praca dla lektora hiszpańskiego.
| |
Poszukiwany: |
Lektor języka hiszpańskiego - SKYPE |
Poszukuje: |
portal www.szukaj-lektora.pl dla swojego klienta |
Rozpoczęcie rekrutacji: |
2021-10-01
|
Planowane zakończenie:
Rekrutacja może być zakończona przed tym terminem |
2021-10-22
|
Pracodawca był zainteresowany kontaktem z osobami spełniającymi następujące kryteria: |
Typ nauczania: | zdalnie |
Województwo: | małopolskie praca hiszpański nauczyciel . |
Powiat/Miasto: | Kraków/--wszystkie--
|
Język(i): | hiszpański |
Przewidywany poziom uczniów: | początkujący, |
Przewidywany wiek uczniów: | dzieci, młodzież, |
Doświadczenie w uczeniu języków: | minimum 1 rok |
Wykształcenie językowe minimalne: | magister - studiów językowych |
Terminy zajęć: | Dni powszednie: popołudnie,
|
Informacje dodatkowe: |
Centrum Językowe poszukuje lektora JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO do prowadzenia kursu INDYWIDUALNEGO dla uczennicy w wieku 12 lat przez Skype; termin poniedziałek lub wtorek w godz. 15.00-18.00
Wymagamy:
- dyplomu II stopnia studiów językowych lub znajomość języka na poziomie native speakera potwierdzona odpowiednim certyfikatem;
- oczekujemy prowadzenia kursów na najwyższym poziomie zgodnie z wytycznymi Centrum Językowego AG
- wymagamy punktualności, nienagannej kultury osobistej, wywiązywania się z ustalonych obowiązków oraz zaangażowania
Oferujemy:
- komfortowe warunki pracy - prowadzimy głównie KURSY INDYWIDUALNE
- niezbędne materiały dydaktyczne oraz dostęp do materiałów online
- brak konieczności kserowania dodatkowych materiałów dla naszych uczniów - przesyłane są im one drogą mailową
- okresowe szkolenia online oraz wsparcie metodyka
- godziny pracy dostosowane do Twojej dostępności
- możliwość dodatkowych godzin poza stałymi kursami dzięki systemowi zapisów na lekcje dodatkowe dostępnego dla naszych kursantów
- stawka 45-60 zł brutto zależna od formy zatrudnienia, lokalizacji poszczególnych kursów oraz stażu pracy
|
praca dla lektorów hiszpańskiego w województwie małopolskim
lektor Kraków hiszpański
korepetycje hiszpański. |
|
|