korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: angielski
- miasto: Warszawa
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie mazowieckim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka angielskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka angielskiego w województwie mazowieckim


Przejdź do:
  Znaleziono 1533 lektorów.
język angielski Warszawa
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
1251 half-time angielski
Obecnie nie pracuję w swoim zawodzie (oprócz udzielania korepetycji), interesuje mnie jednak praca na pół etatu. Jako nauczyciel zawsze byłem osobą bardzo cierpliwą, ale też bardzo wymagającą. Egzekwowałem zadaną przeze mnie prace domową. Stawiałem na metodę komunikatywną, nie pomijając jednak innych ważnych aspektów języka. Starałem sie zawsze dopasować książkę i inny materiał dydaktyczny do potrzeb i wieku ucznia, badź słuchacza. Jestem osobą życzliwą, lubiącą pracować z ludźmi (moja obecna praca to właśnie praca z klientem), ceniącym sobie przyjazną atmosferę. Zawsze staram się łagodzić sytuacje konfliktowe, a jeśli pojawiają się jakies problemy starać sie o nich rozmawiać i je rozwiązywać.
1252 kisyz1 angielski
Obecnie pracuję prowadzenia szkolenia z języka angielskiego z pracownikami Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Jako student, zarówno na studiach licencjackich, jak i magisterskich, zajmowałem się prowadzeniem korepetycji dla różnych poziomów wiekowych. Zwykle, z bardzo pozytywnymi efektami dla uczniów. Chciałbym podjąć pracę jako lektor, gdyż interesuje mnie język angielski oraz jego uczenie.
1253 Szeherezada angielski
Obecnie pracuję w przedszkolach i prowadzę kursy w szkołach językowych. Najbardziej interesuje mnie prowadzenie zajęć indywidualnych online.
1254 Agnieszkaaa angielski
Obecnie zajmuję stanowisko kierownika dydaktycznego. Poszukuję pracy na podobnym stanowisku.
1255 liliumalbum angielski, hiszpański
Obecny status studencki: absolutorium przed złożeniem pracy magisterskiej Dobrze współpracuję z osobami dorosłymi jak i z młodzieżą, od 2010 roku samodzielnie nauczam języka hiszpańskiego jak i angielskiego
1256 Renatrhyme angielski
Obsługuję zlecenia online, in-company. Język ogólny, ESP (medycyna, budownictwo, marketing i inne). Przygotowania do IELTS.
1257 Shaunfitz angielski
October 2015 – June 2016: Szkola Anita, Bydgoszcz, Poland English Teacher: I worked with a variety of groups, ranging from young learners, aged eleven years, to adults. I used an assortment of methods which included cookery sessions with the younger groups, and supplementary videos, handouts and worksheets with the teenager and adult groups. I have found this method to be very useful as it breaks up the monotony of working from the course book during the entirety of the lesson. October 2014 – June 2015: Britania English School, Lugo, Spain English Teacher: I worked with a wide range of groups, ranging from nursery school children to adults, who were studying towards their First Certificate Exam. I used a variety of books and methods, such as worksheet activities, games and crafts that is associated with a particular festival or event. September 2013 – June 2014: Windsor School, Togliatti, Russia English Teacher: Working with a variety of groups, I used English in Mind and Face2Face books, which placed emphasis on vocabulary and grammar and Let’s Talk, which is aimed at improving the student’s speaking range. I also designed my own handouts to aid and further enhance the student’s knowledge whilst at home. June 2013 to August 2013: Celyn ABC Camp Poltava Region, Ukraine Head English Teacher: I worked at a British Language camp for the duration of the summer, working with young children and teenagers in order to teach and improve their English language skills. I was responsible for designing and implementing a Placement Test, putting the children into the groups in accordance with their test results, organising teammates to the relevant group, designing coursework that was applicable to my groups. I was also responsible for ensuring that daily reports to senior management were submitted. I also worked at the camp in the summer of 2014. January 2010 to May 2013: British School, Bydgoszcz, Poland English Teacher: I designed lessons which focused on using conversational English to a variety of groups that ranged from Pre-Intermediate