137 |
klementia |
włoski |
Szanowni Państwo,
„Wybierz pracę, którą kochasz, a nie będziesz musiał pracować nawet przez jeden dzień w swoim życiu”.
Pragnąc wykonywać pracę zgodną z moimi naturalnymi cechami, do których należą: otwartość, szczerość, wrażliwość, uważne słuchanie, zaangażowanie, skuteczne przekonywanie, dociekliwość, empatia, poczucie humoru, kreatywność i przyjemność w posługiwaniu się językiem włoskim, zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o dołączenie mnie do Waszego Zespołu.
Doświadczenie nauczania języka włoskiego w szkole a także w jednej z firm wzbudziło we mnie odczucie tzw. „sweet spot” czyli , używając nomenklatury tenisa, poczucie robienia czegoś, co jest zgodne ze mną.
Łatwość komunikowania się z ludźmi oraz sztuka ich „odblokowania” poprzez otwartą, pełną zrozumienia postawę a także zręczność w wyszukiwaniu dobrze dobranych przykładów i anegdot na uczynienie lekcji bardziej interesującej i motywującej są moimi naturalnymi zdolnościami, które świetnie korespondują z cechami dobrego i skutecznego lektora.
Zainteresowanie społeczeństwem, językiem włoskim, psychologią a także stałym rozwojem osobistym to wartość wzbogacająca każdego profesjonalistę. Potrzeba zrozumienia mojego dziecka, które jest w wieku przedszkolnym, zaprowadziła mnie na trening kompetencji kształcących umiejętności wychowawcze i komunikacyjne według amerykańskiego psychoterapeuty i psychologa Thomasa Gordona. Znane mi są pozycje autorek bestsellerów książek o wychowaniu Adele Faber i Elaine Mazlich. Od ponad dwóch lat uczęszczam również na warsztaty rozwoju duchowego uczące życia w zgodzie z własnymi wartościami oraz intuicją a także komunikowania z miłością.
Wierzę, że najważniejszym zadaniem rodzica jest odnalezienie w dziecku jego prawdziwego „ja” i dania wolności w pójściu jego własną drogą.
Bogactwo doświadczeń w obcowaniu z innymi kulturami : włoską, japońską, niemiecką, angielską, czeską i hiszpańską, które zdobyłam studiując we Włoszech oraz uczęszczając do słynnej szkoły językowej „Torre di Babele” w Rzymie umożliwiło mi zobaczenie siebie i własnej kultury w lustrze innych a także pogłębiło wiedzę dotyczącą sposobów nauczania oraz dobrych praktyk w edukacji językowej. Nauka języka włoskiego pokazała mi, że granice mojego języka są granicami mojego myślenia.
Praca w Państwa Zespole będzie dla mnie wielką radością i wyzwaniem!
|
|
138 |
Konrad97 |
włoski |
Nazywam się Konrad i chciałbym podjąć pracę jako nauczyciel języka włoskiego w wybranej szkole językowej. Ukończyłem studia licencjackie na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku filologia włoska oraz studia magisterskie na tej samej uczelni na kierunku lingwistyka stosowana. Pięcioletnie studia pozwoliły mi na bardzo dobre poznanie języka włoskiego i sprawiły, że język ten jeszcze bardziej zaczął mnie interesować. Od ponad trzech lat udzielam korepetycji z języka włoskiego, co traktuję jako pasję oraz możliwość doskonalenia się i zdobywania nowego doświadczenia. W swojej pracy podchodzę do każdego indywidualnie, jestem osobą spokojną i wyrozumiałą, dlatego na moich zajęciach panuje bezstresowa atmosfera. Oprócz tego jestem też osobą wymagającą, która ceni sobie pracowitość i umiejętne dążenie do celu. Staram się zapewniać każdemu odpowiednie warunki pracy i wierzę, że metodą prób i błędów każdy z nas jest w stanie wiele osiągnąć. |
|
139 |
KOREPETYCJEFRANCUSKIWLOSKI |
francuski, włoski |
Nazywam się Barbara Michaluk. Udzielam korepetycji z języków romańskich : francuskiego i włoskiego. Wieloletnia praca z uczniami w różnym wieku od małych aż po starszych sprawiła, że nauczanie stało się łatwe, przyjemne i dające dużo radości:). Staram się dotrzeć do każdego poprzez realizowanie indywidualnych potrzeb ucznia i znalezienie wspólnego pola działania:) Jestem za współpracą z uczniem i otworzeniem się na jego oczekiwania. Program zajęć jest dopasowywany indywidualnie do potrzeb ucznia. Przygotowuję również do rozmaitych egzaminów na różnych poziomach zarówno z francuskiego i włoskiego:). Jest możliwość nauki francuskiego i włoskiego przez skype:). Dokonuję również tłumaczeń w tych językach. |
|