|
|
grazyna05
|
Narodowość:
|
polska |
|
Języki:
|
polski dla cudzoziemców (język rodzimy), |
Uczę języków obcych od roku
|
1981 |
Przygotowanie zawodowe:
|
|
Wykształcenie:
|
|
Magister: Wyższa Szkoła Pedagogiczna,
Zielona Góra,
Wydział: Wydział Humanistyczny,
Kierunek: filologia polska |
|
Certyfikaty, kursy oraz zdarzenia potwierdzające znajomość języka obcego i uprawniające do uczenia języków obcych:
|
|
Studia podyplomowe - Nauczanie Zintegrowanego Bloku Przedmiotów Humanistycznych, Studia podyplomowe - Zarządzanie Projektami Szkoleniowymi. Pozyskiwanie funduszy z Unii Europejskiej, studia podyplomowe - Trener Biznesu, Studia podyplomowe - Etyka i filozofia w szkole |
|
Umiejętności zawodowe:
|
|
Chcę i potrafię uczyć:
dzieci, młodzież, dorosłych, osoby dojrzałe |
|
Chętnie podejmę się prowadzenia szkoleń językowych w niżej wymienionych zakresach:
|
|
Język polski dla cudzoziemców - poziom
początkujacy, elementarny, średniozaawansowany, zaawansowany |
|
- praca w oświacie -
szkoła podstawowa, liceum, |
|
- specjalizacje -
cena za 45 minut : 30 Nauczyciel z ponad 30 – letnim doświadczeniem w nauczaniu dzieci do lat 13 w szko-łach podstawowych, magister filologii polskiej, nauczyciel dyplomowany. Odznaczony państwowym Medalem Komisji Edukacji Narodowej, laureat nagrody Prezydenta Miasta Świdnica, wielokrotny laureat nagrody Dyrektora Szkoły. Praktyka w przygotowaniu i opracowaniu dokumentacji konkursowej dla konkursów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Dyplomowany doradca zawodowy
Doświadczenie zawodowe• Opracowałam i wdrożyłam ogólnoszkolny projekt edukacyjny oparty na współpracy ze szkołą w Wielkiej Brytanii, na Ukrainie i w Serbii (projekt trwał 4 lata).
• Opracowałam i wdrożyłam program zajęć z uczniem zdolnym „Jestem młodym humanistą” oraz program zajęć motywacyjno – relaksacyjnych. Realizacja programów zwiększyła motywację uczniów do nauki oraz pomogła w rozwijaniu zainteresowań i uzdolnień uczniów.
• Opracowałam dokumentację konkursową dla konkursów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki – „ Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach”, poddziałanie 9.1.2 „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych"
• Wspólnie z zespołem przygotowałam i opracowałam materiały dotyczące oceniania kształtującego.
• Brałam czynny udział w ogólnopolskim programie edukacyjnym „Lepsza szkoła”. Systematyczne realizowanie zadań pomogło uczniom w uzyskaniu lepszych wyników podczas sprawdzianów.
• W oparciu o programy język polski – „To lubię” i historia – „A to historia”, opracowałam i wdrożyłam „Zmodyfikowany program nauczania języka polskiego i historii z elementami sztuki”. Program został zatwierdzony przez Kuratorium Oświaty we Wrocławiu.
• Wspólnie z zespołem opracowałam „Szkolny Program Wspierania Uzdolnień”, współtworzyłam regulamin” Wewnątrzszkolnego Systemu Oceniania” oraz „Statut Szkoły”.
• Brałam udział w pracy zespołu realizującego zadania w ramach ogólnopolskiej akcji „Szkoła z klasą”. Uzyskaną wiedzą dzieliłam się z nauczycielami, co pozwalało im udoskonalić swój warsztat pracy.
• Pracowałam nad przygotowaniem corocznych spotkań edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych w ramach forum dyskusyjnego „Porozmawiajmy o zwierzętach”, które zmierzały do kształtowania wrażliwej osobowości młodych ludzi.
• Opracowałam program realizacji regionalnej ścieżki międzyprzedmiotowej.• W oparciu o programy język polski – „To lubię” i historia – „A to historia”, opracowałam i wdrożyłam „Zmodyfikowany program nauczania języka polskiego i historii z elementami sztuki”. Program został zatwierdzony przez Kuratorium Oświaty we Wrocławiu.
