Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
31 |
aniazet1 |
angielski |
Nauczanie języka angielskiego jest nie tylko moją pracą ale też pasją. Sprawia mi to dużo przyjemności i daje dużo satysfakcji co bezpośrednio wpływa na dobry kontakt z uczniami. Staram się przekazywać nie tylko wiedzę stricte językową ale również zaszczepić w moich słuchaczach chęć odkrywania kultury czy literatury krajów anglojęzycznych. |
|
32 |
murcia |
angielski |
Na studiach byłam w grupie amerykańskiej. Ponad 25 lat temu miałam możliwość pobytu u \'Wuja Sama\', stąd zacięcie amerykanistyczne.
Oprócz filologii angielskiej ukończyłam w Poznaniu szkołę o profilu medycznym im. PCK; wynika stąd zainteresowanie branżą [przed-]medyczną (i poniekąd także Pre-Medical English; jednak w ograniczonym zakresie).
Pasjonuję się szczególnie tematyką leśną i ogrodnictwem, ekologią, turystyką terenową oraz wszystkim, co związane jest z ochroną środowiska. Dlatego w sezonie wiosenno-letnio-jesiennym najchętniej zatrudniłabym się na obszarze pozamiejskim - przy nasadzeniach drzew bądź w szkółkarstwie leśnym.
Bożonarodzeniowy okres przedświąteczny 2014 spędziłam wykonując anglojęzyczną wolontariacką korektę projektu tablicy informacyjnej, przeznaczonej do Rezerwatu \'Meteoryt Morasko\' [choć, co istotne, nie weryfikowałam wersji ostatecznej]. Korzystałam przy tym z rozmaitych źródeł popularnych i naukowych, których wykaz zamieszczam poniżej.
Obecnie \"pracuję\" nad archiwum testu anglo-.
Staram się funkcjonować w duchu Zero Waste, więc w tej konwencji wykonałam niedawno wonne potpourri z suszonych płatków róż. Natomiast Herbarium - nadal przede mną.
Będę wdzięczna za Państwa zainteresowanie.
ps:
kroki, jakie podjęłam wykonując w/w korektę lingwistyczną na rzecz jednej z poznańskich OPP z branży przyrodniczej:
1. \'przebrnęłam\' przez gąszcz dyrektyw unijnych w oryginale i zawiłości wykazów Physis/ Eunis wraz z polskim tłumaczeniem;
2. nawiązałam kontakt z Biblioteką Instytutu Badawczego Leśnictwa w Sękocinie Starym oraz z Klubem Przyrodników ze Świebodzina, na którego stronie internetowej wyszukałam pasjonujące fotoprzewodniki po siedliskach leśnych i nieleśnych;
3. dotarłam do najnowszego wówczas słownika dot. leśnictwa:
Pl-ang leksykon terminologii urządzania lasu i specjalności pokrewnych Wyd. UPP 2014 [http://www.wydawnictwo.up-poznan.net/opispozycji-696.html];
4. jestem w trakcie ciągłego zapoznawania się ze stronami jednostek organizacyjnych Przedsiębiorstwa Lasy Państwowe, jak:
*Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy LP w Bedoniu,
*Leśne Centrum Informacji przy IBL w Sękocinie Starym,
*Centrum Koordynacji Programów Środowiskowych w Warszawie,
*ogólnokrajowe Stowarzyszenie Edukatorów Leśnych [w trakcie tworzenia];
5. przyswajałam pl-ang słowniczek zawarty na portalu Wirtualne Lasy;
6. przestudiowałam broszurę programową anglojęzycznych studiów w ramach PULS [= UPP w Poznaniu], przewidzianą na rok 2014: \'MSc in Forestry\';
7. przejrzałam katalog online anglojęzycznych źródeł Biblioteki UPP w Poznaniu i wydrukowałam ich wykaz;
8. zaznajamiałam się z terminologią dostępną na następujących stronach amerykańskich:
- Environmental Protection Agency
- Forest Service
- Society of American Foresters
- National Forest Foundation
- Oregon Small Woodlands Association
- Nature Serve
- Nature Weekly, etc.;
9. udzielałam się - w rozmaitych działach - na Word Reference online forum i na KudozProz;
10. przeglądam dostępne w sieci polsko- i anglojęzyczne materiały branżowe oraz powiązane portale tematyczne [dostępność szkoleń EFS o tematyce leśnej, przewodnickiej i kinezjoterapeutycznej; zarys studiów w ramach tutejszego Uniwersytetu Przyrodniczego itp.].
