Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
1 |
adlyxx9 |
angielski |
Znam dobrze środowisko Moodle. Prowadziłem dużo zajęć online indywidualnych i grupowych. |
|
2 |
Magdalena1988 |
angielski |
Zgodnie z referencjami uzyskanymi po dwuletniej współpracy z jedną z renomowanych szkół językowych, wykonuję swoją pracę z widocznym zapałem i zaangażowaniem, bardzo chętnie ustalam indywidualne programy nauczania dostosowane do potrzeb uczniów.
Jestem osobą komunikatywną, energiczną i łatwo nawiązuję kontakty interpersonalne.
Nauczanie jest moją pasją, a praca na stanowisku lektora języka angielskiego prawdziwą przyjemnością. |
|
3 |
kandkaw |
angielski, francuski |
Zawsze staram się jak najlepiej wykonywać swoją pracę. Jestem zorganizowana, systematyczna, a przy tym otwarta i przyjaźnie nastawiona do uczniów. Moje zaangażowanie docenia nie tylko młodzież, ale również dyrekcja szkoły w której pracuję, co znalazło swoje odbicie w nagrodach przyznanych mi w 2005 oraz 2008 roku.
Szybko się uczę i regularnie biorę udział w szkoleniach metodycznych. Moim atutem jest opanowanie oraz umiejętność stworzenia przyjaznej atmosfery na lekcji. |
|
4 |
karolamajer |
angielski |
Zawodowo spełniam się jako tłumacz oraz szkoleniowiec języka angielskiego w biznesie. Pomagam w rozwoju umiejętności komunikowania się w języku obcym ze szczególnym naciskiem na użycie struktur gramatycznych w budowaniu praktycznych umiejętności w zakresie prowadzenia negocjacji, spotkań, small talk, jak również kompetencji w zakresie udzielania feedbacku, tworzeniu oraz wygłaszaniu prezentacji oraz wielu innych |
|
5 |
wrobliq |
angielski |
Zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym jestem osobą w pełni odpowiedzialną, solidną i dokładną w wypełnianiu swoich obowiązków. Uchodzę za osobę zaradną i bezkonfliktową, bardzo łatwo nawiązuję pozytywne kontakty z innymi ludźmi. Jestem również osobą nieustannie poszukującą nowych wyzwań, stąd moje zainteresowanie turystyką i podróżami.
Uważam, że dzięki swojej ambicji, zdolnościom pedagogicznym oraz umiejętnościom językowym byłbym w stanie sprostać wymaganiom stawionym kandydatom na stanowisko lektora języka angielskiego. Indywidualna praca z uczniami o różnym wieku i zróżnicowanym poziomie zaawansowania zawsze dostarczała mi olbrzymiej satysfakcji i przyjemności.
|
|
6 |
JoannaM. |
angielski |
Zarówno będąc nauczycielem, jak i na co dzień, jestem osobą sympatyczną, komunikatywną - łatwo nawiązuję kontakt z dziećmi oraz osobami dorosłymi, cierpliwą, dokładną, ambitną, lubiejącą dzielić się zdobytym doświadczeniem, jak i nabytą wiedzą. Ponadto, chętnie podejmuję się nowych wyzwań. |
|
7 |
czarodziejka112 |
angielski |
Zapewniam pogodną atmosferę i dużo własnych materiałów. Zapraszam wszystkie osoby, które chcą podszkolić się z j. angielskiego, zacząć naukę od podstaw lub solidnie przygotować się do egzaminów. Oferuję również tłumaczenia z j. polskiego na angielski i z a.angielskiego na polski. Gwarantuję solidne, terminowe wykonywanie zleceń. |
|
8 |
lukasz44 |
angielski |
Zajęcia prowadzone przeze mnie są ciekawe, po za tradycyjnymi metodami nauczania staram się używać filmów ze specjalnie dobranymi ćwiczeniami do nich, aby moje zajęcia były bardziej zróżnicowane oraz ciekawsze dla słuchaczy. Ponadto interesuję się szeroko pojętą kulturą (w szczególności literaturą) co jest nie zwykle przydatne przy nauczaniu języka angielskiego. |
|
9 |
peterlusiak |
angielski |
Zacznijmy od kilku pytań:
- jakiego przyimka należy użyć po czasowniku accuse?
