korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
PASE: 7 Edycja Warsztatów - Kapelusze Lektora, 19.10.13, Warszawa.
PASE: 7 Edycja Warsztatów - Kapelusze Lektora

Warszawa,19 października 2013 (sobota)

Politechnika Warszawska, gmach Matematyki, ul. Koszykowa 75, sala 328

Wczesna rejestracja do 9 października
W celu zapisania się na warsztaty, prosimy wypełnić: formularz

Program: szczegóły wkrótce

Warsztat 1: Zadania bez kserowania, czyli jak przełamać sztampę przy minimalnym nakładzie środków.

Zadania bez kserowania

CZYLI JAK PRZEŁAMAĆ SZTAMPĘ PRZY MINIMALNYM NAKŁADZIE ŚRODKÓW
Chcesz przypomnieć sobie dawno zapomniane ćwiczenia i poznać nowe, które wykorzystasz na zajęciach? W trakcie tej sesji zaprezentujemy kilka tuzinów pomysłów na urozmaicanie zajęć w różnych grupach wiekowych i takie ich prowadzenie, aby było ciekawie, różnorodnie, niesztampowo. Szczególny nacisk położymy na ćwiczenia, które (prawie) nie wymagają kopiowania materiałów.
Pojawią się pomysły na rozgrzewki, powtórki w trakcie lekcji, wprowadzenie do tematu lekcji i ćwiczenie nowego materiału. Pokażemy, jak korzystać z podręcznika, żeby zajęcia były różnorodne, z elementem zaskoczenia. Poszukamy też ćwiczeń, w których przygotowanie i prowadzenie zaangażujemy uczniów.
AUTOR: Beata Zielińska-Rocha

Warsztat 2: Słabszy, zdolny, geniusz, leń, czyli jednak się taki urodził, co by wszystkim dogodził.

Słabszy, zdolny, geniusz, leń
CZYLI JEDNAK SIĘ TAKI URODZIŁ, CO BY WSZYSTKIM DOGODZIŁ
Niezależnie od typu zajęć, które prowadzimy, poziomu zaawansowania i wieku naszych uczniów oraz środowiska, w którym kurs ma miejsce, każda grupa ma jedną wspólną cechę: uczestnicy są zawsze na zróżnicowanym poziomie. I nie chodzi tu jedynie o znajomość języka - zróżnicowany poziom to odmienne zdolności, odmienna historia, ambicje, plany, doświadczenia, dojrzałość.
Jak pogodzić uczniów zdolnych z mniej zdolnymi, ambitnych z mniej ambitnymi, leni z pracusiami? Zapraszamy na sesję, w której celem jest pokazanie wielu praktycznych pomysłów na to, jak w ramach jednego ćwiczenia pobudzić tych lepszych i tych gorszych, jak w jednej klasie wyznaczyć cele wszystkim i jak indywidualnie zaopiekować się każdym uczestnikiem kursu.
AUTOR: Luiza Wójtowicz-Waga

Warsztat 3: Storytelling b.o., czyli o nauczaniu języków obcych poprzez historie dla małych i dużych.

Storytelling b.o
CZYLI O NAUCZANIU JĘZYKÓW OBCYCH POPRZEZ HISTORIE DLA MAŁYCH I DUŻYCH

Dawno dawno temu….
Za górami i lasami…
Chyba każde dziecko a pewnie i większość dorosłych słysząc te od razu słowa nadstawia uszy i jest ciekawa o czym będzie historia…
Celem warsztatu jest pokazanie jak kreatywnie można wykorzystać historyjki i opowiadania na lekcjach języka obcego aby zaktywizować uczniów. Pokażemy jak można zachęcić dzieci młodzież i dorosłych do nauki poprzez słuchanie, czytanie ale przede wszystkim tworzenie własnych historyjek. Zaprezentujemy również jak można wykorzystać obraz, dźwięk i muzykę oraz różne programy do do tworzenia cyfrowych historyjek (Digital stories). W trakcie sesji posłuchacie wielu ciekawych historyjek, i zobaczycie co z nimi zrobić i przekonacie się jak łatwo i przyjemnie jest tworzyć własne opowiadania.
AUTOR: Jacek Członkowski

KONTAKT T: 22 226 39 69, E: PASE@PASE.PL F:FACEBOOK.COM/PASE.STOWARZYSZENIE

Najaktualniejsze informacje znajdziesz na:


http://www.kapeluszelektora.pl/ 2013-09-23

Aby nie widzieć poniższej reklamy:
zaloguj się jako lektor, jeżeli nie masz konta zarejestruj się.