korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
praca dla lektora angielskiego.

Ogłoszenie nieaktualne



Poszukiwany: Lektor języka angielskiego PILNE! (Gołcza; uczniowie szkół podstawowych; rekrutacja do: 15.02.2012 r.)
Poszukuje: portal www.szukaj-lektora.pl dla swojego klienta
Rozpoczęcie rekrutacji: 2012-02-13
Planowane zakończenie:
Rekrutacja może być zakończona przed tym terminem
2012-02-18
Pracodawca był zainteresowany kontaktem z osobami spełniającymi następujące kryteria:
Województwo:małopolskie
praca angielski nauczyciel .
Powiat/Miasto:miechowski/--wszystkie--
Język(i):angielski
Zakres szkolenia:oświata
Zakres: podstawówka,
Przewidywany poziom uczniów:początkujący,
Przewidywany wiek uczniów:dzieci,
Doświadczenie w uczeniu języków:minimum 1 rok
Informacje dodatkowe:
Zapraszamy do udziału w przetargu, którego przedmiotem jest usługa edukacyjna dot. prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego POKL.09.01.02-12-133/12-00 dla uczniów klas I-III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Gołcza.


Wymagania:
- przygotowanie pedagogiczne,
- kwalifikacje do nauczania języka angielskiego w poszczególnych szkołach podstawowych w klasach I-III,
- roczny staż pracy nauczyciela,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.


Szczegółowy zakres obowiązków nauczyciela :
- sporządzenie harmonogramu zajęć z uwzględnieniem zakresu treści wynikających z projektu,
- prowadzenie dokumentacji zajęć, w tym: dziennika zajęć pozalekcyjnych, listy obecności uczestników,
- rzetelne przygotowanie i prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem,
- kwartalne sporządzanie notatki z prowadzonych zajęć w celu promocji projektu,
- informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu,
- terminowe wypełnianie wszystkich wymaganych dokumentów projektu,
- przestrzeganie obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy,
- opieka nad uczniami podczas zajęć,
- dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,
- współdziałanie z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie: zatwierdzenia programu i harmonogramu zajęć, naboru uczniów na zajęcia oraz wszelkich spraw mających wpływ na rytm pracy szkoły w związku z prowadzeniem zajęć,
- przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oświatowego i Statutu Szkoły,
- dokonanie diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu projektu przy pomocy opracowanego przez siebie narzędzia diagnostycznego w terminie wyznaczonym przez Koordynatora szkolnego,
- aktualizowanie danych osobowych w Biurze Projektu /np. zmiana adresu, numeru konta bankowego/ ,
- utrzymywanie stałych kontaktów z Koordynatorem gminnym.

Ogólna charakterystyka prowadzonych zajęć:
- zajęcia będą odbywały się zarówno w dni powszednie lub/i w weekendy, termin zajęć zostanie dostosowany do planu zajęć uczniów objętych wsparciem oraz rytmu pracy szkoły (dostępność sal lekcyjnych, inne uwarunkowania),
- ilość godzin lekcyjnych przeznaczonych na zajęcia w danym dniu zostanie ustalona w porozumieniu z Koordynatorem projektu, oraz Dyrektorem danej szkoły.


Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Gołczy :
Część 5. Zajęcia dla dzieci ze zdolnościami językowymi - język angielski – 56 godzin w roku 2012 i 40 godzin w 2013 roku łącznie dla dwóch utworzonych grup.

Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Szreniawie :
Część 11. Zajęcia dla dzieci ze zdolnościami językowymi - język angielski – 35 godzin w roku 2012 i 30 godzin w 2013 roku dla jednej utworzonej grupy.

Termin zakończenia zajęć: 27.06.2013 r.

Ilość godzin: 161

Każda godzina lekcyjna będzie trwać 45 minut.

Liczba wakatów: 1 - w zależności od dyspozycyjności lektorów. W zgłoszeniu prosi się o określenie ilości godzin/części możliwe do zrealizowania w trakcie trwania projektu.
praca dla lektorów angielskiego w województwie małopolskim
korepetycje angielski.

Aby nie widzieć poniższej reklamy:
zaloguj się jako lektor, jeżeli nie masz konta zarejestruj się.