- jak poprawnie wymówić słówka sit i seat?
- co oznaczają idiomy : kick the bucket, spill the beans i shoot the breeze?
- czy znasz liczbę mnogą rzeczowników : man, woman, tooth, goose, sheep i ox?
- czy zdanie ‘Peter is always interrupting me!’ jest poprawne?
Jeżeli nie znasz odpowiedzi na te pytania, to zapraszam na zajęcia ze mną. Jeżeli znasz odpowiedzi na powyższe pytania, to również zapraszam na zajęcia ze mną, aby pogłębić wiedzę. Zajęcia z języka angielskiego nie muszą być albo fajne, albo wymagające. Mogą być i fajne i wymagające :)
Zacznijmy od kilku pytań:
- jakiego przyimka należy użyć po czasowniku accuse?
- jak poprawnie wymówić słówka sit i seat?
- co oznaczają idiomy : kick the bucket, spill the beans i shoot the breeze?
- czy znasz liczbę mnogą rzeczowników : man, woman, tooth, goose, sheep i ox?
- czy zdanie ‘Peter is always interrupting me!’ jest poprawne?
Jeżeli nie znasz odpowiedzi na te pytania, to zapraszam na zajęcia ze mną. Jeżeli znasz odpowiedzi na powyższe pytania, to również zapraszam na zajęcia ze mną, aby pogłębić wiedzę. Zajęcia z języka angielskiego nie muszą być albo fajne, albo wymagające. Mogą być i fajne i wymagające :)
Zacznijmy od kilku pytań:
- jakiego przyimka należy użyć po czasowniku accuse?
- jak poprawnie wymówić słówka sit i seat?
- co oznaczają idiomy : kick the bucket, spill the beans i shoot the breeze?
- czy znasz liczbę mnogą rzeczowników : man, woman, tooth, goose, sheep i ox?
- czy zdanie ‘Peter is always interrupting me!’ jest poprawne?
Jeżeli nie znasz odpowiedzi na te pytania, to zapraszam na zajęcia ze mną. Jeżeli znasz odpowiedzi na powyższe pytania, to również zapraszam na zajęcia ze mną, aby pogłębić wiedzę. Zajęcia z języka angielskiego nie muszą być albo fajne, albo wymagające. Mogą być i fajne i wymagające :)
Udzielam się także w internecie, prowadzę fanpage poświęcony nauczaniu języka angielskiego \"Angielskie Przysłowia i Idiomy\" na facebooku, na którym umieszczam najbardziej przydatne i popularne przysłowia i idiomy w języku angielskim. |
|
10 |
LACHITA49M |
angielski |
Z racji doswiadczenia pracy w środowisku angielskim znam język praktycznie ze zrozumieniem podłoża kulturowego brytyjczyków. Jako absolwent kolegium mam dogłębne podłoże teoretyczne, a stąd zrozumienie metodologii nauczania języka- moja metoda to podejście komunikatywne-Communicative Approach, a technika to zasada tzw. 3P- present,practice,produce.Duży nacisk kładę na pracę z materiałami autentycznymi- brytyjska prasa, kasety wideo,nagrania z radia z żywym językiem.
Jako magister pedagogiki posiadam wiedzę psychologiczną i filozoficzną o relacji uczeń-nauczyciel, procesie kształcenia,jego celach i zasadach. Wyznaję zasadę personalistyczną-indywidualnego podejścia do kazdego ucznia.
Przez uczniów i studentów jestem postrzegany jako nauczyciel wymagający, systematyczny, ale przyjaźnie nastawiony do każdego i chcący przekazać posiadaną wiedzę i doświadczenie. |
|
|