Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
1281 |
agap70 |
angielski |
Oprócz nauczania, przez 5 lat prowadziłam szkołę językową. Zajmowałam sie nadzorem metodycznym oraz naborem, szkoleniem i nadzorowaniem personelu. Oprócz tego zajmowałam sie sprawami administracyjnymi, reklamowymi i kontaktami z klientami.
Referencje na życzenie. |
|
1282 |
michal.kurek |
angielski |
Oprócz pracy lektora jestem rónież przewodnikiem oprowadzającym grupy obcojęzyczne, co daje mi duże doświadczenia w pracy z osobami z różnych kręgów kulturowych. |
|
1283 |
MAKCONSULT |
angielski |
Oprócz sprawdzonych metod stawiam na motywację własną i interakcję w skutecznej nauce języka obcego. |
|
1284 |
nativespeaker |
angielski, arabski, francuski |
Oprócz umiejętności językowych, posiadam inne zalety potrzebne w pracy lektora: przyjazne usposobienie, cierpliwość, miła aparycja...
Moje dodatkowe zainteresowania: historia starożytnych cywilizacji, geografia, ezoteryka, kino...
W Polsce mieszkam 5 lat.
Serdecznie zapraszam do współpracy.
|
|
1285 |
orlewa |
angielski |
Osiągnęłam stopień zawodowy nauczyciela dyplomowanego. Otrzymałam nagrodę Unii Europejskiej European Language Label. Zostałam wielokrotnie wyróżniona nagrodami Dyrektora Szkoły, Burmistrza Dzielnicy, a także Prezydenta Miasta St. Warszawy. Prowadzę w szkole liczne zajęcia pozalekcyjne: koło języka angielskiego, klub europejski (do niedawna także chór piosenki angielskiej i koło teatralne w języku angielskim). Byłam współorganizatorem Grupy wsparcia zawodowego dla nauczycieli szkół podstawowych w ramach programu INSETT. Byłam organizatorem konkursu wiedzy o krajach anglojęzycznych dla szkół podstawowych Ursynowa. Prowadzę zajęcia według własnego programu innowacyjnego \"Kultura krajów anglojęzycznych na lekcjach języka angielskiego w szkole podstawowej z wykorzystaniem lekcji twórczości\".
Moją ulubioną grupą wiekową są uczniowie klas IV-VI szkoły podstawowej. Oprócz umiejętności językowych staram się kształcić i wspierać u uczniów twórczą postawę wobec świata, a także wrażliwość i tolerancję wobec innych kultur.
|
|
1286 |
StofconII |
angielski |
Osoba zwracająca uwagę na kod postępowania, trzymająca się reguł wcześniej ustalonych, mająca cel w ukończeniu pracy. Ogólnie bardzo towarzyska, szukająca kontaktów i pielęgnująca znajomości. Zainteresowanie tenisem, piłką nożną, siłownią. Lubi gdy coś się zaczyna i kończy, woli pracę w grupie, uwielbia gdy wszystko jest poukładane.
|
|
1287 |
Rose133 |
angielski |
Osoby, które do tej pory uczyłam zgodnie przyznają, ze szybko się uczą, łatwo zapamiętują zagadnienia gramatyczne i że przekazuję wiedzę w sposób bardzo prosty i logiczny. Lubię uczyć, mam podejście do dzieci i młodzieży. Chętnie uczę z podręczników. Prowadzę kursy biznesowe i mogę też przygotować do egzaminów. |
|
1288 |
Magda.Kucharska |
angielski |
OTHER INFORMATION:
• A year of working with children and teenagers in the orphanage, Radom
• Certificate in teaching for Matura purposes.
• Working as an interpreter at the 7th Advanced World Aerobatic Championship (AWAC) in Radom – 2006
• Administrative practice in ZUS, Radom
• A Year of working in Celica Marketing / Cobra Group International in Glasgow
PERSONALITY:
To start with, I am a very organised person who is always dedicated to the fulfilment of the assigned duties. Being an outgoing and cheerful person, I am good at establishing friendly interpersonal contacts with other employees. Last but not least, I am an ambitious person who is eager to embark on new duties and develop my qualifications
|
|
1289 |
gajka1 |
angielski |
Otrzymuję najwyższą ocenę metodyczne z regularnie hospitowanych zajęć w szkole językowej oraz maksymalne noty od studentów i słuchaczy. Bardzo lubię swoją pracę. Angielski oraz nauczanie są moim hobby. |
|
1290 |
jolaraw |
angielski |
Otwarta na ludzi, tolerancyjna, komunikatywna, dostrzegająca potrzeby każdego indywidualnego słuchacza i dostosuwująca program nauczania, narzędzia i pomoce dydaktyczne do potrzeb, umiejętjości, stylów uczenia i oczekiwań indywidualnego klienta; porofesjonalistka o sumiennym i rzetelnym podejściu do wykonywanego zawodu, ceniąca wykonywany zawód, który nieustająco jest źródłem zawodowej satysfakcji, wynikającym z kontaktu z drugim człowiekiem, jak również możliwości służenia mu pomocą w dziedzinie rozwijania własnych umiejętności językowych ; przewodnik pasjononata starający się motywować swoich uczniów do samodzielnego pogłębiania posiadanej wiedzy, jak również twórczych, indywidualnych poszukiwań kulturowych wykraczających poza obszary nauczania lekcyjnego. |
|
|