praca dla lektora niderlandzkiego.
| |
Poszukiwany: |
Lektor języka niderlandzkiego in-company (Łódź, język niderlandzki, elastyczny wymiar czasu pracy) |
Poszukuje: |
portal www.szukaj-lektora.pl dla swojego klienta |
Rozpoczęcie rekrutacji: |
2016-04-26
|
Planowane zakończenie:
Rekrutacja może być zakończona przed tym terminem |
2016-05-17
|
Pracodawca był zainteresowany kontaktem z osobami spełniającymi następujące kryteria: |
Województwo: | łódzkie praca niderlandzki nauczyciel . |
Powiat/Miasto: | Łódź/--wszystkie--
|
Sposób dojazdu: | lektor dojeżdża w/w obszarze |
Język(i): | niderlandzki |
Przewidywany wiek uczniów: | dorośli, |
Doświadczenie w uczeniu języków: | minimum 2 lata |
Wykształcenie językowe minimalne: | licencjat - studiów językowych |
Informacje dodatkowe: |
Jedna z wiodących firm szkoleniowych na rynku, specjalizująca się w prowadzeniu biznesowych oraz branżowych szkoleń językowych dla klientów korporacyjnych - poszukuje lektorów/trenerów języka niderlandzkiego do współpracy przy realizacji szkoleń komercyjnych.
Oferujemy:
- miejsce pracy – Łódź
- elastyczny wymiar czasu pracy
- możliwość podjęcia długoterminowej współpracy
- pracę w profesjonalnym zespole chętnym do dzielenia się swoim doświadczeniem oraz pomysłami szkoleniowymi
- pomoc metodyka firmy w przygotowaniu oraz realizacji szkoleń
- niezbędne materiały oraz sprzęt szkoleniowy
- możliwość rozwoju i podniesienia swoich kwalifikacji
- pakiet szkoleń wewnętrznych
Oczekiwania:
- wykształcenie filologiczne (min. licencjat)
- doświadczenie w nauczaniu dorosłych (min. 2 lata)
- mile widziane doświadczenie we współpracy z klientem korporacyjnym
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń językowych o charakterze zawodowym
- znajomość obsługi pakietu Office
- własna działalność
Szukamy wielu lektorów do prowadzenia zajęć w wielu lokalizacjach (na terenie Łodzi)
Nawiążemy współpracę z osobami, które maja możliwość wystawiania rachunków lub faktur. |
praca dla lektorów niderlandzkiego w województwie łódzkim
korepetycje niderlandzki. |
|
|