korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: polski dla cudzoziemców
- województwo: mazowieckie
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie mazowieckim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka polskiego dla cudzoziemców


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka polskiego dla cudzoziemców w mieście Warszawa


Przejdź do:
  Znaleziono 432 lektorów.
język polski dla cudzoziemców mazowieckie
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
251 Poloniusz polski dla cudzoziemców
Jestem nauczycielem z długoletnią praktyką. Mam doświadczenie w nauczaniu cudzoziemców pochodzących z różnych kontynentów, a co za tym idzie z różnych kręgów kulturowych. Pracuję zarówno z młodymi zagranicznymi studentami na wyższych uczelniach, członkami wspólnot religijnych - misjonarzami, jak i pracownikami firm. W 1998 r. jeden z moich uczniów zdobył I Nagrodę w Narodowym Konkursie Języka Polskiego dla Cudzoziemców. Jako nauczyciel jestem cierpliwa, wyrozumiała, a jednocześnie skupiam się na meritum. Zależy mi na efektach nauki uczniów i na tym, aby czuli się swobodnie w czasie lekcji, gdyż dobra atmosfera sprzyja lepszemu zapamiętywaniu i motywacji do nauki. Staram się, aby językowo czuli się coraz pewniej w środowisku Polaków i mogli osiągać bardzo dobre wyniki na egzaminach certyfikatowych. W razie problemów w odnalezieniu się w polskiej rzeczywistości, służę pomocą i informacjami. Jestem otwarta na prośby uczniów dotyczące powtórek, realizacji wybranego profilu językowego czy tworzenia indywidualnego programu dostosowanego do potrzeb ucznia.
252 Pola77 polski dla cudzoziemców
Jestem nauczycielem z pasją, angażuję się w podjęte wyzwania. Profesjonalnie przygotowuję się do zajęć, opracowuję różnorodne materiały dydaktyczne, staram się, aby lekcje były atrakcyjne i efektywne. Wieloletnie doświadczenie zawodowe pozwala mi na umiejętne rozpoznawanie indywidualnych potrzeb i predyspozycji kursanta. Potrafię skutecznie motywować do nauki i osobistego rozwoju. Lubię pracę z ludźmi,jestem cierpliwa, otwarta i życzliwa. Moje poczucie humoru gwarantuje przyjemną atmosferę na zajęciach. Rozległe zainteresowania humanistyczne ułatwiają mi prowadzenie interesujących konwersacji.
253 Olgawron polski dla cudzoziemców
Jestem nauczycielem, dla którego ważne jest indywidualne podejście do ucznia. W tym popularnym zwrocie kryje się sporo treści. Cenię sobie szczerość.
254 tiptop22 polski dla cudzoziemców
Jestem nauczycielka j. polskiego z dużym doświadczeniem w nauczaniu cudzoziemców. Pracuje z nimi od połowy lat 90-tych - współtworzyłam razem z nauczycielami z Zespołu Szkół w Podkowie Leśnej publikację: „Edukacja uczniów cudzoziemskich – przykłady dobrych praktyk z Zespołu Szkół w Podkowie Leśnej”- prezentowałam w niej scenariusze lekcji z nauczania j. polskiego jako drugiego.Wieloletni kontakt z uczniem cudzoziemskim ( dziećmi i dorosłymi), pozwolił mi wypracować wiele skutecznych metod w nauczaniu, gdzie najważniejszy jest proces komunikacji. Bardzo chętnie podzielę się moimi umiejętnościami i doświadczeniem oraz nauczę się nowych metod i sposobów nauki języka polskiego. Bardzo chciałabym pracować na rzecz integracji, a język jest najważniejszym jej elementem.
255 Ariadna144 polski dla cudzoziemców
Jestem nauczycielką z powołaniem do zawodu. Kocham swoją pracę i oddaję jej wiele serca. Mam znakomity kontakt z dziećmi i młodzieżą. Ciągle wzbogacam i aktualizuję mój warsztat pracy. Za pół roku zdobędę drugi tytuł magistra. Mam przygotowanie pedagogiczne do nauczania zawodu oraz doświadczenie w nauczaniu na wszystkich poziomach edukacyjnych. Moja praca to dla mnie nie tylko zawód, ale również moja pasja.
256 ziutka007 polski dla cudzoziemców
Jestem nauczycielką z siedmioletnim stażem. W swojej pracy stawiam na partnerstwo i indywidualne podejście do ucznia. Mam szeroko otwarte oczy. Nie tylko nauczam, ale sama uczę się od swoich uczniów. Staram się czerpać inspirację w różnych dziedzin nauki, z życia. Język polski to nie tylko komunikacja. To również historia, tradycja, ludzie. Prywatnie lubię spędzać czas w teatrze, podczas zajęć z jogi lub na szlaku górskim.
257 JUDYTA13 polski dla cudzoziemców
Jestem nauczycielką, dla której liczy się nie ilość, a jakość przekazywanych treści. Zależy mi na tym, by każdy Uczeń jak najlepiej opanował zagadnienia. Nieważne, czy ktoś ma 25 lat, czy 60. Najważniejsze jest porozumienie i chęć współpracy. Każdy człowiek to indywidualny przypadek. Zasady, które stosuję zależą od tego, jakie są oczekiwania Studenta - to on jest na pierwszym miejscu.
258 Normandia1 francuski, polski dla cudzoziemców
Jestem oryginalnym,twórczym,niekonwencjonalnym, skutecznym nauczycielem. Pozostałe cechy: Empatia, umiejętność twórczej pracy w grupie – szczególnie polsko-francuskiej. Na szczęście mimo licznych sukcesów na polu działań polsko-francuskim oraz otrzymanych honorowych tytułów międzynarodowych (Ambasador Honorowy Poetas del Mundo w Polsce, Ambasador Honorowy de la Revue Art et Poesie de Touraine w Polsce,Ambasador Honorowy De la Foret de 1000 Poetes w Polsce).
259 haniaryba polski dla cudzoziemców
Jestem osoba dojrzałą, mam rozległą wiedzę ogólną, bogate słownictwo. Interesuję się sztuką, literaturą, designem, ekologią, zdrowym żywieniem, polityką, ekonomią. Uprawiam jogę. Wiele lat byłam dziennikarką, mam niezwykłą zdolność nawiązywania kontaktu z interlokutorem. Jestem kreatywna. Opracowuję autorskie konspekty lekcji. Stale podnoszę swoje kwalifikacje na kursach metodycznych (ostatni 3.06. 2017 w Glossie, renomowanej i bezkonkurencyjnej szkole jpjo). Prowadzę lekcję języka polskiego metodą bezpośrednią ( od pierwszej lekcji umiem porozumiewac się z uczniami po polsku).
260 folkowa polski dla cudzoziemców
Jestem osobą cierpliwą, konsekwentnie dążącą do wyznaczonego celu. Potrafię pracować w zespole oraz indywidualnie. Studia w Krakowie dały mi sporą dawkę wiedzy na temat tego, jak nauczać obcokrajowców języka polskiego i naszej - jakże ciekawej i bogatej kultury. Przez te dwa lata w trakcie spotkań z wykładowcami i - przede wszystkim - z zagranicznymi studentami, utwierdziłam się w przekonaniu, że nauczanie języka polskiego jako obcego i drugiego jest tym, co naprawdę chcę robić. Bo korzyść jest niewątpliwie obopólna - ja uczę obcokrajowców polskiego, a przy okazji sama dowiaduję się wielu ciekawych rzeczy na temat ich krajów i kultur. Czy można wymarzyć sobie coś piękniejszego? Nie sądzę.