korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
LEKTOR zaprasza: warsztaty metodyczno-psychologiczne z cyklu AKADEMIA LEKTORA - 19.03 Wrocław



Szkoła Języków Obcych LEKTOR zaprasza lektorów wszystkich języków na:
otwarte warsztaty metodyczno-psychologiczne z cyklu AKADEMIA LEKTORA

Termin warsztatów: 19. 03. 2011 (sobota) 10.00-17.00

Cel warsztatów:
Szkoła Języków Obcych LEKTOR jest od 20 lat praktykiem w nauczaniu języków obcych, dlatego lektorzy zostaną wyposażeni w wiedzę z zakresu metodyki nauczania języków, jak również w umiejętności praktyczne z tego zakresu, użyteczne w codziennym prowadzeniu zajęć językowych.
Ponieważ obecnie podczas prowadzenia profesjonalnych zajęć językowych nieodzowna jest także podstawowa wiedza psychologiczna, warsztaty będą zawierać m.in. elementy wiedzy na temat motywowania kursantów do nauki oraz pracy w grupie.

Adresaci szkolenia:
Lektorzy wszystkich języków obcych, chcący udoskonalić swoje umiejętności zawodowe w celu prowadzenia ciekawszych i bardziej profesjonalnych zajęć. Warsztaty będą prowadzone w języku polskim.

Metody i formy prowadzenia zajęć:
Zajęcia prowadzone będą w formie praktycznych warsztatów z podziałem na 4-5 osobowe zespoły.
Każdy blok poprzedzony będzie krótkim wstępem teoretycznym, uzupełnianym dyskusją.
Wszystkie części szkolenia (warsztatów) będą zawierać elementy symulacji lekcji, z uwzględnieniem poszczególnych zagadnień określonych w tematyce warsztatów.

Po zakończeniu szkolenia wszyscy uczestnicy otrzymają certyfikaty uczestnictwa w warsztatach.

Po odbyciu szkolenia, osobom, które wykażą się największa aktywnością i umiejętnościami może zostać zaproponowana współpraca ze Szkołą Języków Obcych - LEKTOR.

Miejsce szkolenia: LEKTOR, ul. Oławska 25, Wrocław

Opłata 139 zł obejmuje:
udział w całodziennych warsztatach, materiały szkoleniowe, poczęstunek, oraz certyfikat uczestnictwa.
W przypadku zapisu razem 2 osób lub więcej 10 % zniżki.


Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu - korzyści:
- twórcy szkolenia są wyłącznie praktykami, dlatego główny nacisk będzie postawiony na praktykę z minimum teorii, nie będziemy marnować Państwa i swojego czasu
-jest to unikalne szkolenie na rynku wrocławskim, które pozwoli od razu ulepszyć technikę prowadzenia zajęć
-niska cena w stosunku do ilości wiedzy i praktycznych umiejętności
-możliwość uzyskania certyfikatu potwierdzającego zdobytą praktykę
-najlepszym zaproponujemy zatrudnienie

Zgłoszenia przyjmujemy wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: e-mail: biuro@lektor.com.pl - napisz aby uzyskaz formularz zgłoszeniowy lub zadzwoń - tel.: 071 372 52 92

Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego i wniesienie opłaty na konto
54 1600 1156 0004 0606 3374 5001 najpóźniej do dnia 5.03.11
O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność wpłat.



Zapraszamy do zapoznania się z programem warsztatów (poniżej)




SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA - AKADEMIA LEKTORA -cz.1




10:00 – 12:00


BLOK
psychologiczno-metodyczny
Dobry lektor = dobry psycholog

 Rola lektora w procesie uczenia języka obcego
 Czy wystarczy tylko dobrze prowadzić zajęcia pod kątem metodycznym, aby słuchacze nie zrezygnowali z kursu (m.in. prawidłowa struktura lekcji, praktyczne wskazówki i nie tylko)
 Jak motywować kursantów do nauki i co robić, gdy mówią, że nie mają czasu na odrabianie zadań domowych i naukę w domu
 Jak panować nad grupą i trzymać ją „w ryzach”

Praktyczne wskazówki i dyskusja na forum wraz z informacjami zwrotnymi
trenera.

12:00 – 12:30 Przerwa kawowa

12:30 – 14:30

BLOK
metodyczny


Uczmy języka przez działanie – czyli przykłady i rola gier językowych na lekcji języka obcego

 Charakterystyka gier językowych
 Gry i zabawy a idea „uczenia się przez działanie” na lekcji języka obcego
 Gra jako sposób na integrację grupy
 Jak wykorzystać gry podczas lekcji języka obcego?
 Przykłady gier leksykalnych, syntaktycznych, komunikacyjnych
 Zalety stosowania gier na lekcji języka obcego

Praktyczne przykłady gier i ich symulacja przez uczestników szkolenia.
Informacje zwrotne od trenera.

14:30 – 15:00 Przerwa obiadowa/kawowa

15:00 – 17:00

BLOK
metodyczny



Praca z obrazkiem na lekcji języka obcego

 Dlaczego wizualizacja na lekcji języka obcego jest tak ważna?
 Funkcje obrazków w procesie nauczania języka
 Rola obrazków w rozwijaniu sprawności receptywnych i produktywnych na lekcji języka
 Obrazek jako narzędzie do prezentacji, ćwiczenia i komunikacji
 Kryteria doboru obrazków na potrzeby lekcji języka obcego
 Nowe możliwości wykorzystania obrazów w wersji cyfrowej i multimedialnej.

Praktyczne przykłady zastosowania obrazków, symulacje przedstawiane przez uczestników szkolenia wraz ze wskazówkami i informacjami zwrotnymi od trenera.

2011-03-17

Aby nie widzieć poniższej reklamy:
zaloguj się jako lektor, jeżeli nie masz konta zarejestruj się.