praca dla lektora angielskiego.
| |
Poszukiwany: |
Lektor Języka Angielskiego - Gdynia |
Poszukuje: |
portal www.szukaj-lektora.pl dla swojego klienta |
Rozpoczęcie rekrutacji: |
2016-10-10
|
Planowane zakończenie:
Rekrutacja może być zakończona przed tym terminem |
2016-10-31
|
Pracodawca był zainteresowany kontaktem z osobami spełniającymi następujące kryteria: |
Województwo: | pomorskie praca angielski nauczyciel . |
Powiat/Miasto: | Gdynia/--wszystkie-- Gdańsk/--wszystkie-- gdański/--wszystkie-- Sopot/--wszystkie--
|
Sposób dojazdu: | lektor dojeżdża w/w obszarze |
Język(i): | angielski |
Przewidywany poziom uczniów: | początkujący, elementarny, średnio zaawansowany, zaawansowany, |
Przewidywany wiek uczniów: | młodzież, dorośli, |
Informacje dodatkowe: |
Cieszymy się, że możliwość rozwoju kariery zawodowej w naszej szkole spotkała się z Twoim zainteresowaniem.
Stanowisko: Lektor
Miejsce pracy: GDYNIA
CO OFERUJEMY?
atrakcyjne wynagrodzenie
wynagrodzenie płacone na czas
przejrzyste warunki zatrudnienia w oparciu o umowę
miłą atmosferę pracy
możliwość korzystania z bezpłatnych szkoleń
stały kontakt z właścicielem szkoły
CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?
wykształcenie kierunkowe: absolwenci wydziałów filologicznych lub lingwistycznych
praktyczna znajomość problematyki związanej z metodyka nauczania języków obcych
doskonałe umiejętności językowe (akcent, wymowa, gramatyka, stylistyka)
entuzjastyczne podejście do nauczania
kreatywność, rzetelność, łatwość w nawiązywaniu kontaktu z grupą
umiejętności dydaktyczne i pedagogiczne
dynamiki, otwartej osobowości
umiejętność efektywnego przekazywania oraz egzekwowania wiedzy
chęć rozwoju zawodowego
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych przez skorzystanie z formularza https://britishclass.pl/wyslij-swoje-cv/, w którym zostaniesz poproszona/y o dołączenie pliku z CV i wypełnieniu podstawowych danych. |
praca dla lektorów angielskiego w województwie pomorskim
lektor Gdynia angielski
lektor Gdańsk angielski
lektor Sopot angielski
korepetycje angielski. |
|
|