Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
51 |
iwanniegrozny |
rosyjski |
Tłumaczenie na język ros. podręcznika akademickiego \"Zarządzanie od podstaw\", Koźmiński Andrzej K., Jemielniak Dariusz, wydawnictwo WaiP (wydany przez Moskiewską Akademię Gospodarki i Prawa, Moskwa 2010); tłumaczenie na język ros. wspólnego polsko-rosyjskiego podręcznika akademickiego \"Ryzykologia – Zarządzanie ryzykiem\", (wydany przez Moskiewską Akademię Gospodarki i Prawa, Moskwa 2012); tłumaczenie na język pol. książki \"Dragoni rosyjscy 1802-1815\" (wydana przez wydawnictwo Napoleon V w 2016 r.); tłumaczenie na język pol. książki \"Kirasjerzy rosyjscy 1802-1815\" (wydana przez wydawnictwo Napoleon V w 2017 r.); tłumaczenie na język pol. dla wydawnictwa Napoleon V książki \"Rosyjskie pułki konne i pułki ułanów 1802-1815\" (przygotowania do druku); tłumaczenie na język pol. dla wydawnictwa Napoleon V książki \"Rozwój ręcznej broni palnej. Tom 1: od karabinu skałkowego do powtarzalnego\" (przygotowania do druku).
Udział w nagraniu podręcznika audio języka ros. dla liceum i technikum, wydawnictwo Juka - 91 Sp. z o. o.; udział w nagraniu podręcznika audio języka ros. dla gimnazjum, wydawnictwo Juka - 91 Sp. z o. o.; udział w nagraniu podręcznika audio języka ros., wydawnictwo Langenscheidt Polska Sp. z o. o. |
|
52 |
ewaglinicka |
rosyjski |
szanujmy swój czas, jeśli naprawdę chcesz się (na)uczyć języka, zapraszam! |
|
53 |
NataliaAlex |
rosyjski |
Szanowni państwo,
Jestem rodowitą Rosjanką urodzoną w Moskwie, posiadam wyższe wykształcenie humanistyczne (Państwowy Uniwersytet Moskiewski im. Lomonosowa- magisterium, Uniwersytet Warszawski - drugie magisterium, Uniwersytet Kardynała St.Wyszyńskiego - doktorat). Jestem zawodowym lektorem języka Rosyjskiego - posiadam specjalizację nauczania języka Rosyjskiego jako obcego (kwalifikację nauczyciela języka rosyjskiego otrzymałam w Instytucie Puszkina w Moskwie w 2016 r. ). Mam doświadczenie w nauczaniu Rosyjskiego od 2006 r., pracowałam jako lektor w Rosyjskim Ośrodku Nauki i Kultury w Warszawie oraz w Centrum Formacji Misyjnej Episkopatu Polski. Posiadam certyfikaty, potwierdzające moje kompetencje i umiejętności w nauczaniu j. Rosyjskiego. Pracowałam zarówno z dziećmi, jak i z osobami dorosłymi. Moją główną pasją jest sztuka i kultura Rosji, staram się w miarę możliwości uwzględniać ten aspekt w swojej pracy.
|
|
54 |
Nestan |
rosyjski |
Szanowni Państwo,
Jestem absolwentką filologii rosyjskiej Uniwersytetu Warszawskiego.
Ukończyłam również kurs pedagogiczny, potwierdzony dyplomem pozwalającym
na nauczanie w szkołach.
Od wielu lat uczę języka rosyjskiego. Język rosyjski jest moim ojczystym językiem
co daje mi możliwości nauki na wysokim poziomie. Dobra znajomość literatury rosyjskiej,
poprawna wymowa i znajomość historii świetnie predysponuje mnie do tego stanowiska.
Moją karierę nauczycielską zaczynałam od udzielania indywidualnych lekcji a następnie po ukończeniu kursu pedagogicznego rozpoczęłam pracę w gimnazjum.