GDPR clause:
I hereby give consent for my personal data included in my application to be processed for the purposes of recruitment under the Personal Data Protection Act of 10 May 2018 (Journal of Laws of 2018, item 1000), and under the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons, with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC.
|
|
33 |
domel1483 |
angielski |
Na etapie życie, w którym jestem, mam już jasno określone i sprecyzowane cele – swoją przyszłość wiąże z językiem angielskim, w którym chcę się doskonalić i nieustannie podnosić kwalifikacje, poprzez dalsze kursy i zdawanie egzaminów międzynarodowych.
Posiadam wewnętrzną potrzebę wykonywania pracy na bardzo wysokim poziomie i z dużą dokładnością, co warunkuje moje samozadowolenie z siebie i ogromną radość z efektu końcowego, a także wyniesione z domu rodzinnego podejście do pracy, jako środka na życie – nie jako formy zarobkowania. Obecnie studiuję w trybie zaocznym filologię angielską, oprócz tego uczęszczam na kurs przygotowujący do egzaminu Proficiency In English.
Mam również dwójkę własnych dzieci, co również może być atutem w pracy z dziećmi czy młodzieżą, a w szczególności wykształciło we mnie przemyślane i oparte na doświadczeniu podejście do procesu edukacji i rozwoju.
Uważam, że stanowisko, na które szukają Państwo kandydata/kandydatki, powinna piastować osoba obowiązkowa, jak i samo zdyscyplinowana,
a zarazem dokładna i z pewnością z doświadczeniem w pracy z ludźmi, w tym z dziećmi.
|
|
34 |
internationallanguage |
angielski |
Moje zainteresowania lingwistyczne dotyczące języka angielskiego obejmują przede wszystkim ortofonię oraz fonetykę. Swoją pracę licencjacką poświęciłem typowym błędom w wymowie, popełnianym przez Polaków uczących się języka angielskiego. Prowadzą one czasami do zabawnych sytuacji, lecz także, co gorsza, do nieporozumień. Podczas lekcji staram się więc uczulać na nie swoich uczniów. |
|
35 |
pwawr1973 |
angielski |
Mieszkałem w Wielkiej Brytanii angielski jest moim drugim językiem |
|
36 |
Excellicious |
angielski |
Kursy na każdym poziomie, dla ludzi w każdym wieku, przy użyciu logicznych i zrozumiałych sformułowań.
7 lat doświadczenia. Jestem w stanie tłumaczyć również filmy, książki, reportaże, seriale, gry komputerowe zachowując intencje autora co do treści(a to dosyć rzadka umiejętność). |
|
37 |
kasiat |
angielski |
Język angielski towarzyszy mi od dzieciństwa, kiedy pasję do tego języka zaszczepiła we mnie moja nauczycielka języka angielskiego w szkole podstawowej. Od tamtego czasu każdą wolną chwilę poświęcałam samodzielnej nauce języka angielskiego. Już wtedy wiedziałam, że chcę, aby język angielski był obecny w moim życiu. Uwieńczeniem długoletniej pracy było rozpoczęcie studiów na kierunku filologia angielska i uzyskanie dyplomu licencjata, a następnie dyplomu magistra filologii angielskiej.
