Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
31 |
kasiakl |
polski dla cudzoziemców |
Uczę obcokrajowców polskiego od 4 lat - najpierw przez ponad rok pracowałam w Szkole Języka Polskiego i Kultury dla Cudzoziemców na Uniwersytecie Wrocławskimi, później przeprowadziłam się do Warszawy i na stałe pracuję w jednej z prywatnych szkół językowych. W międzyczasie miałam też lekcje w dwóch firmach, a obecnie uczę w Renault. Uczyłam też w Ambasadzie Japonii.
Uwielbiam swoją pracę. Sprawia mi ona ogromną przyjemność i daje dużo satysfakcji. Mam doświadczenie w uczeniu Chińczyków, Koreańczyków, Japończyków, ale też ludzi z bliższych nam krajów i kultur. Lubię poznawać nowych ludzi i nowe kultury, zawierać nowe znajomości, dzięki którym poszerzam swoją wiedzę i zdobywam nowe doświadczenia. Dobrze czuję się w roli lektora, lubię kontakt z ludźmi i z przyjemnością staram się jak najlepiej przekazać im wiedzę i znajomość języka polskiego. Sama też lubię uczyć się języków obcych. Znam angielski, trochę francuski, hiszpański i turecki. Obecnie uczę się chińskiego. Skończone studia logopedyczne pozwalają mi ćwiczyć poprawną wymowę moich uczniów. Staram się, żeby moje lekcje nie były nudne, próbuję wprowadzać różnorodne ćwiczenia i "przerywniki", rozładowuję atmosferę uśmiechem i dowcipem :)
Od sierpnia zeszłego roku prowadzę działalność gospodarczą. |
|
32 |
pokooj36 |
polski dla cudzoziemców |
Uczę języka polskiego jako obcego, specjalizuję się w nauczaniu grup słowiańskich (osoby dorosłe), choć czasem zajmuję się także osobami indywidualnymi. W tym przypadku jak język pośredni (trzeci) wykorzystuję język angielski. Uczyłam dzieci, uczyłam uchodźców, mam także doświadczenia w prowadzeniu zajęć dla migrantów i repatriantów. |
|
33 |
polski_dla_obcokrajowcow |
polski dla cudzoziemców |
Uczę języka polskiego jako obcego od ponad dwóch lat. Ukończyłam specjalizację glottodydaktyczną na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Moje doświadczenie obejmuje pracę słuchaczami w różnym wieku i z różnych grup językowych, m.in. z Ukrainy, Białorusi, Hiszpanii, Portugalii, Wietnamu. Pracuję zarówno w trybie indywidualnym jak i grupowym, na wszystkich poziomach znajomości języka, korzystając z dostępnych na rynku podręczników do nauki języka polskiego jako obcego oraz z materiałów przygotowywanych samodzielnie. W pracy kładę nacisk na systematyczność i indywidualne podejście do każdego studenta. |
|
34 |
Pronomen |
polski dla cudzoziemców |
Uczę Języka Polskiego Jako Obcego od 2004 r. Pracuję z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Prowadzę zajęcia indywidualne i grupowe, intensywne i całoroczne, na różnym poziomie zaawansowania z przedstawicielami różnych narodowości (w tym z Polonią i Słowianami rosyjskojęzycznymi). Dostosowuję sposób uczenia gramatyki do grupy językowej, do której należy ojczysty język ucznia. Stosuję metodę uczenia polskiego bez języka transferowego, jeśli jednak istnieje możliwość, konieczność, potrzeba : mechanizmy gramatyczne tłumaczę w języku angielskim. Lubię uczyć. |
|
35 |
prof_lector |
polski dla cudzoziemców |
Uczę języka polskiego jako obcego indywidualnie osoby dorosłe i dzieci, młodzież, pracowałam również w szkole podstawowej i liceum, ucząc języka polskiego dzieci z doświadczeniem migracji. Mam doświadczenie wolontariatu dla uchodźców w organizacji pozarządowej oraz prowadzenia intensywnych kursów języka polskiego dla uchodźców z Ukrainy po II\'2022r, w szczególności dorosłych. |
|
36 |
Joannaklar |
niemiecki, polski dla cudzoziemców |
Uczę języka polskiego i niemieckiego i bardzo lubię to co robię.
Ponieważ tym, którzy dość długo pracują w swym zawodzie zdarza się popadać w rutynę i tracić kontakt z rzeczywistością, wymyśliłam sobie prosty sposób na to, aby widzieć proces uczenia także oczyma ucznia i studenta. Od kilku lat uczę się języka angielskiego. Dzięki temu wiem, co moi uczniowie lubią a czego nie znoszą, co daje dobre efekty, a co należałoby schować do lamusa i nigdy z niego nie wyciągać.
Ta ciągła zmiana perspektywy pozwala mi być coraz lepszym nauczycielem, cierpliwym, pogodnym, wytrwałym, pomocnym i cieszącym się z dużych i małych sukcesów ucznia.
Gdy myślę o swoich osiągnięciach zawodowych, najpierw widzę przed oczyma tych, których początkowa awersja do języka zmieniła się w zainteresowanie, a dopiero póżniej tych najzdolniejszych, którzy w tej dziedzinie osiągnęli więcej niż ja, ale to ze mną przeszli ten początkowy odcinek drogi.
Ich sukces cieszy mnie jak mój własny. |
|
37 |
Rafal Waldemar |
polski dla cudzoziemców |
Uczenie polskiego jako obcego to dla mnie przede wszystkim przygoda i okazja do spotkania z drugim człowiekiem - poznania jego kultury a także bycia kimś w rodzaju ambasadora Polski. To wielka przyjemność pracować w tym zawodzie! |
|
38 |
ma-sza |
polski dla cudzoziemców |
Ucząc języka polskiego jako obcego, zawsze dopasowuję tematy zajęć do konkretnego ucznia - wierzę, że rozmawiając na interesujące tematy łatwiej jest, szczególnie na początku, zmotywować obcokrajowców do nauki języka polskiego. |
|
39 |
PolonistkaKarolina |
polski dla cudzoziemców |
Szanowni Uczniowie,
jeśli chcecie nauczyć się języka polskiego, a przy tym dobrze bawić - zapraszam! Chętnie podzielę się swoją wiedzą dotyczącą języka i kultury polskiej, bo kto może to zrobić lepiej, jeśli nie absolwentka polonistyki i kulturoznawstwa?
|
|
40 |
Polkomtel 2022! |
polski dla cudzoziemców |
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informuję, że jako Lektorka JPJO w Warszawie, wykonuję swoją pracę rzetelnie i z pełnym zaangażowaniem. Sumiennie przygotowuję się do lekcji i umiejętnie przekazuję wiedzę, co potwierdziły ankiety przeprowadzone wśród Kursantów i Słuchaczy.
Ponadto jestem Osobą bardzo ambitną o czym świadczy moje CV, ciągłe inwestuję w swój rozwój zawodowy i udoskonalenie, kształcenie, samokształcenie się, a także jestem otwartą na nowe doznania, osiągnięcie podalszych sukcesów zawodowych i statusu naukowego (praca doktorska w kierunku interferencji językowych w Warszawie). Reasumując, moim mottem życiowym jest mądrość greckiego filozofa starożytności Sokratesa, a mianowicie Jego najsłynniejsze powiedzenie: "Wiem, że nic nie wiem, ale Inni i tego nie wiedzą". Uważam, że uświadomienie sobie własnej niewiedzy, jest pierwotnym krokiem do poznania prawdy. |
|
|