praca dla lektora angielskiego.
| |
Poszukiwany: |
Lektor języka angielskiego (Katowice, ul. Sokolska, 1 x w tyg 60 min, wtorek lub czwartek) |
Poszukuje: |
portal www.szukaj-lektora.pl dla swojego klienta |
Rozpoczęcie rekrutacji: |
2012-11-27
|
Planowane zakończenie:
Rekrutacja może być zakończona przed tym terminem |
2012-12-18
|
Pracodawca był zainteresowany kontaktem z osobami spełniającymi następujące kryteria: |
Województwo: | śląskie praca angielski nauczyciel . |
Powiat/Miasto: | Katowice/--wszystkie--
|
Sposób dojazdu: | lektor dojeżdża w/w obszarze |
Język(i): | angielski |
Przewidywany poziom uczniów: | zaawansowany, |
Przewidywany wiek uczniów: | dorośli, |
Doświadczenie w uczeniu języków: | minimum 1 rok |
Wykształcenie językowe minimalne: | licencjat - studiów językowych |
Terminy zajęć: | Dni powszednie: rano, południe, popołudnie,
|
Informacje dodatkowe: |
Szukamy lektorów do prowadzenia kursów języka angielskiego dla klienta korporacyjnego w Katowicach:
Rodzaj zajęć: grupowe
Typ kursu: Business English/General English
Poziom: C1
Częstość zajęć: 1 x 60 minut w tygodniu, do wyboru wtorek lub czwartek
Zapraszamy lektorów spełniających następujące kryteria:
- wykształcenie filologiczne - minimum licencjat
- minimum rok doświadczenia w nauczaniu
- mile widziane doświadczenie w nauczaniu Klienta korporacyjnego i języka biznesowego
- wysoka kultura osobista
Szkoła istnieje od 1991 roku i należy do najbardziej renomowanych ośrodków szkoleń językowych dla wymagających klientów instytucjonalnych i indywidualnych. Szkoła posiada rekomendację PASE. Naszym największym atutem jest połączenie profesjonalizmu i skuteczności w nauczaniu z przyjazną atmosferą na zajęciach. Jesteśmy uznawani za ekspertów w dziedzinie profesjonalnych i specjalistycznych szkoleń językowych dla klientów instytucjonalnych.
Wybierają nas wiodące instytucje publiczne, firmy i międzynarodowe korporacje.
Zapraszamy do stałej współpracy!
|
praca dla lektorów angielskiego w województwie śląskim
lektor Katowice angielski
korepetycje angielski. |
|
|