korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: polski dla cudzoziemców
- miasto: Kraków
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie małopolskim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka polskiego dla cudzoziemców


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka polskiego dla cudzoziemców w województwie małopolskim


Przejdź do:
  Znaleziono 148 lektorów.
język polski dla cudzoziemców Kraków
  1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10   nastepne>>
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
41 Anna184 angielski, polski dla cudzoziemców
Moimi mocnymi stronami w pracy nauczyciela są otwartość, cierpliwość, stanowczość i poczucie humoru. Ciągle poszukuję nowych form prowadzenia zajęć i motywowania uczniów do nauki. Nie czuję się bezradna w zetknięciu z problemami innych. Chcę kształcić wrażliwość interkulturową uczących się, stwarzać im możliwość otwarcia się na nowy świat i wykształcić w nich pozytywny stosunek do innej kultury i języka.
42 Maagdaalenaa polski dla cudzoziemców
Mam na imię Magda i chciałabym Ci pomóc mówić lepiej po polsku! Jestem osobą energiczną, z pasją, w pełni zaangażowaną. Mam doświadczenie w pracy z dorosłymi, młodzieżą i dziećmi, prowadzę zajęcia grupowe i indywidualne. Zajęcia zawsze dostosowuję do Twoich potrzeb! Dużo rozmawiamy, skupiamy się na konwersacjach, ale jeśli chcesz poświęcić czas na inne rzeczy np. gramatykę, słownictwo, zagadnienia z zakresu kultury czy literatury - nie ma sprawy! Te zajęcia są przecież dla Ciebie! Jesteśmy w stałym kontakcie i gdy tylko czegoś potrzebujesz - wystarczy, że dasz znać! :) Do zobaczenia!
43 JoanB polski dla cudzoziemców
Mam doświadczenie w prowadzeniu zajęć i warsztatów dla młodzieży i dorosłych jako instruktorka ZHP - wieloletnia drużynowa, a obecnie osoba pracująca z kadrą wychowawczą organizacji.
44 Zulwik1305 polski dla cudzoziemców, ukraiński
Mam doświadczenie w nauczaniu języka edukacji szkolnej co ułatwia adaptacje obcokrajowców w polskiej szkole.
45 Pchelka76 polski dla cudzoziemców
Lektor jpjo z nieszablonowym podejściem do nauczania. Pracowałem głównie poza granicami Polski na uniwersytetach (przeważnie dla środowisk rosyjskojęzycznych) oraz w szkółkach dla dorosłych. Mam również doswiadczenie w przygotowaniu uczniów do egzaminów - tak w Polsce jak i poza granicami kraju. Preferuję indywidualne podejście do każdego ucznia. Łatwo nawiązuję kontakt z uczniem. Z powodzeniem przygotowywałem studentów do rozpoczęcia studiów w Polsce. Jeden z mych wychowanków otrzymał prestiżowe stypendium Prezydenta RP dla obcokrajowców (tłumaczenie poezji). Szczery, otwarty o rozległych zainteresowaniach. Opublikowałem kilka recenzji tudzież wierszy, poematów i esejów w branżowej prasie.
46 Karolina_Krakow polski dla cudzoziemców
Kim jestem? Przede wszystkim uczenie jpjo to moja pasja. Postanowiłam postawić wszystko na jedną kartę i poświęcić się tylko temu. Ogromną satysfakcję sprawia mi śledzenie postępów moich uczniów. Jestem otwartą i energiczną osóbką; wszędzie mnie pełno i lubię podejmować wyzwania. Jeżeli chcieliby Państwo dowiedzieć się czegoś więcej - zapraszam do kontaktu i współpracy.
47 kukulecka polski dla cudzoziemców
Języki obce zawsze były moją pasją. Niestety, nigdy nie miałam możliwości ukończenia polonistyki, ale odkryłam w sobie pasję do nauczania języka polskiego jako obcego. W marcu bieżącego roku ukończyłam studia podyplomowe na Uniwersytecie Jagiellońskim i zdobyłam wiedzę, jak nauczać ciekawie i skutecznie. Poza językami obcymi interesuję się literaturą, architekturą oraz behawioryzmem psów. Zapraszam do wspólnej nauki i odkrywania piękna języka polskiego.
48 b_alicjak polski dla cudzoziemców
Języka polskiego uczę z wykorzystaniem metody komunikacyjnej. Materiał dostosowuję do studentów (zarówno do grupy, jak i pojedynczych jednostek). Podczas prowadzania kursów wplatam w materiał gramatyczno - językowy elementy kultury, tradycji, świąt, aktualności, materiały autentyczne (nagrania, piosenki, gazety, ulotki itp.). Dążę do tego, aby studenci zaczęli używać języka polskiego jak najwcześniej (na początkowym etapie nauki), wykorzystywali swoją wiedzę w praktyce. Jestem nauczycielem kreatywnym, sympatycznym, twórczym, cierpliwym, ale też wymagającym i dokładnym. Ponadto jestem spontaniczna, co jest pomocne w sytuacjach podbramkowych oraz zaskakujących. Łatwo nawiązuję kontakty z ludźmi. Moimi osiągnięciami są studenci. Ich sukcesy w nauce polskiego są również moimi sukcesami.
49 magdawygladacz polski dla cudzoziemców, rosyjski
Jeśli szukają Państwo lektora z doświadczeniem w pracy w firmach i szkołach językowych, zapraszam do współpracy. Ponadto posiadam również doświadczenie w pracy z młodzieżą w państwowych placówkach oświatowych. W czasie ostatnich kilku lat udało mi się poznać specyfikę pracy z różnymi grupami wiekowymi i nabyć umiejętność planowania i realizowania efektywnych kursów w zakresie języka ogólnego i biznesowego. Gwarantuję profesjonalne podejście do słuchaczy oraz przyjazną i komfortową atmosferę zajęć.
50 Agakor francuski, polski dla cudzoziemców
Jestem z zawodu filologiem języka francuskiego, jak również posiadam wykształcenie nauczycielskie. Ukończyłam również studia podyplomowe na Uniwersytecie Jagiellońskim: Nauczanie Języka Polskiego Jako Obcego oraz podyplomowe: Polonistykę dla nauczycieli na Uniwersytecie Warszawskim. Mam wieloletnie doświadczenie w nauczaniu języka francuskiego i polskiego jako obcego. Na lekcjach korzystam z metodyki komunikatywnej z użyciem dużej ilości materiałów audiowizualnych oraz interakcji, a także używam metody INSELL, która jest zbliżona do metody komunikatywnej. Nie stosuję ćwiczeń na tłumaczenie, o ile nie ma takiej konieczności. Posiadam doświadczenie w nauczaniu grup językowych jak i w nauczaniu indywidualnym. Potrafię dostosować się do rytmu grupy, który za każdym razem jest nieco inny. Oczywiście, motywację i potrzeby uczniów stawiam na pierwszym miejscu i dlatego materiały dobieram zależnie od ich potrzeb .
0-100 100-200