korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: francuski
- miasto: Warszawa
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie mazowieckim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka francuskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka francuskiego w województwie mazowieckim


Przejdź do:
  Znaleziono 385 lektorów.
język francuski Warszawa
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
271 FrenchUP francuski
Mam za sobą wieloletni pobyt za granicą, obecnie również często przebywam w kraju francuskojęzycznym. Uczę również zaawansowanej gramatyki, w trakcie lekcji korzystam dużo z bieżących informacji w mediach aby uczeń mógł poszerzać wiedzę i słownictwo.
272 jot15_845 francuski
Mimo długiego stażu w znajomości i praktykowaniu jęz. francuskiego, mam niewielkie doświadczenie w praktycznym nauczaniu. Jestem jednak osobą otwartą, energiczną i chętnie podejmuje się nowych wyzwań. Łatwo nawiązuję kontakt z dziećmi i młodzieżą, mam dar tłumaczenia, jestem cierpliwa. Dlatego chętnie podejmę się nauczania języka francuskiego, traktując to również jako szansę rozwoju osobistego.
273 sguerin francuski
Moim atutem jest podwójne obywatelstwo (francusko-polskie) a język francuski jest moim językiem ojczystym. Posiadam prawo jazdy kat. B więc dojeżdżanie do klienta nie byłoby problemem, możliwość udzielania korepetycji w moim mieszkaniu.
274 Audrey65 francuski
Moim atutem jest połączone doświadczenie pedagogiczne i translatorskie, wszechstronność tematyki, znakomite zdolności interpersonalne, umiejętność nauczania zarówno w systemie szkolnictwa publicznego jaki i szkół językowych oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń językowych w środowiskach biznesowych, pod presją czasu i dostosowanie ich do wymogów klientów - prowadzone przeze mnie zajęcia są \\\\\\\"skrojone na miarę\\\\\\\".
275 Romanna francuski, włoski
Moim największym atutem jest przyjrzenie się Italii z bardzo bliska gdyż spędziłam w Rzymie piękne pięć lat swojego życia. Po studiach na Italianistyce w Warszawie postanowiłam \"rzucić się na głęboką wodę \" i wyjechać w poszukiwaniu włoskiego dolce vita. Tam studiowałam i pracowałam. Miałam okazje zaprzyjaźnić się z autochtonami, poznać i pokochać ich zwyczaje różnorodność dialektów, potraw, zapachów i krajobrazów. To bezcenne doświadczenie ukształtowało we mnie \"włoską duszę\". Pokochałam rzymski akcent i dialekt, będąc teraz w Polsce tęsknię za Italia, moją drugą ojczyzną, mam ciągle przed oczami swoje ulubione zakątki Umbrii, Toskanii, Rzymu czy Ravello. Chciałabym choć w części przekazać tę moją pasję przyszłym użytkownikom języka włoskiego. Jestem osoba bardzo komunikatywną, otwartą i wszechstronną. Nauczanie języka włoskiego i promocja włoskiej kultury sztuki i kulinariów od lat daje mi ogromną satysfakcję. Jestem zwolenniczką podejścia komunikacyjnego w nauczaniu języka, od początku preferuję komunikację w języku obcym, kontakt z żywym językiem w codziennej konwersacji, filmie, telewizji, kinie, ale także wprowadzenie elementów włoskiej kultury i stylu bycia a nawet wspólnego gotowania.
276 italia3italia3 francuski
Moim priorytetem jest uczenie \"inteligentne\" polegające na zmuszaniu ucznia do myślenia. Jestem stanowczym przeciwnikiem testów sprawdzających, w których należy zakreślić właściwą odpowiedź krzyżykiem. Moim celem jest nauczenie praktycznego posługiwania się językiem. Uważam, że uczenie posługiwania się językiem w sposób mechaniczny hamuje rozwój inteligencji ucznia w języku obcym i nakazuje mu tkwić w schematach - to tak jakby proces uczenia się języka odbywał się poza sferą inteligencji. Ważnym elementem uczenia języka obcego jest dla mnie również tłumaczenie z języka polskiego na język obcy. Mówią o mnie, że jestem osobą łagodną i sympatyczną. Bez wątpienia nauczanie języków obcych jest dla mnie pasją.
277 KarolinaVictoria angielski, francuski, niemiecki
Moja pasja to nauka i nauczanie języków obcych. Jestem studentką 5 roku filologii angielskiej. Ukończyłam Nauczycielskie Kolegium Języka Francuskiego w Poznaniu. Uzyskałam też uprawnienia do nauczania języka niemieckiego. Uważam, że jestem bardzo dobrym nauczycielem i człowiekiem. Lubię pracować z uczniami. Potrafię ich zrozumieć i dostosować się do ich potrzeb. Jestem cierpliwa, uprzejma i miła. Bardzo lubię pracę z uczniami w rożnym wieku. Potrafię zainteresować ich tematyką zajęć oraz zmotywować do nauki, przede wszystkim do nauki mojego przedmiotu. Mam doświadczenie w nauce i nauczaniu języków obcych. Podczas nauki w kolegiach języków obcych poznałam rożne techniki i metody ich nauczania. Z pewnością posiadam kompetencje do przygotowania uczniów do egzaminu gimnazjalnego, matury czy certyfikatów. Według wymagań współczesnej metodyki nauczania języka angielskiego potrafię przeprowadzić lekcje w całości w języku angielskim. Jestem bardzo sympatyczna, cierpliwa i potrafię dobrze przekazać wiadomości uczniom. W zakresie języków obcych ta umiejętność u nauczyciela potrzebna jest szczególnie przy nauczaniu materiału gramatycznego. Wierzę, że mam powołanie do pracy nauczyciela.
278 salsero185 francuski
Moje lekcje wyróżniają się na tle innych tym, ze korzystam z oryginalnych i aktualnych ulotek reklamowych oraz francuskich gazet i czasopism: Le Figaro, Paris Match, Le Monde, Marianne, VSD.
279 Nina83 francuski
Moje mocne strony to: umiejętność pracy z ludźmi, kreatywność oraz dobra organiacja pracy
280 Polyanna francuski
Moje solidne wykształcenie filologiczne poparte jest latami pracy w kontakcie z żywym językiem - także bardzo technicznym i specjalistycznym. Zarówno język francuski, jak i kultura francuska to moja pasja. I choć nie mam wielkiego doświadczenia w nauczaniu, to mam dobry kontakt z ludźmi - jestem ciepła, sympatyczna i otwarta, ale także staranna, wymagająca wobec siebie i innych oraz odpowiedzialna. Chciałabym stopniowo móc całkowicie poświęcić się nauczaniu.