii i stylistyki, zmuszam także kursantów do prowadzenia aktywnej komunikacji piśmiennej, jak również do czytania – pożytecznej czynności, za pomocą której jesteśmy w stanie wyłapać z kontekstu wiele względnie niezrozumiałych zawiłości. Znaczna część wykładów przeznaczona jest poszerzaniu i pielęgnacji zasobu słownictwa w oparciu o dedukcje etymologiczne, czyli zaszeregowanie wyrazów do pewnego \"ciągu genealogicznego\" i uzmysłowienie sobie więzi i zależności słowotwórczych. Indywidualne dobieranie profilu kształcenia umożliwia późniejszą koncentrację na doskonaleniu fachowego wyposażenia terminologicznego: biznesowego, prawnego, administracyjnego, informatycznego, zdrowotnego itd., zgodnie z życzeniami klienta. Z powyższego można łatwo wywnioskować, że zajęcia ukierunkowane są na pełną aktywizację ich uczestników, przez co gros nauki przypada na czas pracy z lektorem w trakcie lekcji, a nie na pozalekcyjne głowienie się nad pokrętną gramatyką w parze z bezmyślnym wkuwaniem słów. Materiałów dydaktycznych używam tak, by za ich pośrednictwem skupić się najpierw na cechach wspólnych dla obu języków (ojczystego i zgłębianego; np. wspólne dźwięki i znaki, synonimy, rekcje, funkcje czasów, składnia), by następnie zasygnalizować odstępstwa i różnice, ilustrując całość na twórczym tłumaczeniu fragmentów tekstu z wykorzystaniem metody komparatystycznej. Kolejność omawianych kwestii kieruje się zatem bardziej pokrewieństwiem typologicznym języków niż tradycyjną relewancją. Ostatecznym celem jest oczywiście świadomy, w pełni kompetentny użytkownik języka. Ze względu na odmienne zapotrzebowania osób zainteresowanych nauką, warunki współpracy ustalam z każdą z osobna, toteż nie zamieszczam tutaj szczegółów w postaci tabelek z rozkładami zajęć itp. Również w kwestiach układu lekcji, rodzaju wykorzystywanych materiałów lub odpowiedniej metodyki dostosowuję się do preferencji Państwa. Zaznaczam, iż obecnie operuję na obszarze powiatu cieszyńskiego, z możliwością dojazdu na Zaolzie, choć chętnie też przyjmuję kursantów u siebie w Brennej, gdzie aktualnie rezyduję. W przyszłym roku planuję poszerzyć ofertę o kursy e-learningowe (z wykorzystaniem kamer internetowych), na które już teraz przyjmuję zgłoszenia. Zaś w przypadku głębszego zainteresowania moją osobą – kompetencjami, twórczością bądź osobowością – zapraszam do studiowania strony www.cieszynisko.eu. Szczególnie zwracam uwagę na rubryki językowe, gdzie niebawem zaczną pojawiać się materiały przydatne do nauki, jak też artykuły popularnonaukowe z dziedziny językoznawstwa i lingwodydaktyki mojego autorstwa. Zapraszam do kontaktu.
7 Valeriia1986 rosyjski
Szanowni Państwo, Jako specjalistka w zakresie kształcenia językowego i psychologii, mam do zaoferowania dziewięcioletnie doświadczenie zawodowe. Od wielu lat specjalizuję się w zakresie nauczania języka rosyjskiego i angielskiego. Język rosyjski jest moim językiem ojczystym. Przez wiele lat pracowałam w szkołach publicznych oraz udzielałam prywatnych korepetycji. Moim atutem jest bardzo dobra znajomość kształcenia językowego na różnych jego poziomach. Umiejętności komunikacyjne rozwijałam nie tylko w kontakcie z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi, ale także jako opiekun praktykantów - nowo zatrudnionych nauczycieli. Chętnie się uczę i zdobywam kolejne kompetencje, o czym świadczy mój udział w licznych szkoleniach i konferencjach. Mam nadzieję, że moja kandydatura spotka się z Państwa zainteresowaniem. Chętnie opowiem więcej o moich osiągnięciach i umiejętnościach podczas spotkania rekrutacyjnego. Z poważaniem Valeriia Vivtanik
8 Valeria.z rosyjski
Zapraszam do nauki osoby w dowolnym wieku - pomoge w opanowaniu czytania, gramatyki oraz poprawnej wymowy.. KONWERSACJE na każdym poziomie. Posiadam bardzo dużo ciekawych materiałów dydaktycznych, gwarantuję przyjemną atmosferę i zaskakujące efekty w nauce. Oferuję również tłumaczenia techniczne i specjalistyczne.
9 Torreador rosyjski
Brak informacji
10 tobiasz26 rosyjski
Jestem osobą łatwo nawiązującą kontakty z ludźmi w różnych grupach wiekowych. Mam spore doświadcznie w nauczaniu języka na różnych szczeblach zaawansowania oraz różnych poziomach wiekowych. Pracowałam z młodzieżą szkolną, studentami, ale również osobami pracującymi w firmach lub zarządzającymi nimi (dyrektorzy, prezesi). Sama dokształacałam się na Uniwersytecie A.Puszkina w Moskwie. Uważam, że potrafię nauczyć języka skutecznie, a co więcej "zarazić nim" swoich "uczniów" (wielu mich uczniów zdało pomyślnie egzaminy maturalne, państwowe, ale mam również na swoim koncie osoby, które ukończyły filologię rosyjską. Mogę się określić jako człowieka pogodnego, z dużym poczuciem humoru, ale konsekwentnego, choć przy tym i wyrozumiałego.
0-100 100-200