• Wspólnie z zespołem opracowałam „Szkolny Program Wspierania Uzdolnień”, współtworzyłam regulamin” Wewnątrzszkolnego Systemu Oceniania” oraz „Statut Szkoły”.
• Brałam udział w pracy zespołu realizującego zadania w ramach ogólnopolskiej akcji „Szkoła z klasą”. Uzyskaną wiedzą dzieliłam się z nauczycielami, co pozwalało im udoskonalić swój warsztat pracy.
• Pracowałam nad przygotowaniem corocznych spotkań edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych w ramach forum dyskusyjnego „Porozmawiajmy o zwierzętach”, które zmierzały do kształtowania wrażliwej osobowości młodych ludzi.
• Opracowałam program realizacji regionalnej ścieżki międzyprzedmiotowej.
• W oparciu o programy język polski – „To lubię” i historia – „A to historia”, opracowałam i wdrożyłam „Zmodyfikowany program nauczania języka polskiego i historii z elementami sztuki”. Program został zatwierdzony przez Kuratorium Oświaty we Wrocławiu.
• Wspólnie z zespołem opracowałam „Szkolny Program Wspierania Uzdolnień”, współtworzyłam regulamin” Wewnątrzszkolnego Systemu Oceniania” oraz „Statut Szkoły”.
• Brałam udział w pracy zespołu realizującego zadania w ramach ogólnopolskiej akcji „Szkoła z klasą”. Uzyskaną wiedzą dzieliłam się z nauczycielami, co pozwalało im udoskonalić swój warsztat pracy.
• Pracowałam nad przygotowaniem corocznych spotkań edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych w ramach forum dyskusyjnego „Porozmawiajmy o zwierzętach”, które zmierzały do kształtowania wrażliwej osobowości młodych ludzi.
• Opracowałam program realizacji regionalnej ścieżki między przedmiotowej.• W oparciu o programy język polski – „To lubię” i historia – „A to historia”, opracowałam i wdrożyłam „Zmodyfikowany program nauczania języka polskiego i historii z elementami sztuki”. Program został zatwierdzony przez Kuratorium Oświaty we Wrocławiu.
• Wspólnie z zespołem opracowałam „Szkolny Program Wspierania Uzdolnień”, współtworzyłam regulamin” Wewnątrzszkolnego Systemu Oceniania” oraz „Statut Szkoły”.
• Brałam udział w pracy zespołu realizującego zadania w ramach ogólnopolskiej akcji „Szkoła z klasą”. Uzyskaną wiedzą dzieliłam się z nauczycielami, co pozwalało im udoskonalić swój warsztat pracy.
• Pracowałam nad przygotowaniem corocznych spotkań edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych w ramach forum dyskusyjnego „Porozmawiajmy o zwierzętach”, które zmierzały do kształtowania wrażliwej osobowości młodych ludzi.
• Opracowałam program realizacji regionalnej ścieżki międzyprzedmiotowej.
|
|
Doświadczenie zawodowe:
|
|
Uczę języków obcych od roku 1981.
|
|
Prowadzę regularnie kursy In-company od 2013 roku. |
|
Prowadzę korepetycje od 2010 roku. |
|
Pracuję regularnie w oświacie od 1981 roku |
|
|
(szkoła podstawowa, liceum, ). |
|
Informacje uzupełniające:
|
|
Dysponuję wolnym czasem:
|
|
Sobota: |
rano, południe, popołudnie, wieczór |
|
Niedziela: |
rano, południe, popołudnie, wieczór |
|
Dni powszednie: |
popołudnie, wieczór
|
|
Obszar pracy:
|
|
dolnośląskie |
świdnicki |
Dobromierz |
Bardzo chętnie podejmę pracę na terenie powiatu świdnickiego w obrębie takich miejscowości jak: Dobromierz, Jaworzyna Ślaska, Marcinowice, Strzegom, Świdnica, Świebodzice, Żarów |
dolnośląskie |
świdnicki |
Jaworzyna Śląska |
Bardzo chętnie podejmę pracę na terenie powiatu świdnickiego w obrębie takich miejscowości jak: Dobromierz, Jaworzyna Ślaska, Marcinowice, Strzegom, Świdnica, Świebodzice, Żarów |
dolnośląskie |
świdnicki |
Marcinowice |
