korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: polski dla cudzoziemców
- województwo: dolnośląskie
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie dolnośląskim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka polskiego dla cudzoziemców


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka polskiego dla cudzoziemców w mieście Wrocław


Przejdź do:
  Znaleziono 177 lektorów.
język polski dla cudzoziemców dolnośląskie
<<poprzednie   11 [12] 13 14 15 16 17 18  
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
111 Irena447 polski dla cudzoziemców
Od kilku lat udzielam korepetycji z języka polskiego, a zainteresowanymi są głównie uczniowie przygotowujący się do matury. Większość z nich trafia do mnie z polecenia od starszych kolegów, stąd wnoszę, że są usatysfakcjonowani z wyników, jakie, z moją pomocą, osiągnęli. Od dwóch lat w poznańskim Zakładzie Poprawczym w sezonie letnim prowadzę zajęcia edukacyjne z grupą młodzieży. Są to zajęcia nieobowiązkowe, ale w porównaniu z zeszłym rokiem, frekfencja na moich zajęciach wzrosła. Staram się uczyć w ten sposób by zainteresować ucznia, wywołać w nim chęć do zastanowienia się, refleksji, często powodując w nich wewnętrzny bunt i chęć niezgodzenia się z teoriami wygłaszanymi przeze mnie. Jest to ważny element, gdyż prowadzi do skonstruowania własnej wypowiedzi i do dyskusji.
112 INpoint1 polski dla cudzoziemców
Uczę profesjonalnie, a jednocześnie w sympatycznej atmosferze. Trafiam w punkt.
113 Halinakasia angielski, polski dla cudzoziemców
About Halina\'s teaching, I am passionate about Polish as a Foreign Language and an English teacher from Poland. Teaching is a considerable portion of my lifetime. With that understanding, I am a lifelong learner. I am in a blended learning/ training and flipped classroom. The traditional physical classroom settings for my lessons are not sufficient. I prefer blended learning, which means taking advantage of conventional f2f techniques and opportunities confronted with novel technologies. Technology gives us many new possibilities. Thinking in a foreign language is indeed what I want my students to accomplish. I teach without a bridge language. When I teach Polish, my foreigners and I have to speak only Polish, and my English classes are run just in English. This means they must forget about their native language and start talking and thinking in a foreign language. My students learn English and Polish in different contexts, mostly singing phrases, expressions, collocations, idioms, and phrasal verbs, and telling stories. I encourage them to talk to everybody, even to themselves, in foreign linguistic communication. Because of this, they can establish a set of exciting stories. I correct only significant errors. I do not want them to stop talking. I also boost my pupils to listen to songs, see flicks with captions in a language they learn, read a lot, and then move forward. I believe in using music in language teaching. My approach is that we do not speak the words but sing it. Polish and English bear a unique lines, rhythm, and intonation. My students enjoy the language lessons with me because they are never bored. I often use YouTube videos to improve students\' pronunciation, movies with English subtitles, and songs.
114 Gummys14 japoński, polski dla cudzoziemców
Prowadzę korepetycje już 8 lat z języka angielskiego i japońskiego. Uczyłam języka polskiego jako obcego w różnych firmach. Moi uczniowie są zadowoleni i ich osiągnięcia cieszą. Zdają egzaminy z japońskiego na 100% oraz blisko tego wyniku. Jestem cierpliwą, opanowaną osobą, która z humorem podchodzi do nauczania. Czasem stosuję niekonwencjonalne metody, by pobudzić wyobraźnię. Zajęcia z obcokrajowcami należą do moich ulubionych, ponieważ wtedy obie strony uczą się czegoś nowego. Równie ciekawe są zajęcia z japońskiego z ludźmi, dla których Japonia jest pasją. Zapraszam serdecznie.
