Ewaluacja pracowników i zarządzanie wynagrodzeniami w szkole językowej - 17-18.12 w Warszawie
PERSONNEL TRAINIG INSTITUTE zaprasza
AKADEMIA ZARZĄDZANIA:
Ewaluacja pracowników i zarządzanie wynagrodzeniami w szkole językowej
17-18 grudnia 2010r.
Korzyści dla klienta:
Pozyskanie wiedzy w zakresie zarządzania wynagrodzeniami i podejmowania decyzji o wynagrodzeniach
Pozyskanie umiejętności wykorzystania wynagrodzeń jako narzędzia motywującego pracowników
Jasny i sprawiedliwy system oceny pracowników
System oceny spójny ze strategią firmy i systemem wynagrodzeń
Cele szkolenia:
Znalezienie nowego sposobu myślenia i podejścia firmy do zarządzania wynagrodzeniami, praktyczne przećwiczenie zagadnień na przykładach z firmy
Poznanie etapów budowania systemów motywacyjnych (wynagrodzeń)
w małych i średnich firmach
Zdefiniowanie motywatorów i demotywatorów funkcjonujących w szkole językowej.
Zapoznanie się z funkcją i rodzajami wynagrodzeń
Poznanie zasad tworzenia dokumentu oceny pracownika, który uwzględnia strategiczne cele firmy
Tworzenia jasnych kryteriów oceny, kóre zachęcają do zaangazowania i dobrej jakości pracy
Szkolenie będzie uwzględniać takie tematy jak:
Komunikowanie podwyżek, w tym niskich
Komunikowanie braku podwyżek
Komunikowanie braku nagrody
Rola menedżera w procesie decyzji o wynagrodzeniach
Jak minimalizować ryzyka związane z niepodejmowaniem ostatecznych decyzji
Reagowanie na żądania finansowe
Uzasadnienie podwyżek
Udzielanie negatywnej informacji zwrotnej
Plan szkolenia - pierwszy dzień - 17 grudnia 2010r. , godz. 10.00-18-00
Istota oceniania w organizacji edukacyjnej
Główne cele systemu oceniania pracowników
Podmiot i przedmiot oceny w organizacji edukacyjnej
Kryteria oceniania: kryteria kwalifikacyjne, kryteria efektywnościowe, kryteria behawioralne, kryteria psychologiczne
Oceniane kompetencje
Związki między systemem ewaluacyjnym, a system motywacyjnym w firmie edukacyjnej
Etapy tworzenia systemu ewaluacji w firmie edukacyjnej
System ewaluacji - a strategia firmy
Zasady wdrażania systemu ewaluacji w małej i średniej firmie
System ewaluacyjny - a system motywacyjny
Zasady tworzenia dokumentów ewaluacyjnych
Błędy oceniania - analizy przypadków
Drugi dzień - 18 grudnia 2010r., godz. 10.00-18.00
Elementy motywacji finansowej i pozafinansowej w firmach edukacyjnych
Rola składników wynagrodzeń (przyciąganie, retencja, wynagradzanie, motywowanie) i zasady ich funkcjonowania w firmie edukacyjnej
Najnowsze zasady budowania i komunikowania pakietów wynagrodzeń
Motywowanie z perspektywy pracodawcy w firmach edukacyjnych - zasady przydzielania do zadań, cykl życia pracownika; samodzielność czy podporządkowanie?
Zasady budowania systemu motywacyjnego w firmach edukacyjnych, czyli o tym, jak wiązać: stopień realizacji zadań z oceną i bonusami; kompetencje i postawy z wynagrodzeniami
Motywowanie z perspektywy pracownika - awanse poziome, awanse pionowe
Praktyczne rozwiązania systemowe w zakresie motywowania i wynagradzania pracowników szkoły językowej
Kontakt: www.pti.edu.pl, tel.: 606653673, 664129586
po więcej informacji i kontakt z organizatorem - przejdź do www.LangMarket.pl.
Dla zamawiających przez LangMarket - 10% zniżki!
http://www.szukaj-lektora.pl/LangMarket/index.php?all_products=a ll_products&sellers_id=23 2010-12-06