korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: angielski
- miasto: Warszawa
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie mazowieckim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka angielskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka angielskiego w województwie mazowieckim


Przejdź do:
  Znaleziono 1533 lektorów.
język angielski Warszawa
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
1421 MonikaR22 angielski
Udzielam korepetycji z języka angielskiego od 3 lat, w grupie moich uczniów są osoby, które uczyłam 3 lata z rzędu i są zadowolone. Na moich zajęciach nie trzeba się stresować tym, że się czegoś nie wie, jestem po to by pomóc. Kładę spory nacisk na komunikację. Jestem wymagająca, cierpliwa, moje podejście jest wysoce profesjonalne.
1422 krzysztof15 angielski, hiszpański
Udzielam lekcji wylacznie przez Skype.
1423 lektorka-angielski angielski
Ukończyłam dzienne, pięcioletnie, wyższe studia magisterskie w Instytucie Filologii Angielskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Egzamin dyplomowy złożyłam w roku 2002 otrzymując tytuł magistra w zakresie specjalizacji Metodyka Nauczania Języka Angielskiego (TEFL Methodology) oraz Literatura Amerykańska. W ramach programu studiów, oprócz zajęć z praktycznej nauki języka angielskiego i innych przedmiotów filologicznych oraz metodycznych z zakresu mojej specjalności dyplomowej, ukończyłam między innymi kursy z zakresu psychologii, kursy komunikacji interpersonalnej, pedagogiki (zakres rozszerzony), psychopedagogiki oraz wybranych zagadnień z psychiatrii a także lektorat z języka łacińskiego. Posiadam także świadectwo ukończenia podyplomowych studiów pedagogicznych prowadzonych przy Uniwersytecie Warszawskim z zakresu profilaktyki społecznej i resocjalizacji, oraz ukończony kurs zarządzania zespołem. Jestem absolwentką podyplomowych studiów z zakresu Zarządzania Oświatą w Wyższej Szkole im. Pawła Włodkowica w Płocku. Ukończyłam kurs dla nauczycieli uczących w systemie IB (matura międzynarodowa). Ponadto na bieżąco uaktualniam własną wiedzę metodyczną poprzez uczestnictwo w szkoleniach dla metodyków, lektorów i nauczycieli. Podczas studiów ukończyłam także kurs dziennikarstwa radiowo-telewizyjnego. Wiedza nabyta podczas studiów, szkoleń i kursów ułatwiała mi w dotychczasowym życiu zawodowym nie tylko prowadzenie kursów języka angielskiego, ale również konsultacji metodycznych dla lektorów szkół językowych, przeprowadzanie rekrutacji lektorów i oceny ich pracy. Obecnie pracuję jako nauczyciel języka angielskiego, ekspert MEN, oraz redaktor koordynator dla publikacji z języka angielskiego. W latach 2014- 2016 pracowałam jako ekspert w Centralnej Komisji Egzaminacyjnej w Warszawie. Od 2005 do 2014 roku byłam wykładowcą przy Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych działającego pod patronatem Uniwersytetu Warszawskiego: prowadziłam seminarium dyplomowe, zajęcia z Praktycznej Nauki Języka Angielskiego (także w zakresie języka akademickiego i specjalistycznego), Historii i Kultury Stanów Zjednoczonych, metodyki i dydaktyki praktycznej. Sprawowałam także opiekę metodyczną nad słuchaczami odbywającymi praktyki zawodowe w szkołach. Byłam promotorem prac dyplomowych słuchaczy z zakresu metodyki nauczania języka angielskiego. Część zajęć prowadziłam według własnych programów nauczania. W 2011 roku podjęłam współpracę z jedną z ogólnopolskich szkół językowych jako konsultant metodyczny. W ramach swoich obowiązków przeprowadzałam hospitacje zajęć, doradzałam lektorom w zakresie doskonalenia warsztatu pracy i podnoszenia jakości usług, rekrutowałam nowych lektorów, nadzorowałam proces dydaktyczny oraz programy nauczania. Mam doświadczenie w prowadzeniu kursów przygotowujących do egzaminu maturalnego i gimnazjalnego na obu poziomach, kursów z zakresu języka ogólnego i przygotowujących do egzaminów Cambridge, w tym egzaminów BEC, szkoleń na różnych poziomach zaawansowania, zarówno indywidualnych jak i grupowych, kursów językowych in company dla pracowników i kadry zarządzającej w firmach i instytucjach (General English, Office English, Business English, ESP). Przygotowuję i wdrażam autorskie, indywidualne programy nauczania dla klientów korporacyjnych. Jako trener języka angielskiego biznesowego biorę także udział w projektach realizowanych przez Akademię Unijną w ramach programu Kapitał Ludzki. Współpracowałam również z wydawnictwem służąc własnym doświadczeniem i uwagami przy udoskonalaniu podręcznika dla uczniów przygotowujących się do egzaminu maturalnego z języka angielskiego. Od 2010 roku jestem egzaminatorem Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodzi w zakresie egzaminu maturalnego oraz egzaminu gimnazjalnego z języka angielskiego ( od 2012 roku pełnię także obowiązki egzaminatora drugiego oceniania- weryfikatora), a także akredytowanym egzaminatorem ETS (międzynarodowe egzaminy TOEIC, TOEIC Bridge). Jestem licencjonowanym egzaminatorem Cambridge ESOL współpracującym z British Council w zakresie przeprowadzania egzaminów oraz testowania poziomu umiejętności językowych. Przygotowuję także zestawy egzaminacyjne z zakresu matury i egzaminu gimnazjalnego z języka angielskiego dla szkół, które są wykorzystywane w podczas egzaminów próbnych. Od 2013 roku uczestniczę w charakterze eksperta w projekcie dotyczącym obszaru tworzenia i oceny materiałów dydaktycznych przy Instytucie Badań Edukacyjnych w Warszawie. Projekt dotyczy tworzenia i oceny materiałów dydaktycznych z zakresu szkoły podstawowej, gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalnej W pracy jestem ceniona jako osoba odpowiedzialna, zorganizowana, pilna, rzetelna, aktywna i energiczna, życzliwa, o wysokiej kulturze osobistej. Łatwo nawiązuję kontakt z ludźmi: moja dotychczasowa kariera zawodowa opierała się na kontaktach z różnymi grupami osób. Moje osiągnięcia oraz stałe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności potwierdzają, że jestem osobą silnie zmotywowaną i ambitną, konsekwentnie realizującą wyznaczone cele, świadczą też o umiejętności i chęci szybkiego przyswajania wiedzy, uczenia się. W trakcie swojej pracy zawodowej byłam kilkakrotnie oficjalnie nagradzana za osiągnięcia i efekty moich działań dydaktycznych.
