praca dla lektora angielskiego.
| |
Poszukiwany: |
LEKTOR języka angielskiego dla dzieci (Ostrów Wlkp.) |
Poszukuje: |
portal www.szukaj-lektora.pl dla swojego klienta |
Rozpoczęcie rekrutacji: |
2012-09-28
|
Planowane zakończenie:
Rekrutacja może być zakończona przed tym terminem |
2012-10-19
|
Pracodawca był zainteresowany kontaktem z osobami spełniającymi następujące kryteria: |
Województwo: | wielkopolskie praca angielski nauczyciel . |
Powiat/Miasto: | ostrowski (wielkopolski)/--wszystkie--
|
Język(i): | angielski |
Narodowość: | polska |
Zakres szkolenia: | oświata |
Zakres: przedszkole, |
Przewidywany poziom uczniów: | początkujący, |
Przewidywany wiek uczniów: | dzieci, |
Doświadczenie w uczeniu języków: | minimum 1 rok |
Wykształcenie językowe minimalne: | licencjat - studiów językowych |
Terminy zajęć: | Dni powszednie: rano, południe, popołudnie,
|
Informacje dodatkowe: |
Poszukujemy OD ZARAZ lektorów języka angielskiego z terenu Ostrowa Wlkp. i okolic do prowadzenia zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym.
Zajęcia odbywają się na terenie Ostrowa Wielkopolskiego.
Zapraszamy lektorów, którzy:
- lubią i potrafią pracować z dziećmi
- są kreatywni (umiejętność tworzenia oraz doboru gier, zabaw i programu nauczania w zależności od wieku dziecka i stopnia zaawansowania języka)
Rozbudowujemy zespół i potrzebna jest osoba bardzo miła, ciepła, serdeczna, energiczna, posiadająca bardzo dobry kontakt z dziećmi, bez nałogów i mobilna.
Szukamy osób do stałej, długotrwałej współpracy, zajęcia w przedszkolach prowadzimy w godzinach rannych i wczesnych popołudniowych (do godz. 16:00).
Nasza szkoła specjalizuje się w nauczaniu języka angielskiego dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym począwszy od 3 roku życia.
Jesteśmy objęci patronatem metodycznym wydawnictwa Macmillan.
Zapraszamy lektorów entuzjastycznych i zaangażowanych, uśmiechniętych, pomysłowych i odpowiedzialnych - takich, którzy z pracy z dziećmi czerpią radość i satysfakcję. |
praca dla lektorów angielskiego w województwie wielkopolskim
korepetycje angielski. |
|
|