korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: angielski
- województwo: małopolskie
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie małopolskim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka angielskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka angielskiego w mieście Kraków


Przejdź do:
  Znaleziono 916 lektorów.
język angielski małopolskie
  1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10   nastepne>>
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
51 robert.wolnik angielski
W uzupełnieniu informacji chciałby nadmienić, iż pracowałem również w angielskiej szkole specjalnej w Londynie dla dzieci z autyzmem przez ok 1 rok, co pozwoliło mi nabyć cennego doświadczenia językowego pracując w w tego typu środowisku anglojęzycznym.
52 annaya70 angielski
W ubiegłym roku z bardzo dobrymi wynikami ukończyłam Państwową Szkołę Zawodową w Nowym Sączu na kierunku: Filologia angielska z językiem niemieckim. Studia magisterskie kontynuuję w trybie zaocznym (piątek, sobota). Zdobyte wykształcenie pozwala mi na podjęcie pracy w zawodzie nauczyciela języka angielskiego i niemieckiego. Odbywając praktyki w Gimnazjum im. Ks. Józefa Woźniackiego w Rytrze (j. angielski) oraz Gimnazjum im. Juliusza Słowackiego w Starym Sączu (j. niemiecki) zdobyłam cenne doświadczenie w zakresie metod nauczania i wychowywania dzieci i młodzieży. Samodzielnie opracowywałam konspekty lekcji oraz przeprowadzałam testy sprawdzające. Staż, który odbywam obecnie w Gminnym Przedszkolu w Rytrze wzbogacił moje doświadczenie o umiejętność pracy z najmłodszymi dziećmi. Jestem osobą komunikatywną, łatwo nawiązującą kontakty z uczniami. Potrafię utrzymać dyscyplinę w klasie a także umiejętnie rozwiązywać ewentualne konflikty na linii uczeń - nauczyciel. Do listu dołąc
53 karolaa240 angielski
W tym roku ukończyłam studia I stopnia na kierunku filologia angielska z językiem niemieckim, program nauczycielski. Oczywiście planuję kontynuować studia magisterskie. Jestem osobą komunikatywną, otwartą i ambitną. Język angielski to moja pasja, którą chce "zarażać" innych. Uważam, że jestem osobą kompetentną i rzetelnie wykonuje powierzone mi zadania. Odbyte praktyki pedagogiczne utwierdziły mnie w przekonaniu, iż praca nauczyciela jest moim wymarzonym zawodem. Praca z uczniami sprawia mi wiele radości. Cieszę się, że mogę ich czegoś nauczyć i to daje mi najwięcej satysfakcji. Zawsze poszukuje nowych rozwiązań, dlatego interesuje mnie pogłębianie wiedzy pedagogicznej i metodycznej, jakże ważnej w zawodzie nauczyciela. Nauczyciel nigdy nie może stać w miejscu, jest to zawód, w którym uczymy się całe życie. Zawsze trzeba być przygotowanym na nieprzewidywany bieg wydarzeń. Nauczyciel to połączenie wielu umiejętności nie tylko lingwistycznych ale także psychologicznych, pedagogicznych i wychowawczych. Rozumienie indywidualnych potrzeb ucznia stanowi najwyższy cel mojej pracy.
54 akoziol84 angielski
W trakcie studiów wybrałam specjalizacją nauczycielską, gdyż właśnie z tym zawodem wiąże swoją przyszłość. Jestem świadoma, że to właśnie na pedagogach spoczywa obowiązek zaznajamiania młodych ludzi ze światem i jestem gotowa się go podjąć. Uważam, iż cechy mojej osobowości i charakteru takie jak solidność, odpowiedzialność, wyrozumiałość, tolerancyjność czy umiejętność pracy w zespole są mile widziane w zawodzie nauczyciela.
55 maria357 angielski
W swojej pracy zawsze starannie sporządzam konspekty lekcji dla lepszego przygotowania się do prowadzonych zajęć, co więcej, na każdą lekcje gromadzę materiały dodatkowe tj. wycinki z prasy anglojęzycznej, płyty audio, kasety, filmy, cytaty, powiedzenia, słowniki i obrazy. Staram się stosować różne metody aktywizujące, nauczyć uczniów pracy w zespole i grupach. W powyższym celu przygotowuję różnego rodzaju gry i zabawy zespołowe. Co więcej, przygotowuję także lekcje dotyczące kultury i historii krajów anglojęzycznych. Moim głównym zadaniem jest motywowanie uczniów do dalszej nauki języków obcych oraz zwracanie uwagi na indywidualne umiejętności lingwistyczne. Dużą wagę przykładam do różnorodności materiałów dydaktycznych jak i stopnia trudności przeprowadzanych ćwiczeń biorąc pod uwagę zdolności poszczególnych uczniów jak i ich możliwości, szczególnie w stosunku do uczniów o obniżonych wymaganiach lub z dostosowaniem wymagań do możliwości ucznia. Technologia komputerowa odgrywa w mojej pracy bardzo dużą rolę, co związane jest zarówno z osobistą pasją, jak również z możliwością znacznego ułatwienia sobie pracy oraz dostępem do najświeższych informacji. W swojej pracy korzystam przede wszystkim z Internetu, czerpiąc z tego źródła informacje, dane oraz propozycje lekcji i konferencji metodycznych. Internet wydaje mi się niezbędnym środkiem do pracy, dzięki niemu mam dostęp do najnowszych informacji dotyczących samego szkolnictwa i oświaty, jak również informacji dotyczących i wykorzystywanych w procesie nauczania języka angielskiego. Pracowałam również nad międzynarodowym projektem Comenius, w którym nasza szkoła była partnerem. Udział w wielu jego przedsięwzięciach był dla mnie niezwykle cennym doświadczeniem. Nie tylko umożliwił mi wyjazdy zagraniczne, lecz dał możliwość poznania grona pedagogicznego jak i uczniów z innych krajów. Otworzył mi oczy jeśli chodzi o możliwości nauczania, poznałam różne systemy edukacyjne i poddałam je własnej analizie. Dzięki pracy jako nauczyciel przekonałam się, że zawód ten wymaga nieustannego samokształcenia, krytycznej oceny podejmowanych działań, a czasem również weryfikacji własnych przekonań i metod pracy. Dotychczasowa praca utrwaliła we mnie potrzebę nieustannego doskonalenia swoich umiejętności i pracy nad sobą, jak również, wzbudziła we mnie chęć do dalszej pracy.