1424 Menos2016 angielski
Ukończyłam Kolegium Nauczycielskie Języka Angielskiego w 2006 r w Warszawie. Wcześniej w 1995 r. ukończyłam Wydział Psychologii UW. Pracowałam dwa lata w szkole podstawowej oraz w gimnazjum jako nauczyciel jęz. angielskiego. Od kilku lat prowadzę głównie lekcje w domu. Uczniowie, których uczyłam chętnie przychodzili na lekcje i uzyskiwali dobre wyniki w szkole. Preferuje lekcje indywidualne i w małych grupach, również on-line.
1425 Emilia_Dawidczyk angielski, francuski, grecki
Ukończyłam studia na kierunku Pedagogika. Nauczanie jest moim powołaniem i hobby. Jestem osobą sumienną i rzetelną ale przede wszystkim bardzo CIERPLIWĄ. Ambitnie podchodzę do każdego powierzonego mi zadania. Uwielbiam pracę z ludźmi i nie boję się nowych wyzwań.
1426 Eliza9 angielski
Ukończyłam studia na wydziale filologii angielskiej w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej z tytułem magistra. Od 2008 roku prowadzę prywatne korepetycje dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych. Od 2011 roku pracuję jako lektor w szkołach językowych w Warszawie.
1427 sandraimiela angielski
Ukończyłam studia w Londynie na kierunku Media Culture Communication (BA HONS). Przez 4 lata mieszkałam, pracowałam i uczyłam sie w Londynie. Angielskim posługuje sie bez problemu, toteż udzialałam korepetycji Polakom i innym narodowościom w Londynie. Popieram nauke angielskiego na zasadzie mówienia i tłumaczenia po angielsku, gdyż jest to najlepszy sposób by osłuchać sie z językiem i więcej można wynieść ucząc sie taka metodą.
1428 yuuhipl angielski
Ukończyłem studia licencjackie na kierunku filologia angielska. W przeszłości pracowałem zarówno z dorosłymi – w trakcie pracy przy Programie Aktywizacji Zawodowej finansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Strukturalnego jak i z dziećmi w wieku przedszkolnym. Z przyjemnością pracuję z młodzieżą i dorosłymi. Moje dotychczasowe pobyty w USA i Wielkiej Brytanii spowodowały, że mam dużą wiedzę praktyczną języka angielskiego jak i aspektów kulturalnych jego użycia. Moja działalność gospodarcza polega nie tylko na udzielaniu lekcji języka angielskiego, ale także na tłumaczeniu tekstów głównie w dziedzinach reklamy, marketingu i finansów. Jednocześnie staram się cały czas podnosić moje kompetencje. Właśnie kończę studia zaoczne drugiego stopnia na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jestem osobą odpowiedzialną i dobrze zorganizowaną. W pracę wkładam dużo zaangażowania i pasji. Potrafię odnaleźć się w zespole, łatwo nawiązuję kontakty. Jestem otwarty i elastyczny wobec nowych sytuacji.
1429 KatarzynaEwaB angielski
Umiejętności. • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1. • Bardzo dobra obsługa komputera na platformie PC /Mac. • Bardzo dobra znajomość programów biurowych: MS Office, MS Outlook, Internet Explorer. • Bardzo dobra znajomość programów graficznych: Adobe Ilustrator. Adobe Photoshop, Adobe In Design. • Umiejętność obsługi urządzeń peryferyjnych takich jak: skaner, drukarka, ksero. • Umiejętność prowadzenia interesujących zajęć dydaktycznych według autorskiego programu. • Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą we wszystkich grupach wiekowych. • Umiejętność prowadzenia edukacyjnych zabaw z dziećmi i młodzieżą. Zalety osobiste. • Zdolności plastyczne i muzyczne. • Kreatywny sposób myślenia, pomysłowość. • Samodzielność. • Odpowiedzialność. • Zdolności organizacyjne. • Umiejętność kierowania grupą. • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. • Poczucie humoru.
1430 Nebraska angielski
Uwazam,ze jestem doswiadczonym nauczycielem co potwierdzaja lata przepracowane jako lektor oraz referencje.Studia ukonczone w Stanach Zjednoczonych przyczynily sie do tego,ze potrafie nauczac takze praktycznego jezyka angielskiego.Jestem uwazany wsrod kolegow nauczycieli jako half-native.