to CAE students. Using this method enabled the students to improve their speaking and pronunciation skills. October 2012 to May 2013: English Pro, Bydgoszcz English Teacher: Using the Up Beat 3 course book, I worked with a younger teenage group at Upper-Intermediate level, where the emphasis was on grammar and writing. I was also using the Get on Track to FCE course book where I worked with a group of FCE mid-teenage students in readiness for their Matura examination. In addition, I worked with a Pre-Intermediate group within their place of employment, where they could enjoy both practising and improving their conversational skills. March 2010 to September 2012: Empik School, Bydgoszcz English Teacher: Working from the Face2Face course books, I was responsible for the teaching of English to staff employed by Bydgoszcz City Council. April 2010 to May 2012: Hello School, Bydgoszcz English Teacher: Using research, I held classes using conversational English to a wide range of students, mainly children, but also to adults. I also conducted one-to-one meetings with students who wished to improve their conversational skills. I also used lessons from the Upstream and Fairyland course books designed for Beginner and Elementary level student groups. October 2009 to April 2010: William Wharton School, Bydgoszcz English Teacher: Using the Callan Method, I was responsible for the teaching of English to a diverse group of students, ranging from children to adults. January 2008 to September 2009: Best-Train, Leeds Basic Skills Tutor: I was employed at Best-Train, where I taught Literacy and Numeracy to adults who were on the Government’s New Deal programme. I was also responsible for delivering job search modules such as application forms and CV and letter writing. September 2006 to October 2007: Chamber Training, Cardiff. Key/Basic Skills Tutor: I was responsible for teaching OCR Job-seeking Skills and ICT at Entry 3 and NVQ ICT Level 1, to 16 – 18 year old learners. July 2006 to September 2006: Instant Muscle, Cardiff. IT Tutor: I was employed at the Instant Muscle Jobsearch Centre on a voluntary basis, where I helped the clients to use the Centre’s IT facilities to carry out job search, CV and letter writing. February to October 2005: BTCV, Cardiff. Basic Skills Tutor: I was responsible for teaching Maths to New Deal trainees of varying ages, with a wide range of needs and abilities.
1258 EwaJaneczko angielski
od 01.04.2010 pracuję na stanowisku Dyrektora metodycznego szkoły języków obcych \'WORD\' w Tarnobrzegu
1259 ilakomska angielski
Od 15 lat uczę języka angielskiego zdobywając doświadczenie w pracy z grupami o zróżnicowanym poziomie motywacji i umiejętności językowych. Jak do tej pory pracowałam już w szkole podstawowej, w gimnazjum, a także z osobami dorosłymi. Kilkuletnia praca w szkole nauczyla mnie odpowiedzialności i cierpliwości.Jestem rzetelna, zorganizowana, otwarta na nowe wyzwania i szybko przystosowuję swoje metody nauczania do specyfiki grupy, z którą dane mi jest pracować.Jestem osobą komunikatywną, pracowitą, chętnie sie uczę i czerpię wiele satysfakcji z mojej pracy.
1260 germanteacher10 angielski, niemiecki
Od 2008 udzielam korepetycji dzieciom w wieku szkolnym a także lekcji dla dzieci w wieku przedszkolnym. Mam doświadczenie w nauce nawet najmłodszych dzieci metodami poprzez aktywną zabawę (gry, piosenki, malowanie). Najlepszym rezultatem mojej pracy jest praca z najmłodszą częścią mojej rodziny - siostrami. Są ode mnie dużo młodsze (obecnie na etapie szkoły podstawowej). Przez lata obserwacji ich a także innych dzieci wiem, że najważniejsze jest aby zaciekawić dziecko i pokazać, że nauka języka obcego to nie \\\\\\\"straszny\\\\\\\" obowiązek ale przyjemność. Jeśli podczas nauki z młodszymi dziećmi nie zabraknie zabawy, indywidualnego podejścia i cierpliwości to efekt będzie gwarantowany! Dzieci straszne też tego potrzebują. Szukam sposobów, żeby dotrzeć do każdego indywidualnie, bo jeśli dziecko w szkole podstawowej musi uczyć się nudnych słówek np. owoców i warzyw z podręcznika i nie jest ich w stanie zapamiętać, to się zniechęca. A wystarczy zorganizować na lekcję \\\\\\\"prawdziwe\\\\\\\" np. owoce i poćwiczyć scenkę w sklepie! W praktyce zawsze łatwiej zapamiętać, a uczenie się \\\\\\\"pustych\\\\\\\" słów na pamięć jest bezwartościowe, bo szybko odchodzi w zapomnienie... :)