praca dla lektora angielskiego.
| |
Poszukiwany: |
Metodyk - Lektor Języka Angielskiego - Gliwice |
Poszukuje: |
portal www.szukaj-lektora.pl dla swojego klienta |
Rozpoczęcie rekrutacji: |
2017-06-09
|
Planowane zakończenie:
Rekrutacja może być zakończona przed tym terminem |
2017-08-10
|
Pracodawca był zainteresowany kontaktem z osobami spełniającymi następujące kryteria: |
Województwo: | śląskie praca angielski nauczyciel . |
Powiat/Miasto: | Zabrze/--wszystkie-- Gliwice/--wszystkie-- gliwicki/--wszystkie-- Bytom/--wszystkie-- Chorzów/--wszystkie--
|
Język(i): | angielski |
Wykształcenie językowe minimalne: | magister - studiów językowych |
Informacje dodatkowe: |
Jesteśmy szkołą języka angielskiego założoną w 2000r. Oferuje kursy na dla różnych grup wiekowych i na różnym poziomie zaawansowania. Kursy odbywają się w czterech siedzibach na terenie Zabrza i Gliwic.
CLAN CITY jest akredytowanym centrum metod Teddy Eddie oraz Savvy Ed. Od 2016 roku szkoła posiada status oficjalnego Centrum Egzaminacyjnego Cambridge English.
METODYK - LEKTOR Języka Angielskiego
W zakresie obowiązków:
opieka metodyczna nad lektorami
opieka nad klientami
monitorowanie kursów i wyników nauczania
układanie planu zajęć i organizowanie grafików
rekrutacja i szkolenie lektorów
organizowanie eventów w szkole
reprezentowanie szkoły na zewnątrz w działaniach PR
samodzielne planowanie i realizowane zadań
Wymagania:
tytuł magistra (lub w trakcie studiów)
doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego
odpowiedzialność
dobra organizacja pracy
rozwinięte umiejętności interpersonalne
Oferujemy:
umowę o pracę (lub inną wg preferencji kandydata)
możliwość systemu premiowego
miejsce pracy: Gliwice/Zabrze
możliwość rozwoju zawodowego
dofinansowanie szkoleń
zniżki na usługi oferowane przez CLAN CITY dla siebie i rodziny (kursy, Tęczowy Domek, obozy)
wpływ na układanie grup i planu
|
praca dla lektorów angielskiego w województwie śląskim
lektor Zabrze angielski
lektor Gliwice angielski
lektor Bytom angielski
lektor Chorzów angielski
korepetycje angielski. |
|
|