Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
351 |
Monika1983 |
niemiecki |
Jestem osobą kreatywną, ambitną i zaangażowaną. Wybrałam na swój zawód nauczanie, ponieważ przekazywanie wiedzy innym jest moją pasją, a postępy jakich dokonują moi uczniowie dostarczają mi satysfakcji.
Swoje zajęcia dostosowuje do potrzeb słuchaczy. Nigdy nie bazuje tylko na podręczniku, lecz w trakcie zajęć zabieram swoich uczniów w podróż po krajach niemieckojęzycznych.
Główny nacisk na zajęciach stawiam na konwersacje, ale to oczywiście zależy od preferencji i potrzeb słuchaczy.
|
|
352 |
monikaaaa |
angielski, niemiecki, polski dla cudzoziemców |
Brak informacji |
|
353 |
monikaok |
niemiecki |
Brak informacji |
|
354 |
monikaviolin |
niemiecki |
Brak informacji |
|
355 |
monikaw225 |
niemiecki |
Chciałabym niniejszym przedstawić swoją kandydaturę na stanowisko lektora
języka niemieckiego.
Języki obce, przede wszystkim język niemiecki, którego znajomość jest podstawowym
warunkiem pracy na w/w stanowisku, jest przedmiotem mojego zainteresowania, a tym
samym głównym elementem mojego kształcenia się już od wielu lat.
Umiejętności językowe zdobyłam również poprzez ustawiczne wyjazdy do Niemiec,
pracując na wielu stanowiskach, gdzie kontakt z ludźmi oraz bezpośrednio z klientami były
elementem życia codziennego.
Praktyka nauczycielska w szkole podczas studiów była wielkim sprawdzianem
umiejętności pedagogicznych oraz tych podstawowych - interpersonalnych, bez których
bardzo trudno funkcjonować w układzie komunikacyjnym: uczeń i nauczyciel.
Uważam, że wszystkie aspekty języka obcego, także te kulturowe, są bardzo dobrym
fundamentem w nauczaniu języków obcych. Taką zaś wiedzę można zdobyć tylko poprzez
wytrwałość, konsekwencję i ciągle obcowanie z językiem, najlepiej w praktyce zagranicznej.
Pańska oferta byłaby dla mnie doskonałą praktyką, możliwością przekazania zdobytej przeze
mnie wiedzy oraz kontynuacją mojego dotychczasowego kształcenia się.
Jestem osobą komunikatywną, rzetelną, odpowiedzialną, a przede wszystkim ambitną.
Podnoszenie swoich kwalifikacji poprzez naukę, pracę w różnych środowiskach i zbieranie
doświadczeń jest dla mnie priorytetem.
Z góry serdecznie dziękuję za rozpatrzenie mojej aplikacji. |
|
356 |
Monika_ |
niemiecki |
Brak informacji |
|
357 |
Monika_G |
angielski, niemiecki |
Brak informacji |
|
358 |
Montenegro |
niemiecki |
Przede wszystkim lubię ludzi i kocham swoją pracę! Jest to zajęcie w którym po raz pierwszy się odnalazłam, które pozwala mi na realizację aspiracji zawodowych. W swojej pracy stawiam na profesjonalizm: fachowo i ciekawie prowadzone zajęcia dają większą gwarancję uczniom/słuchaczom, osiągania lepszych wyników w nauce języka obcego. Przy tym jestem osobą kreatywną, ciągle poszukuję nowych rozwiązań metodycznych i językowych, które pozwolą jeszcze bardziej zachęcić i zmotywować uczniów do nauki tego języka. Aktywnie uczestniczę w warsztatach metodycznych oraz systematycznie pogłębiam swoją wiedzę o kulturze i tradycjach krajów niemieckojęzycznych. Od 2008 roku prowadzę letnie obozy językowe w Polsce w ramach wymiany polsko-niemiecko-ukraińskiej. Natomiast w 2009 prowadziłam obóz młodzieżowy w Bawarii, którego celem było poznanie osobliwości i tradycji w tymże regionie.
Zachęcam do nauki języka niemieckiego, poznawania kultury krajów niemieckojęzycznych, która tak naprawdę z powodu panujących stereotypów i uprzedzeń historycznych wobec naszego zachodniego sąsiada, nie do końca jest nam znana!
|
|
359 |
MoreThanWords |
angielski, niemiecki |
Brak informacji |
|
360 |
moskva23 |
niemiecki, rosyjski |
Posiadam doświadczenie w nauczaniu języka rosyjskiego i niemieckiego dorosłych i dzieci na różnych poziomach zaawansowania. Znajomość języka rosyjskiego i niemieckiego na poziomie C1. Interesuję się kulturą i literaturą rosyjską. Językiem rosyjskim posługuję się codziennie ze względu na niektórych rosyjskojęzycznych członków mojej rodziny. Jestem sumienny, otwarty i staram się zarazić swoich uczniów miłością do języka rosyjskiego i Rosji. Dodatkowo uczę języka niemieckiego, również na wszystkich poziomach zaawansowania. |
|
|