Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
21 |
Ekaterina87 |
angielski, rosyjski |
Brak informacji |
|
22 |
Elena.Ros. |
rosyjski |
Uwielbiam uczyć i uczyć się, mam poczucie humoru, zdolności w komunikowaniu się z ludźmi i organizacyjne, nie lubię zajęć „suchych i sztywnych”. Głównym celem jest zawsze osiągnięcie sukcesu w postaci zdobycia przez uczących się umiejętności i wiedzy. Doceniam takie cechy osobowości jak: odpowiedzialność, rzetelność, obowiązkowość, dążenie do rozwoju, wysoką kulturę osobistą. Staram się tworzyć dookoła siebie atmosferę życzliwości i twórczej pracy.
Pracuję nad rozwojem swoich umiejętności, mam filologiczne wykształcenie wyższe, posiadam certyfikaty „Język Rosyjski w biznesie i komercji” – stopień średni (poziom B2 - INTERMEDIATE LEVEL) i stopień wyższy (poziom C1 - (ADVANCED LEVEL). Planuję przystąpić do egzaminów na tłumacza przysięgłego.
Jako osoba wychowana i kształcona w językach rosyjskim i białoruskim, władająca metodyką i dydaktyką nauczania języka jestem lektorem na dość wysokim poziomie przekazywania wiedzy. |
|
23 |
Elena74 |
angielski, rosyjski |
Interesuję się psychologią, bardzo lubię pracować z ludźmi, potrafię szybko nawiązać dobry kontakt z uczniem i z całą grupą. Jestem otwarta, komunikatywna, pełna pasji. Nauczanie sprawia mi przyjemność. Prowadzę zajęcia w miłej i bezstresowej atmosferze, posiadam sporo materiałów dydaktycznych wspomagających naukę, sama ciągle i chętnie się dokształcam. |
|
24 |
emilia245 |
rosyjski |
Jestem osoba która zarówno zajmuję się tłumaczeniami tekstów ( głównie korespondencja biznesowa) jak i korepetycjami. Gwarantuję skuteczność. |
|
25 |
erudito |
rosyjski |
Przez 32 lata pracowałam z uczniami w wieku od 10 do 40 lat. Nauczanie języka jest dla mnie formą kontaktu z drugim człowiekiem. W procesie dydaktycznym istotna jest dla mnie wartość dodana, czyli różnica pomiędzy poziomem, z którego startował uczeń a poziomem, jaki osiągnął na końcu danego etapu nauki. Priorytetem są dla mnie standardy przewidziane dla określonego poziomu edukacji. Staram się je osiągać metodą indywidualizacji w postępowaniu z uczniem, jeżeli zachodzi taka potrzeba. Uchodzę za osobę opanowaną, łatwo nawiązuję kontakty.
Pomimo skłonności do budowania więzi z podopiecznymi, ważne jest dla mnie utrzymanie stosownego dystansu w relacji nauczyciel - uczeń. |
|
26 |
esordio93 |
rosyjski |
Brak informacji |
|
27 |
eva_shymchak |
rosyjski |
Brak informacji |
|
28 |
EwaMajewska |
polski dla cudzoziemców, rosyjski |
Odpowiedzialna, wymagająca od siebie, sumienna. Otwarta na nowe zadania, kreatywna. Posiadam poczucie humoru i duży dystans do siebie. Rosyjska kultura, historia i język to moja pasja, którą chcę dzielić się z innymi. A ostatnio odkryłam w sobie pasję nauczania języka polskiego jako obcego - trzeci rok pracuję z grupami młodzieży z Ukrainy. |
|
29 |
ewa_bajerska |
rosyjski |
- szczególnie wyróżniająca, najwyższa ocena pracy),
- wyjątkowa umiejętność dotarcia do ucznia (słuchacza) - opinie dyrektorów szkół, Rad Rodziców,
- liczne nagrody i wyróżnienia za pracę dydaktyczną i skuteczność metod wychowawczych oraz wyjątkową dbałość o warsztat pracy,
- zatrudnienie jako nauczyciela na kursach przygotowawczych do egzaminów eksternistycznych z zakresu liceum ogólnokształcącego ze szczególnym podkreśleniem bardzo dobrego kontaktu zarówno z ludźmi dorosłymi jak i młodzieżą (opinia dyrektora ośrodka - praca dodatkowa przez 5 lat)
- nieprzeciętny entuzjazm i porozumienie w kontaktach z młodzieżą ewidentnie wpływały na wyniki procesu dydatycznego (100% zdawalności matur) |
|
30 |
gn632rk |
rosyjski |
Jestem Rosjanką z Sankt Petersburga, od 20 lat mieszkam w Polsce. Studia wyższe ukończyłam w Poznaniu na Wydziale Filologii Rosyjskiej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Moją pasją jest nauczanie języka rosyjskiego. Jestem autorem książki "Rozmawiaj na każdy temat". Tytuł książki jest jednocześnie mottem mojej pracy, które przyświeca mi w trakcie nauczania. Dla mnie językiem obcym był przed dwudziestu już laty język polski. Uczyłam się go w sposób naturalny, bez książek i gramatyki, obcując z językiem na co dzień. Własne doświadczenie podpowiada mi że najlepszą drogą dla zdobycia umiejętności posługiwania się językiem obcym jest konwersacja. Uważam, że swobodne posługiwanie się językiem obcym jest równoznaczne ze znajomością jego gramatyki, dlatego w trakcie zajęć mówię tylko po rosyjsku, kładę nacisk na aktywny dialog z uczestnikami kursu.
Tematyka zajęć służy jednocześnie przybliżeniu kultury, tradycji, przyrody i przeobrażeń jakie mają miejsce we współczesnej Rosji. Uczestnictwo w kursach ma sprawiać przyjemność a zdobywana w trakcie kursów wiedza leksykalna i gramatyczna ma stanowić jedynie ułatwienie dla prawidłowego posługiwanie się językiem, a nie celem samym w sobie. Znając tajniki ojczystego języka staram się przybliżyć również język potoczny, który jestkluczem dla lepszego rozumienia Rosjan |
|
|