korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
PASE: 7 Edycja Warsztatów - Kapelusze Lektora, 16.11.13, Łódź.
PASE: 7 Edycja Warsztatów - Kapelusze Lektora

Łódź, 16 listopada 2013 (sobota)

Wczesna rejestracja do 6 listopada
W celu zapisania się na warsztat, prosimy wypełnić: formularz

Program: szczegóły wkrótce

Warsztat 1: Słabszy, zdolny, geniusz, leń, czyli jednak się taki urodził, co by wszystkim dogodził.

Słabszy, zdolny, geniusz, leń
CZYLI JEDNAK SIĘ TAKI URODZIŁ, CO BY WSZYSTKIM DOGODZIŁ

Niezależnie od typu zajęć, które prowadzimy, poziomu zaawansowania i wieku naszych uczniów oraz środowiska, w którym kurs ma miejsce, każda grupa ma jedną wspólną cechę: uczestnicy są zawsze na zróżnicowanym poziomie. I nie chodzi tu jedynie o znajomość języka - zróżnicowany poziom to odmienne zdolności, odmienna historia, ambicje, plany, doświadczenia, dojrzałość.
Jak pogodzić uczniów zdolnych z mniej zdolnymi, ambitnych z mniej ambitnymi, leni z pracusiami? Zapraszamy na sesję, w której celem jest pokazanie wielu praktycznych pomysłów na to, jak w ramach jednego ćwiczenia pobudzić tych lepszych i tych gorszych, jak w jednej klasie wyznaczyć cele wszystkim i jak indywidualnie zaopiekować się każdym uczestnikiem kursu.
AUTOR: Luiza Wójtowicz-Waga

Warsztat 2: Dzieci i ryby mają głos,czyli jak inteligentnie i emocjonalnie uczyć mówienia grupy dziecięce.

Dzieci i ryby mają głos
CZYLI JAK INTELIGENTNIE I EMOCJONALNIE UCZYĆ MÓWIENIA GRUPY DZIECIĘCE

Myślenie i czucie, to dwa podstawowe wymiary naszego istnienia. Na pytanie co myślimy odpowiadamy zdecydowanie i szybko. Zapytani o to co czujemy, często mamy problem z ubraniem tego w słowa.Według D.Golemana, twórcy pojęcia inteligencji emocjonalnej, sukces w życiu nie zależy tylko od intelektu, lecz kierowania emocjami. Na naszych oczach nasi uczniowie rozwijają się fizycznie, intelektualnie i emocjonalnie. Warto dostrzec radość dziecka, ucznia kiedy pokonuje trudności, kiedy osiąga cel, odkrywa tajemnicę. Warto dostrzec szczęście samodzielności, opanowania, władania.
Podczas warsztatów poznamy garść praktycznych ćwiczeń, które pomogą zharmonizować myślenie i czucie i zmotywować uczniów do mówienia. Wykorzystamy model „ na cebulkę” : JA-MOJA RODZINA I PRZYJACIELE- MOJE OTOCZENIE- MOJA SZKOŁA- MÓJ KRAJ-ŚWIAT.
AUTOR: Aneta Chabrowska


Warsztat 3: Zadania bez kserowania, czyli jak przełamać sztampę przy minimalnym nakładzie środków.

Zadania bez kserowania
CZYLI JAK PRZEŁAMAĆ SZTAMPĘ PRZY MINIMALNYM NAKŁADZIE ŚRODKÓW

Chcesz przypomnieć sobie dawno zapomniane ćwiczenia i poznać nowe, które wykorzystasz na zajęciach? W trakcie tej sesji zaprezentujemy kilka tuzinów pomysłów na urozmaicanie zajęć w różnych grupach wiekowych i takie ich prowadzenie, aby było ciekawie, różnorodnie, niesztampowo. Szczególny nacisk położymy na ćwiczenia, które (prawie) nie wymagają kopiowania materiałów.
Pojawią się pomysły na rozgrzewki, powtórki w trakcie lekcji, wprowadzenie do tematu lekcji i ćwiczenie nowego materiału. Pokażemy, jak korzystać z podręcznika, żeby zajęcia były różnorodne, z elementem zaskoczenia. Poszukamy też ćwiczeń, w których przygotowanie i prowadzenie zaangażujemy uczniów.
AUTOR: Beata Zielińska-Rocha


KONTAKT T: 22 226 39 69, E: PASE@PASE.PL F:FACEBOOK.COM/PASE.STOWARZYSZENIE

http://www.kapeluszelektora.pl/ 2013-10-14

Aby nie widzieć poniższej reklamy:
zaloguj się jako lektor, jeżeli nie masz konta zarejestruj się.