71 |
agamemnon |
francuski, niemiecki, polski dla cudzoziemców, włoski |
Najwazniejsza rzecza w moich roznorodnych doswiadczeniach zawodowych jest kontakt z ludzmi. Najwazniejsza dziedzina mojej dzialalnosci zawodowej jest uczenie jezykow ( polski, polski dla obcokrajowcow, francuski, niemiecki, wloski). Lacze w tym wiele moich pasji - do jezykow, literatury, kultury, tlumaczenia, podrozowania, spotykania i poznawania ludzi innych kultur i mentalnosci.
Lubie cos komus wyjasniac, tlumaczyc i sprawia mi radosc, kiedy to sie uda. Nie nuzy mnie zaczynanie wciaz od nowa kursow z poczatkujacymi, a kursy z zaawansowanymi czesto mnie ucza i inspiruja do doksztalcania sie.
Chetnie korzystam na lekcjach z wlasnych materialow i jest dla mnie wyzwaniem znalezienie najlepszego podejscia i technik dla danego ucznia czy grupy uczniow.
Jestem cierpliwa, pogodna, z poczuciem humoru. Lubie gory i podrozowanie autostopem. |
|
72 |
A-lektor |
hiszpański, włoski |
Uczę z lekkością i entuzjazmem. Łączę profesjonalizm, doświadczenie (również w środowisku biznesowym i korporacyjnym) z dużą uważnością na potrzeby i źródła motywacji moich uczniów. Pomagam odnaleźć sposób na to, by nauka stała się lekka, a przyswajanie języka całkiem miłą przygodą otwierającą wiele możliwości i zamkniętych wcześniej drzwi (zarówno na ścieżce kariery zawodowej, jak i w życiu osobistym).
Dostosowuję program i materiały pod potrzeby uczących się, jak i preferowany przez nich sposób przyswajania języka. Z zainteresowaniem śledzę nowości w glottodydaktyce i chętnie wprowadzam je do moich zajęć. Zachęcam do wykorzystywania możliwości doskonalenia znajomości języka za pomocą nowych technologii.
Jestem również praktykującym coachem i trenerem biznesu. Doświadczenie coachingowe umożliwia mi wspieranie uczniów m.in. w przełamywaniu takich barier językowych jak opory w mówieniu, strach przez popełnieniem błędu, ośmieszeniem podczas wystąpień publicznych w j.obcym, jak i wiele innych powiązanych z pewnością siebie i szeroko rozumianymi kompetencjami miękkimi.
Swobodnie czuję się w uczeniu osób dorosłych (w tym młodych dorosłych) oraz klientów korporacyjnych. |
|