Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
11 |
abc123 |
angielski |
Jestem sumienną i pracowitą, kochającą swój zawód nauczycielką. |
|
12 |
AC.english_tutor |
angielski |
Witam, jestem absolwentką filologii angielskiej Uniwersytetu w Białymstoku. Moja przygoda z angielskim zaczęła się w 1-szej klasie podstawówki, kiedy to poprosiłam rodziców aby zapisali mnie na kurs angielskiego. Od tamtej pory starannie rozwijam swoją pasję. W 2008 roku uzyskałam dyplom licencjata na studiach dziennych, a w tym roku 2010 kończę studia magisterskie. W okresie nauki odbyłam praktykę wychowawczą w szkole podstawowej. Moja praktyka pedagogiczna była ściśle związana z tematyką pracy licencjackiej nawiązującej do nauczania struktur gramatycznych dzieci w wieku szkolnym poprzez techniki teatralne. Praktyki w szkole oraz wieloletnie udzielanie korepetycji dało mi doświadczenie pedagogiczne w pracy z uczniami o różnych poziomach zaawansowania języka angielskiego. Ponadto staram się być na bieżąco z nowinkami wydawniczymi, dlatego też biorę udział w różnych konferencjach metodycznych.
Największą przygodą, a zarazem nagrodą był roczny pobyt w Wielkiej Brytanii. Jako studentka miałam okazję łączyć pracę zarobkową z praktyczną nauką języka, poznawaniem ludzi i kultury krajów anglosaskich. Cieszy mnie to, że mogę przekazać swoją wiedzę językową moim uczniom a zarazem zaszczepić w nich pozytywne nastawienie do nowo poznawanego języka. Nauczanie innych daje mi dużo radości i sprawia ogromną satysfakcję. Język angielski jest moją pasją i nie wyobrażam sobie pracy na innym stanowisku. |
|
13 |
achesa |
angielski |
Brak informacji |
|
14 |
Adeptus |
angielski, polski dla cudzoziemców |
Praca z młodzieżą i dorosłymi daje mi satysfakcję i wierzę, że na naukę nigdy nie jest za późno. Niejednokrotnie miałam przyjemność współpracować z ludźmi, którzy swą przygodę z językiem rozpoczęli w wieku emerytalnym. Razem cieszyliśmy się z ich postępów w nauce.
Ponadto, uważam, że rozwijanie swoich umiejętności językowych potrafi dać dużo przyjemności. Dlatego też regularnie poszerzam moją wiedzę, zgłębiając kolejne tajniki polskiego, angielskiego, niemieckiego i hiszpańskiego.
Interesuję się językiem i językoznawstwem. Chętnie pomogę studentom filologii angielskiej lub polskiej rozwiać wątpliwości dotyczące fonetyki i składni. |
|
15 |
aga02-86 |
angielski |
Brak informacji |
|
16 |
Aga87.elk |
angielski |
Brak informacji |
|
17 |
agatham |
angielski, rosyjski |
Jestem osobą otwarta, kreatywną, lubię pomagać innym. Jestem cierpliwa,lubię podejmować nowe wyzwania i zawsze konsekwentnie dążę do wyznaczonego przez siebie celu. Lubię pracę z dziećmi i młodzieżą, czego świadectwem są liczne nagrody.Jestem osobą sumienną i skuteczną w nauczaniu. |
|
18 |
Agnes_D |
angielski |
Jestem osobą ambitną i obowiązkową. Cechuje mnie także pracowitośc i sumienność. Potrafię doskonale organizować sobie pracę i godzić ze sobą wszystkie obowiązki. Bez trudu odnajduję się w nowych sytuacjach i w nowym środowisku a praca z ludźmi napawa mnie optymizmem. Moją zaletą jest także zdolność i chęć szybkiego uczenia się, dlatego też od października 2011 roku podjęłam uzupełniające studia magisterskie na Uniwersytecie w Białymstoku na kierunku Filologia angielska. Praca na stanowisku nauczyciela w szkole spełnia moje ambicje zawodowe i umożliwia dalszy rozwój w tym kierunku. |
|
19 |
agnieszkaannna |
angielski |
Brak informacji |
|
20 |
agnieszkateacher |
angielski |
Od roku 2007 rozpoczełam pracę jako nauczyciel języka angielskiego i tak na prawdę wtedy zrozumiałam, że chcę pracować z dziećmi, młodzieżą. Większość lat pracowałam w gimnazjum, ale zdarzyła się również praca w podstawówce, co wspominam jako miłe doświadczenie. Oprócz pracy w szkole, prowadzę obecnie korepetycje, jako indywidualne zajęcia wyrównawcze, czy też przygotowujące do egzaminów gimnazjalnych czy maturalnych.
Jestem osobą rzetelną, sumienną i odpowiedzialną. Lubię pracować w zespole i łatwo nawiązuję kontakty z innymi. Lubię prace z dziećmi i młodzieżą, gdyż jest to wyzwanie, aby zainteresować uczniów do nauki języka obcego.
|
|
|