korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: angielski
- miasto: Warszawa
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie mazowieckim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka angielskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka angielskiego w województwie mazowieckim


Przejdź do:
  Znaleziono 1533 lektorów.
język angielski Warszawa
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
1321 Nowak29 angielski
Posiadam pogate doświadczenie w nauczaniu, szczególnie jezyka biznesowego i specjalistycznego. Obecnie pracuję w kilku miejscach, także mam kontakt zarówno ze szkołą średnią jak i mediami. Jestem pełen energii i entuzjazmu i chyba po prostu lubię uczyć. Traktuję nauczanie jako przygodę, a nie obowiązek.
1322 Alicja35 angielski
Posiadam ponad 11-letnie doświadczenie w nauczaniu dorosłych i młodzieży ale również w szkoleniu lektorów i zarażaniu ich pasją do nauczania języka. Mam również wieloletnie doświadczenie jako konsultant metodyczny oraz egzaminator LCCI English for Business. Uczę z zaangażowaniem i pasją. Staram się, aby każde zajęcia były profesjonalne, ciekawe i motywujące. Wszystkie kursy indywidualne lub grupowe zaczynam od szczegółowej analizy poziomu i potrzeb kursanta aby "uszyć" kurs na jego miarę. Przykładam bardzo dużą wagę do ćwiczeń aktywizujących mówienie aby wykształcić w moich uczniach swobodę posługiwania się językiem. Zapraszam serdecznie na moje zajęcia!
1323 BarbaraF angielski
Posiadam spore doświadczenie nabyte w czasie uczenia studentów na różnych poziomach i w różnych grupach wiekowych - od zerówki do uczniów dorosłych. Dzięki mojemu entuzjazmowi, cierpliwości i pomysłowości potrafię motywować uczniów i elastycznie dostosowywać metody uczenia do potrzeb i oczekiwań klientów. Od kilku lat systematycznie podnoszę swoje kwalifikacje. W 2003 uzyskałam Certificate of Proficiency in English. W 2005 ukończyłam kurs kwalifikacyjny pedagogiczno- metodyczny w Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych oraz kurs TEFL UPDATE w International House w Londynie. Wielokrotnie w ciągu każdego roku biorę udział w warsztatach metodycznych.
1324 kkasia.k angielski
Posiadam tytuł magistra Zarządzania i Marketingu, sp. Zarządzanie Kapitałem. Obecnie jestem studentką trzeciego roku Filologii Angielskiej z językiem rosyjskim (studia nauczycielskie), sp. Glottodydaktyka. Odbyte w trakcie studiów praktyki pozwoliły mi zapoznać się z trudnościami pracy jako nauczycielka. Dlatego uważam, że jestem w stanie podołać tym zadaniom. Jestem przekonana, że moje kwalifikacje odpowiadają wymogą pracy w szkolnictwie. Jestem gotowa w dalszym ciągu poszerzać i doskonalić swoje umiejętności. Z przyjemnością umówię się na spotkanie, aby przedyskutować możliwość mojego zatrudnienia. Dziękuję za poświęcony mi czas i czekam na odpowiedź.
1325 arek.kowalski1 angielski
Posiadam uprawnienia pedagogiczne.
1326 ak711wp.pl angielski
Posiadam wieloletnie doświadczenie i praktykę w przygotowywaniu własnych materiałów oraz w prowadzeniu zajęć indywidualnych typu konwersacje. Większość moich byłych klientów z lat 2003-2011, to przedstawiciele głównie szczebla dyrektorskiego lub zarządzającego dużych firm i banków na terenie Warszawy, którym pomogłem poczuć się o wiele swobodniej, we władaniu językiem angielskim na co dzień . . .
1327 NataszaLu angielski
Posiadam wieloletnie doświadczenie w nauczaniu grupowym i indywidualnym języka angielskiego (i francuskiego) uczniów w różnym wieku i różnych narodowości (m.in. Francuzi, Hiszpanie, Saudyjczycy). W roku 2010 przygotowywałam grupę studentów zagranicznych do egzaminu IELTS (który miałam okazję poznać na szkoleniach organizowanych przez British Council). Bardzo cenię sobie kursy in-company oraz obcowanie z dorosłymi uczniami, z którymi nawiązuję bardzo dobre relacje. Moja praca jako prywatnego przedsiębiorcy oraz tłumacza pisemnego i ustnego w różnych dziedzinach sprawia, że jestem osobą wszechstronnie doświadczoną. Przez lata nauczania zapracowałam sobie na opinię specjalisty od tzw. \"trudnych\" grup. Traktuję moją pracę poważnie, podchodzę do moich uczniów z szacunkiem i stawiam sobie za cel nie tylko skuteczne wyjaśnienie zagadnień językowych, ale również przyczynienie się do zmobilizowania i zmotywowania moich studentów. Największą radość w pracy nauczyciela dają mi te chwile, gdy uczniowie odczuwają satysfakcję z wysiłku, jaki włożyli w naukę i z efektów swojej pracy. Prywatnie jestem mamą dwójki dzieci i miłośniczką rolek.
1328 darstef angielski
Posiadam wieloletnie doświadczenie zawodowe w pracy z młodzieżą jak i osobami dorosłymi, w tym w wersji in-company. Jestem spokojny i cierpliwy chociaż prowadzę zajęcia dynamicznie. Lekcje dostosowuję do indywidualnych wymagań ucznia. Specjalizuję się w angielskim ogólnym, między innymi corocznie przygotowując do matur (wszystkie poziomy) i okazjonalnie innych egzaminów. Moja wiedza, doświadczenie oraz predyspozycje psychiczne powodują, że wszyscy moi słuchacze są zadowoleni i zdają egzaminy z dużym powodzeniem. Prowadząc działalność gospodarczą wystawiam rachunki na żądanie.
1329 Joanna_Anglista angielski
Posiadam wysoką kulturę osobistą, a pogodne usposobienie ułatwia mi kontakt z uczniami. Jestem bardzo zaangażowana w swoją pracę i starannie przygotowuję się do każdej lekcji.
1330 Michal2016 angielski
Poza znajomością języka i metodyki, muszę być także dobrym psychologiem. Moje największe atuty: ***GIGANTYCZNA CIERPLIWOŚĆ ***OPTYMIZM, OTWARTOŚĆ i SERDECZNOŚĆ - zawsze uśmiechnięty, pomocny, motywujący, staram się skutecznie rozładować każde napięcie, uspokoić każdego zdemotywowanego swoimi niepowodzeniami ucznia. ***EMPATIA - potrafię "wczuć się" w sytuację każdego ucznia i zrozumieć jego tok myślenia, jednocześnie bardzo dobrze rozpoznawać emocjonalne reakcje uczniów podczas zajęć. ***Dostosowanie się do indywidualnego sposobu myślenia każdego ucznia. ***„Odczarowanie” zagadnień, którymi uczniowie są straszeni od początku nauki języka. ***Nieustanne wplatanie przykładów zastosowania uczonego języka, które uczniowie znają, nawet o tym nie wiedząc(piosenki, seriale, filmy, książki, nazwy firm i instytucji, inernetowa rozrywka).