praca dla lektora polskiego dla cudzoziemców.
| |
Poszukiwany: |
PILNIE !!! Lektor języka polskiego dla cudzoziemców, stacjonarnie, Katowice |
Poszukuje: |
portal www.szukaj-lektora.pl dla swojego klienta |
Rozpoczęcie rekrutacji: |
2021-08-13
|
Planowane zakończenie:
Rekrutacja może być zakończona przed tym terminem |
2021-09-03
|
Pracodawca był zainteresowany kontaktem z osobami spełniającymi następujące kryteria: |
Typ nauczania: | bezpośrednio |
Województwo: | śląskie praca polski dla cudzoziemców nauczyciel . |
Powiat/Miasto: | Dąbrowa Górnicza/--wszystkie-- Bytom/--wszystkie-- Katowice/--wszystkie-- mikołowski/--wszystkie-- Mysłowice/--wszystkie-- Zabrze/--wszystkie--
|
Język(i): | polski dla cudzoziemców |
Przewidywany wiek uczniów: | dorośli, |
Doświadczenie w uczeniu języków: | minimum 2 lata |
Wykształcenie językowe minimalne: | licencjat - studiów językowych |
Informacje dodatkowe: |
Od drugiej połowy września do marca 2022, 1x 270 min. z dwiema przerwami, raz w miesiącu (termin zajęć w tygodniu między poniedziałkiem i piątkiem).
Zatrudnimy lektora języka polskiego, stacjonarnie w Katowicach, poszukujemy :
Wykładowcy do prowadzenia zajęć, posiadającego wykształcenie wyższe magisterskie i specjalizację w zakresie metodyki nauczania języka polskiego jako obcego, z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń/kursów/konferencji/paneli dyskusyjnych w zakresie nauczania języka polskiego jako obcego (wymagane przeprowadzenie minimum dwóch szkoleń/kursów/konferencji/paneli dyskusyjnych w zakresie metodyki nauczania języka polskiego jako obcego).
Zapewniamy materiały dydaktyczne potrzebne do prowadzenia zajęć.
Poszukujemy lektora z wyższym wykształceniem językowym i co najmniej dwuletnim doświadczeniem w uczeniu.
|
praca dla lektorów polskiego dla cudzoziemców w województwie śląskim
lektor Dąbrowa Górnicza polski dla cudzoziemców
lektor Bytom polski dla cudzoziemców
lektor Katowice polski dla cudzoziemców
lektor Mysłowice polski dla cudzoziemców
lektor Zabrze polski dla cudzoziemców
korepetycje polski dla cudzoziemców. |
|
|