Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
301 |
Zuzanna.Czarnow |
polski dla cudzoziemców |
Język polski to moja pasja. Chcę nią zarażać cudzoziemców, którzy z różnych przyczyn chcą uczyć się mojego ojczystego języka.
Najważniejsze zadanie dla mnie jako lektora to nauczyć studentów skutecznej i poprawnej komunikacji w języku polskim a najlepszą nagrodą za moją pracę jest możliwość rozmowy po polsku z uczniami na wszystkie tematy.
Staram się aby mój entuzjazm i miłość do języka i kultury polskiej stały się także udziałem moich studentów. |
|
302 |
mariam |
polski dla cudzoziemców, rosyjski |
JĘZYK ROSYJSKI Z PASJĄ! JĘZYK POLSKI DLA CUDZOZIEMCÓW!
Wszystkie poziomy językowe.
Jestem doktorantką językoznawstwa. Języki są moją pasją. Od 2005 r. regularnie udzielam korepetycji, korzystając ze współczesnych metod nauczania, które pomagają w krótkim terminie pokonać bariery językowe.
Także - tłumaczenia, pisanie prac, konwersacje (w tym - online)! |
|
303 |
bohemistka |
polski dla cudzoziemców |
Języka polskiego uczę cudzoziemców i ich dzieci. Zajęcia prowadzę w Ośrodku Samopomocy Uchodźców \\\"Sintar\\\" w Warszawie. powstałym w 2010 roku. Z języka polskiego udzielam regularnie korepetycji na różnych poziomach. Przygotowywałam również maturzystów na kursach. |
|
304 |
agulinka |
polski dla cudzoziemców |
Kocham język polski i jestem dumna, że mogę go uczyć. Moją misją jest utwierdzenie uczniów w przekonaniu, że język polski nie jest aż tak trudny i nieregularny jak wszyscy sądzą. Podczas moich lekcji staram się przemycać wiele treści kulturowych. Uważam, że śmiech i muzyka są najlepszymi narzędziami w nauce języków obcych. Staram się pracować nad językiem kolokwialnym, powszechnie używanym, nie tylko \'książkowym\'.
Jestem wymagająca, ale kładę nacisk na przyjemną atmosferę na zajęciach. Zależy mi na indywidualnym podejściu do ucznia i jego potrzeb. |
|
305 |
dmytrojezykobcy |
angielski, niemiecki, polski dla cudzoziemców, rosyjski, ukraiński |
Kocham Polskę, jej kulturę i język. Przez długi czas pracuję jako lektor języka angielskiego, niemieckiego i polskiego dla obcokrajowców, native speaker rosyjskiego/ukraińskiego. Pracowałem z osobami w wieku 6-76 lat. Potrafię rozbudzić ciekawość ucznia. Pomagają mi w tym moje własne materiały metodyczne i merytoryczne. Najważniejsze dla mnie w nauczaniu jest pokazać uczniowi, że język obcy otwiera wiele możliwości, że wszystkie strategie nauczania będą przydatne w życiu, że nauczyciel - to też osoba, która ciągle się uczy. Nauczyciel także musi zwracać uwagę na to, że podczas lekcji uczniowie muszą uczyć się przede wszystkim być ludźmi. A życie pokazuje, że im więcej pomagasz uczniom, tym więcej oni ci pomogą w przyszłości. |
|
306 |
monika2018 |
polski dla cudzoziemców |
Kocham pracę nauczyciela/lektora i jestem ogromną pasjonatką języka polskiego. Moją pracę z obcokrajowcami ułatwia fakt znajomości języka angielskiego, co znacznie upraszcza pracę na poziomie A0. |
|
307 |
lektor83 |
polski dla cudzoziemców |
Kompetentny i skuteczny nauczyciel języka polskiego jako obcego. Przyjazna atmosfera na lekcji. |
|
308 |
lektorfrancuskiegopolskiegojakoobcego |
francuski, polski dla cudzoziemców, włoski |
Lektor języka francuskiego z doświadczeniem:
1) w pracy z:
-przedszkolakami;
-uczniami szkoły podstawowej;
-uczniami gimnazjum i liceum;
-osobami dorosłymi;
2) w prowadzeniu zajęć indywidualnych i grupowych
3) zdobytym w nauczaniu w placówkach państwowych i prywatnych.
Proponuję również zajęcia z języka polskiego jako obcego i języka włoskiego. |
|
309 |
Renata6 |
polski dla cudzoziemców |
Lektor ji nauczyciel ęzyka polskiego z wieloletnim doświadczeniem. |
|
310 |
linda107 |
angielski, polski dla cudzoziemców, węgierski |
Lubię ludzi dlatego praca z uczniami sprawia mi przyjemność.Łatwo nawiązuję przyjazne kontakty. Zdaję sobie sprawę,że nauka języka potrafi byś stresująca ,w związku z tym uważam, że nauczanie nie powinno być pozbawione poczucia humoru,który pomaga łamać bariery.Ponieważ moje doświadczenie jest wieloletnie znam różnorodność ludzkich charakterów co daje mi możliwość indywidualnego podejścia do ucznia. |
|