Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
121 |
keinepanik |
niemiecki |
Brak informacji |
|
122 |
kejt26 |
niemiecki |
Brak informacji |
|
123 |
khalid |
angielski, niemiecki |
jestem młodym nauczycielem pracującym od 5 lat w liceum. Ukończyłam dwie filologie obce, co podniosło jakość kształcenia w mojej szkole. Moi uczniowie odnoszą sukcesy w konkursach językowych(również ogólnopolskich) i Olimpiadach. Moim atutem jest przyjazny stosunek do ucznia, cierpliwość,umiejętność jasnego wyjaśniania problemów, a także duża motywacja do pracy w zawodzie nauczyciela. |
|
124 |
kizia3 |
niemiecki |
Brak informacji |
|
125 |
kluger22 |
niemiecki, polski dla cudzoziemców |
Brak informacji |
|
126 |
koparcia8 |
niemiecki |
Brak informacji |
|
127 |
kreatywnagermanistka |
niemiecki |
Jestem doświadczoną nauczycielką, która podchodzi do nauczania w sposób kreatywny. Skutecznie pomagam w rozwijaniu wszystkich sprawności językowych, cechuje mnie cierpliwość, poczucie humoru i umiejętność wyjaśniania w sposob prosty nawet skomplikowanych zagadnień. Moją sztukę nauczania doskonalę na kursach i szkoleniach dla germanistów.
Córka mojej koleżanki, którą przygotowywałam do egzaminu maturalnego na poziomie rozszerzonym, zdała na ponad 75% i studiuje obecnie na wydziale filologicznym w Opolu. Moi uczniowie i uczennice studiują germanistykę. |
|
128 |
ksawery |
niemiecki |
Jestem osobą niezmiernie komunikatytwną. Do moich atutów zaliczam wysokie kompetencje, doskonały kontakt z uczniami, sumienność i konsekwencja w działaniu. Ponad to jestem osobą otwartą na nowe wyzwania bez obaw podejmuje decyzje nawet te niepopularne.
Do moich osiągnięć zawodowych mogę zaliczyć przygotowanie swojego wychowanka do olimpiady z języka niemieckiego gdzie mimo młodego wieku zakwalifikował się do II etapu wojewódzkiego. Innym mpoim osiągnieciem może być wychowanie i przygotowanie ucznia do lokalnych zawodów międzyszkolnych gdzie został laureatem pierwszej nagrody. |
|
129 |
kuba0787 |
niemiecki |
Brak informacji |
|
130 |
Kulawinska |
niemiecki |
Brak informacji |
|
|