Bardzo chętnie podejmę pracę na terenie powiatu świdnickiego w obrębie takich miejscowości jak: Dobromierz, Jaworzyna Ślaska, Marcinowice, Strzegom, Świdnica, Świebodzice, Żarów |
dolnośląskie |
świdnicki |
Strzegom |
Bardzo chętnie podejmę pracę na terenie powiatu świdnickiego w obrębie takich miejscowości jak: Dobromierz, Jaworzyna Ślaska, Marcinowice, Strzegom, Świdnica, Świebodzice, Żarów |
dolnośląskie |
świdnicki |
Świdnica |
Bardzo chętnie podejmę pracę na terenie powiatu świdnickiego w obrębie takich miejscowości jak: Dobromierz, Jaworzyna Ślaska, Marcinowice, Strzegom, Świdnica, Świebodzice, Żarów |
dolnośląskie |
świdnicki |
Żarów |
Bardzo chętnie podejmę pracę na terenie powiatu świdnickiego w obrębie takich miejscowości jak: Dobromierz, Jaworzyna Ślaska, Marcinowice, Strzegom, Świdnica, Świebodzice, Żarów |
dolnośląskie |
świdnicki |
Świebodzice |
Bardzo chętnie podejmę pracę na terenie powiatu świdnickiego w obrębie takich miejscowości jak: Dobromierz, Jaworzyna Ślaska, Marcinowice, Strzegom, Świdnica, Świebodzice, Żarów |
|
|
Dojeżdżam w w/w obszarze.
|
|
Interesuje mnie praca zdalna (uczę on-line).
|
Nauczyciel z ponad 30 – letnim doświadczeniem w nauczaniu dzieci do lat 13 w szkołach podstawowych,posiada ponad 10-letnie doświadczenie na stanowisku nauczyciela w prywatnym liceum ogólnokształcącym – język polski, magister filologii polskiej, nauczyciel dyplomowany. Odznaczony państwowym Medalem Komisji Edukacji Narodowej, laureat nagrody Prezydenta Miasta Świdnica, wielokrotny laureat nagrody Dyrektora Szkoły. Praktyka w przygotowaniu i opracowaniu dokumentacji konkursowej dla konkursów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Dyplomowany doradca zawodowy.• Wpis do ewidencji egzaminatorów Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej we Wrocławiu w zakresie sprawdzianu w szóstej klasie szkoły podstawowej, egzaminu eksternistycznego z obowiązkowych zajęć edukacyjnych w szkole podstawowej dla dorosłych – 2014
• Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej we Wrocławiu w zakresie humanistycznej części egzaminu gimnazjalnego – 2011
• Historia opowiedziana obrazem - 2011 TIK na lekcjach – jak zacząć? - 2014
• Modelowa organizacja pomocy uczniom ze SPE – 2013
• Warsztat skutecznego nauczyciela – wsparcie uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się z klas IV–VI – 2013
• Vademecum doradztwa edukacyjno-zawodowego – 2013
• Tydzień z eTwinningiem – 2013
• Ocenianie kształtujące – 2012
• Nowa podstawa programowa w pracy nauczyciela polonisty – 2012
• Praca z uczniem zdolnym - 2012
• Wpis do ewidencji egzaminatorów
• Wymiana międzynarodowa jako projekt edukacyjny – 2010
• Praca ze standardami wymagań z zakresu historii - 2010
• Komunikacja to podstawa – 2009
• Do szkoły przyjaznej uczniom z dysleksją – krok po kroku - 2009
• Pierwsza pomoc przedmedyczna - 2007
• Mierzenie jakości pracy szkoły – 2005
• Wielopoziomowość nauczania - 2005
• Dyplom Nauczyciela Dyplomowego – 2004
• Gry dydaktyczne na lekcjach historii – 2004
• Port folio jako metoda pracy z uczniem – 2003
• Ekologiczna aktywizacja społeczności lokalnej - 2003
• Aktywizacja uczniów - 2002
• „Intel – nauczanie ku przyszłości” – aktywne metody nauczania w zakresie stosowania technologii informacyjnej - 2002
• Szkolny lider wspierania uzdolnień - 2002
• Pomiar dydaktyczny w nauczaniu języka polskiego - 2001
Umiejętności dodatkowe
• Praktyczna znajomość pakietu MS Office
|
Odpowiem na kontakt w ciągu 48 godzin.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji prowadzonej w portalu www.szukaj-lektora.pl (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz 883).
|
|
|
|
|
|
|