Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
21 |
Oleksa-19 |
polski dla cudzoziemców, rosyjski, ukraiński |
Brak informacji |
|
22 |
nata512 |
rosyjski |
Sumienna, odpowiedzialna, fachowość |
|
23 |
msierp13 |
rosyjski |
Brak informacji |
|
24 |
Monika77 |
angielski, rosyjski |
Rzetelność i dokładność przy wypełnianiu powierzonych mi obowiązków, wysoka kultura osobista, komunikatywność, pracowitość, umiejętność pracy w grupie oraz szybkiego uczenia się, sumienność, punktualność, kreatywność, chęć poszerzania wiedzy, brak nałogów.
Udzielając korepetycji najmłodszym tzn dzieciom w wieku 5 lat przeprowadzam naukę w formie zabawy wymyślając nowe metody zainteresowania nauką i przyswojenia wiedzy. |
|
25 |
Milutek |
rosyjski |
Brak informacji |
|
26 |
Milenka |
rosyjski |
Jestem początkującym nauczycielem, który kocha przekazywać swoją wiedzę innym. Język rosyjski już od szkoły podstawowej był moją pasją. Ciągle kształcę się w tym kierunku i z chęcią uczestniczę we wszelkich szkoleniach poświęconych rozwojowi nauczyciela. Już drugi rok biorę udział w programie Akademia Przyszłości co pozwala mi zrozumieć potrzeby uczniów i pomaga rozwiązywać problemy, z którymi boryka się każdy nauczyciel. |
|
27 |
mgr.ru |
rosyjski |
Brak informacji |
|
28 |
martamira2 |
rosyjski |
Jestem absolwentka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.Studiowałam rosjoznawstwo.Podczas studiów dwukrotnie byłam na stypendium w Moskwie i Tallinie. Skończyłam również studia podyplomowe:Prawo rosyjskie. |
|
29 |
Marta163 |
rosyjski |
Brak informacji |
|
30 |
maggiecarlson |
angielski, polski dla cudzoziemców, rosyjski |
Posiadam wykrztałcenie pedagogiczne. Znam wiele interesującycj metod nauczania, które dostosowuje indywidualnie do uczniów, biorąc pod uwagę ich wiek, rozwój intelektualny, zinteresowania, potrzeby, dominujący rodzaj inteligencji, dominujący kanał percepcji. W nauczaniu wykorzystuję nowe technologie. Zazwyczaj tworze materiały autorskie, również dostosowany indywidualnie do ucznia bądź grupy uczniów. Posiadam trzyletnie doświadczenie z uczniami w różnym wieku, o różnych potrzebach i o różnym poziomie znajomości języka. |
|
|