Jestem osobą cierpliwą, konsekwentną, łatwo nawiązuję kontakty i lubię pracę z ludźmi. Nauczanie i motywowanie uczniów do nauki sprawia mi dużą satysfakcję.
|
|
55 |
annakozicka |
rosyjski |
Szanowni Państwo,
Ukończone w 2008r. studia językowe przygotowały mnie pedagogicznie i merytorycznie do rzetelnego wykonywania zawodu nauczyciela. Swoją wiedzę poszerzałam również na specjalistycznach kurscah językowych, o których mogą Państwo przeczytać w moim Curriculum Vitae. Praktyczne umiejętności dydaktyczne zdobywałam prowadząc zajęcia w szkołach podstawowych, zawodowych, liceach oraz w szkole prywatnej. Zdobyłam wówczas doświadczenie zawodowe, a w szczególności nabyłam umiejętności organizowania zajęć i prowadzenia grup o różnych wymaganiach. Przygotowane przeze mnie zajęcia prowadzę dynamicznie starając sie przekazywać wiedzę w oryginalny sposób powodując duże zaangażowanie się uczestników w pracę na lekcji. Za swój sukces pedagogiczny uważam grono osób wciąż chętnych do kontynuacji nauki na prowadzonych przeze mnie zajęciach indywidualnych. Mogę przypuszczać, iż jest to potwierdzenie posiadanych przeze mnie kompetencji interpersonalnych, w tym umiejętności przekazu werbalnego i umiejętności słuchania, która pomaga mi w wychwytywaniu indywidualności każdej z osób. Moimi atautami są zaangażownanie i profesjonalne podejście do powierzanych mi obowiązków.
Z natury jestem osobą kreatywną, realizującą się w pracy z ludźmi, a praca lektora języka daje taką mozliwość.
|
|
56 |
MonPiotr |
rosyjski |
Szanowni Państwo!
Zapraszam na moje zajęcia.
Warto, ponieważ:
Jestem osobą bardzo dobrze zorganizowaną, dzięki czemu moje lekcje są bardzo treściwe a czas maksymalnie wykorzystany.
Bardzo lubię swoją pracę, o czym można się przekonać już na pierwszych zajęciach - maksymalne zaangażowanie i wysiłek w to, żeby Słuchacz w przyjemny, choć nie bez trudu sposób nabywał umiejętności językowe.
Posiadam aktualne, dobre i interesujące materiały do nauki języka.
Prywatnie - jestem bardzo pogodna, energiczna, kocham świat i ludzi.
|
|
57 |
inka75 |
rosyjski, włoski |
Sympatyczna, konsekwentna, potrafiąca dopasować się do wymagań ucznia/studenta, zdyscyplinować go do nauki. |
|
58 |
nata512 |
rosyjski |
Sumienna, odpowiedzialna, fachowość |
|
59 |
Katarzyna_Rz |
rosyjski |
Sukces moich podopiecznych jest dla mnie radością i dlatego dokładam wszelkich starań, aby współpraca ze mną była owocna i przyjemna. Posiadam przygotowanie pedagogiczne oraz fachową wiedzę merytoryczną i praktyczną z zakresu gramatyki, leksyki, literatury i języka rosyjskiego biznesu. Jestem osobą solidną, odpowiedzialną i łatwo nawiązuje kontakt ze słuchaczami. Charakteryzuje mnie duże zaangażowanie w wykonywaną pracę, punktualność, kreatywność i inwencja twórcza. Moim atutem jest nieustanny kontakt ze środowiskiem językowym i przystępne przekazywanie wiedzy. Jestem pewna, że potrafię sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających uczniów, z pasją i sumiennością wywiązując się ze swoich obowiązków.
Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do współpracy,
Kasia. |
|
60 |
lektorus |
rosyjski |
Studentka V roku filologii rosyjskiej, po odbytych praktykach nauczycielskich w gimnazjum i szkole średniej, pragnąca nadal przekazywać nabytą przez siebie wiedzę, dotyczącą języka rosyjskiego. Wnioskując z praktyk - łatwo nawiązująca kontakt z młodzieżą. Chcąca prowadzić zajęcia w sposób interesujący, z wykorzystaniem ciekawych metod i technik nauczania, by czas przeznaczony na naukę języka rosyjskiego, nie był dla ucznia czasem straconym. |
|
|