Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
151 |
vespavespa |
angielski |
Jestem pogodną, kreatywną, dynamiczną oraz zdyscyplinowaną osobą otwartą na ludzi i nowe wyzwania. Potrafię motywować do nauki ludzi dorosłych, młodzież oraz dzieci nie tracąc przy tym dobrych relacji społecznych. Posiadam doświadczenie w nauczaniu osób indywidualnych jak i grup we wszystkich w/w grupach wiekowych.
|
|
152 |
AleksandraSz |
angielski |
Jestem perfekcjonistką, moje lekcje są zawsze przemyślane, staram się wprowadzać elementy, które spowodują że na lekcji nie jest nudno. Jestem osobą dobrze zorganizowaną i punktualną. |
|
153 |
IWillTeachU |
angielski |
Jestem otwarta na innowacyjne metody nauczania, nie boję się wyzwań. Wierzę w indywidualne podejście do każdego ucznia, bo każdy z nas jest inny i w inny sposób przyswaja wiedzę. |
|
154 |
mamaw113 |
angielski |
Jestem otwarta chętnie nawiązuję współpracę , lubię pracę nauczyciela , mam wiele ciekawych pomysłów jak zachęcić uczniów do nauki języka, również sama chętnie sie uczę i doskonalę nabytą wiedzę. |
|
155 |
honeydew |
angielski |
Jestem osobą, która stawia sobie jak i swoim studentom wysokie wymagania. Ukończyłam studnia filologiczne o specjalizacji metodycznej oraz tłumaczeniowej. Nie lubię marnować czasu dlatego prywatnie każdą wolną chwilę spędzam kreatywnie. Jestem osobą bardzo ciekawą świata dlatego też zaraz po zdaniu matury wszystkie wakacje spędzałam w krajach anglojęzycznych gdzie pracowałam, szlifowałam język oraz poznawałam kulturę innych ludzi. |
|
156 |
patsylina |
angielski, rosyjski |
Jestem osobą, która stara się profesjonalnie podchodzić do kolejnych aktywności zawodowych w swoim życiu. Staram się jak najlepiej wyposażyć swoich uczniów w niezbędną wiedzę oraz wypracować umiejętności kluczowe w posługiwaniu się językiem obcym, nie zapominając jednocześnie o pogodzie ducha, uśmiechu na twarzy oraz bardzo dobrych relacjach interpresonalnych, kreujących pozytywną atmosferę podczas zajęć. Do każdego kursanta staram się podejść w sposób indywidualny, odczytując jego potrzeby, i dostosowując do nich tok nauczania. Kompetentność, sumienność, kreatywność, zaangażowanie.... to tylko niektóre z cech adekwatnie określających moją osobę .... Serdecznie zapraszam do współpracy! |
|
157 |
dkormy |
angielski |
Jestem osobą zorganizowaną, zdyscyplinowaną, kompetentną, potrafię współpracować w zespole. Posiadam prawo jazdy kategorii b, obsługa komputera nie jest mi obca. Dodatkowo przeszłam szkolenie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i komunikacji interpersonalnej.
|
|
158 |
gosia27 |
angielski |
Jestem osobą zorganizowaną i aktywną. Lubię zachęcać uczniów do nauki również poprzez udział w konkursach, przedstawieniach, przygotowywanie gazetek szkolnych oraz wystaw. Poza tym, ukończenie kursu z oligofrenopedagogiki, upoważnia mnie m. in. do prowadzenia zajęć rewalidacyjnych lub do pracy jako nauczyciel wspomagający. |
|
159 |
genuinely |
angielski |
Jestem osobą zaangażowaną w to co robię. Uczenie innych daje mi satysfakcję i radość, że mogę wykorzystać swoją wiedzę. Znane mi są nie tylko metody tradycyjne, ale również te bardziej innowacyjne, jak na przykład Direct English. Cenię sobie wykorzystanie nowinek technicznych, jak prowadzenie zajęć za pomocą internetu. Jestem skuteczna w tym co robię, staram się wpajać swym uczniom wiarę we własne siły. Moim największym dotychczasowym osiągnięciem było znalezienie pracy w charakterze lektora języka angielskiego w szkole językowej, gdzie mogę się rozwijać. Dużym wyzwaniem były dla mnie również praktyki tłumaczeniowe w biurze tłumaczeń oraz w teatrze, gdzie pełniłam funkcję tłumacza ustnego umożliwiającego komunikację między reżyserem a aktorami. Uważam, że praca nauczyciela czy lektora wymaga stałego inwestowania w siebie i dokształcania, ale właśnie to czyni ją tak wyjątkową. |
|
160 |
DorLea |
angielski |
Jestem osobą wyważoną, a jednocześnie otwartą i kontaktową, o sprecyzowanych zainteresowaniach, empatyczną i zwracającą uwagę na charakter ucznia (dostosowanie sposobu nauczania do osobowości i talentów ucznia). Chcę aby efekty nauczania wynikały pracy i zaangażowania ucznia, ale przede wszystkim z chęci do nauki :)
|
|
|