115 grzeS polski dla cudzoziemców
Brak informacji
116 grazyna05 polski dla cudzoziemców
Nauczyciel z ponad 30 – letnim doświadczeniem w nauczaniu dzieci do lat 13 w szkołach podstawowych,posiada ponad 10-letnie doświadczenie na stanowisku nauczyciela w prywatnym liceum ogólnokształcącym – język polski, magister filologii polskiej, nauczyciel dyplomowany. Odznaczony państwowym Medalem Komisji Edukacji Narodowej, laureat nagrody Prezydenta Miasta Świdnica, wielokrotny laureat nagrody Dyrektora Szkoły. Praktyka w przygotowaniu i opracowaniu dokumentacji konkursowej dla konkursów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Dyplomowany doradca zawodowy.• Wpis do ewidencji egzaminatorów Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej we Wrocławiu w zakresie sprawdzianu w szóstej klasie szkoły podstawowej, egzaminu eksternistycznego z obowiązkowych zajęć edukacyjnych w szkole podstawowej dla dorosłych – 2014 • Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej we Wrocławiu w zakresie humanistycznej części egzaminu gimnazjalnego – 2011 • Historia opowiedziana obrazem - 2011 TIK na lekcjach – jak zacząć? - 2014 • Modelowa organizacja pomocy uczniom ze SPE – 2013 • Warsztat skutecznego nauczyciela – wsparcie uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się z klas IV–VI – 2013 • Vademecum doradztwa edukacyjno-zawodowego – 2013 • Tydzień z eTwinningiem – 2013 • Ocenianie kształtujące – 2012 • Nowa podstawa programowa w pracy nauczyciela polonisty – 2012 • Praca z uczniem zdolnym - 2012 • Wpis do ewidencji egzaminatorów • Wymiana międzynarodowa jako projekt edukacyjny – 2010 • Praca ze standardami wymagań z zakresu historii - 2010 • Komunikacja to podstawa – 2009 • Do szkoły przyjaznej uczniom z dysleksją – krok po kroku - 2009 • Pierwsza pomoc przedmedyczna - 2007 • Mierzenie jakości pracy szkoły – 2005 • Wielopoziomowość nauczania - 2005 • Dyplom Nauczyciela Dyplomowego – 2004 • Gry dydaktyczne na lekcjach historii – 2004 • Port folio jako metoda pracy z uczniem – 2003 • Ekologiczna aktywizacja społeczności lokalnej - 2003 • Aktywizacja uczniów - 2002 • „Intel – nauczanie ku przyszłości” – aktywne metody nauczania w zakresie stosowania technologii informacyjnej - 2002 • Szkolny lider wspierania uzdolnień - 2002 • Pomiar dydaktyczny w nauczaniu języka polskiego - 2001 Umiejętności dodatkowe • Praktyczna znajomość pakietu MS Office
117 gosia_jagoda polski dla cudzoziemców
Najchętniej prowadzę kursy będące przygotowaniem do egzaminu certyfikatowego na poziomie B1 i C1
118 gosc31 polski dla cudzoziemców
Brak informacji
119 gabiczi polski dla cudzoziemców
Jestem osobą wesołą, otwartą, tolerancyjną. Każde zajęcia staram się zaplanować tak, by były atrakcyjne pod względem treści oraz materiałów, dzięki którym mój uczeń chętniej będzie przyswajał wiedzę. Jestem obowiązkowa, punktualna oraz elastyczna pod kątem pory spotkań, czy też wszelkich zmian. To co robię jest moją pasją. Radość sprawia mi zarówno praca z dorosłymi jak i z dziećmi. Szybko nawiązuję kontakty. Polecam swoją osobę:)
120 FRANKFURT niemiecki, polski dla cudzoziemców
Jestem nauczycielem otwartym, energicznym, dostosowującym się bez problemu do grupy wiekowej - nawiązuję doskonale kontakt zarówno z dziećmi, jak i 50+. Mam duże doświadczenie w pracy nauczyciela, wynika z niego możliwość podjęcia nauczania w bardzo różnym zakresie tematycznym i gramatycznym. Jestem miłośnikiem Niemiec i innych krajów niemieckiego obszaru językowego - znam je dobrze pod względem krajoznawczym, kulturalnym i politycznym. Lubię swoją pracę, kontakt z uczniami sprawia mi przyjemność, ale chętnie również podejmuję się tłumaczeń pisemnych, także specjalistycznych oraz tłumaczeń ustnych. Mam bardzo dobre doświadczenia w nauczaniu języka polskiego jako języka obcego z Japończykami, Amerykanami i Niemcami.
0-100 100-200