56 Agnieszka500 angielski
W swojej pracy zawodowej cenię sobie dobry kontakt z dziećmi i słuchaczami dorosłymi oraz ciągłe podnoszenie kwalifikacji, czego owocem jest obszerna praca magisterska poświęcona technikom uczenia słownictwa również w zakresie programów komputerowych. Ponadto napisana przez mnie innowacja, której celem jest wykorzystanie programów komputerowych ( znajdujących się w sieci ) do prowadzenia zajęć z języka angielskiego. W pracy jestem postrzegana jako osoba rzetelna, obowiązkowa, dysponująca czasem pracy w sposób efektywny, wymagająca oraz skutecznie motywująca uczniów do pracy. Posiadam również doświadczenie międzynarodowe jako studentka programu Socrates Erasmus.
57 Bendee angielski
W przeciągu ostatnich kilku lat zajmowałem się nauczaniem na różnych poziomach zaawansowania w różnych instytucjach oraz prywatnie. Specjalizuję się w słownictwie związanym z polityką i ekonomią. Jestem uczestnikiem wymian, konferencji i kursów zagranicznych oraz laureatem konkursu na staż w Parlamencie Europejskim w Brukseli. Dokonałem przekładu książkowego oraz licznych, publikowanych, tekstów akademickich i specjalistycznych. Pracowałem już dla kilku firm związanych z nauczaniem języków, w tym dwóch prowadzących kursy in-company w firmach i korporacjach.
58 coffee46 angielski
W oświacie pracuję już 20 lat w tym około 10 ucząc języka angielskiego. Pracowałam w wielu szkołach i w różnych grupach wiekowych. Obecnie pracuję z młódzieżą i dorosłymi i uważam, że ten przedział wiekowy najbardziej mi odpowiada jeśli chodzi o zajęcia zorganizowane. Jesli chodzi o korepetycje to lubię prowadzić je z każdym.
59 juliamar angielski
W czerwcu br. ukończyłam kurs CELTA, pragnę podjąc pracę na stanowisku lektora w prywatnych szkołach językowych na terenie powiatu krakowskiego, posiadam 10-letnie doświadczenie w nauczaniu angielskiego dzieci i dorosłych na róznych poziomach i przygotowywaniu do egzaminów. Ukończyłam liceum z wykładowym językiem agnielskim i dwa semestry w szkołach w USA i UK, posiadam Certyfikat Proficiency in English.
60 lektor801 angielski
W czerwcu 2006 r. ukończyłam Niepubliczne Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych TWP w Krakowie uzyskując dyplom uprawniający do nauczania języka angielskiego. Dwa miesiące później podjęłam pracę w Zaocznym Liceum Ogólnokształcącym „Cosinus”, w którym uczyłam przez 5 lat przygotowując do matury podstawowej oraz rozszerzonej. Moi uczniowie to głównie osoby dorosłe, dlatego też posiadam doświadczenie w pracy szczególnie z tą grupą wiekową. Z dziećmi szkoły podstawowej oraz młodzieżą gimnazjalną zetknęłam się pracując 3 lata w prywatnej szkole językowej w Skawinie. W pracy nauczyciela najbardziej motywuje mnie satysfakcja uczniów, możliwość poznawania nowych ludzi i podejmowania wyzwań. Od 2010 roku uczę w jednej ze szkół podstawowych w Krakowie, dlatego też specyfika pracy z grupową wiekową 1-3 oraz 4-6 jest mi dobrze znana. Dwuletnie uzupełniające studia magisterskie ze specjalizacją- metodyka nauczania języka angielskiego, które ukończyłam w 2009 r. w Wyższej Szkole Lingwistycznej w Częstochowie, umożliwiły mojej osobie gruntowne przygotowanie do wymagań stawianych współczesnemu nauczycielowi języka obcego. Umiejętność praktycznego wykorzystania w nauczaniu technologii informatycznych, multimediów, Internetu, jak również sprzętu do odtwarzania wizji i fonii nie jest mi obca. Pracując w szkole językowej często korzystałam z płyt CD, DVD oraz komputera w celu urozmaicenia zajęć. Podsumowując: w swoim 10-letnim okresie nauczania miałam okazję pracować z każdą grupą wiekową (z wyjątkiem dzieci przedszkolnych) na różnych poziomach zaawansowania. Jestem osobą sumienna, rzetelną oraz otwartą na indywidualne potrzeby ucznia. Co więcej posiadam dwie bardzo istotne dla nauczyciela-lektora umiejętności: łatwość nawiązania kontaktu oraz płaszczyzny porozumienia z uczniem a także umiejętność przekazania wiedzy w sposób trafiający do osoby uczącej się.