Moją ścieżkę kariery zawodowej rozpoczęłam w 2011 roku od podjęcia pracy jako
lektor języka angielskiego w Ogólnopolskiej Szkole Językowej British School, gdzie zajmuję
się nauczaniem dzieci, młodzieży oraz dorosłych zarówno w formie kursów grupowych jak
i indywidualnych. Praca w British School nauczyła mnie przede wszystkim kreatywnego
oraz nieszablonowego podejścia do nauczania. Od jakości przeprowadzonych zajęć zależy
motywacja ucznia do nieustannego pogłębiania umiejętności językowych, co przekłada się
na postępy w nauce. Dzięki pracy lektora w prywatnej szkole językowej nabyłam potrzebnych do pracy nauczyciela umiejętności dydaktycznych i pedagogicznych. Potrafię przewidzieć potencjalne problemy, na jakie mogą napotkać uczniowie w nauce języka angielskiego,
jak również przygotować ciekawe, efektywne zajęcia na podstawie podręczników i innych materiałów dydaktycznych.
Zdobyte doświadczenie umożliwiło mi podjęcie pracy tymczasowej w lipcu 2012
w charakterze lektora języka angielskiego na kolonii letniej w Krynicy Morskiej, gdzie moim głównym obowiązkiem było prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla dzieci i młodzieży pochodzącej z Obwodu Kaliningradzkiego według samodzielnie ustalonego programu.
Ze względu na wakacyjny charakter kursu językowego najważniejszym zadaniem było
umiejętne połączenie przyjemnego z pożytecznym, czyli nauki języka obcego w formie gier
i zabaw. Nieocenione okazało się być doświadczenie zdobyte podczas szkolenia „WŁASNOŚĆ = JASNOŚĆ” przeprowadzonego przez „Projektor – wolontariat studencki” pod patronatem Ministerstwa Skarbu Państwa. Celem szkolenia było przygotowanie do realizacji wakacyjnego warsztatu edukacyjnego z zakresu prywatyzacji.
Kolejnym etapem rozwoju zawodowego było podjęcie pracy lektora języka angielskiego
w Speak Up English School. W szkole językowej Speak Up nauczałam języka angielskiego młodzież oraz dorosłych na wszystkich poziomach zaawansowania, a także sprawowałam opiekę dydaktyczną nad grupą 80 uczniów. Jako opiekun dydaktyczny monitorowałam udział uczniów
w zajęciach, ich postępy w osiąganiu coraz to lepszej poprawności językowej oraz motywowałam ich do dalszej nauki.
Od września 2013 roku do czerwca 2014 roku pracowałam w Zespole Placówek Szpitalnych na umowę zastępstwo prowadząc zajęcia z języka angielskiego w klasach I – III SP oraz klasach gimnazjalnych.
W lipcu b.r. uzyskałam uprawnienia do nauczania języka angielskiego CELTA. Kurs kwalifikacyjny odbyłam w Oxfordzie w szkole językowej British Study Centres, gdzie następnie zatrudniono mnie na stanowisko lektora języka angielskiego. W szkole British Study Centres nauczałam języka angielskiego prze okres trzech tygodni, a na grupę uczniów składała się młodzież oraz osoby dorosłe z takich krajów jak Rosja, Włochy, Francja, Hiszpania, Arabia Saudyjska, Kuweit, Libia, Japonia czy Korea Południowa.
Będąc nauczycielem języka angielskiego pragnę dzielić się wiedzą, a przede wszystkim chciałabym, tak jak wiele lat temu zrobiła to moja nauczycielka, zaszczepić miłość
i pasję do języka wśród uczniów, aby w ten sposób kształtować ich ustawiczny rozwój.
|
|
38 |
Nathalenka |
angielski |
Jestem wykwalifikowaną nauczycielką języka angielskiego z wykształceniem wyższym kierunkowym
z trzyletnim doświadczeniem w pracy lektora. Posiadam doświadczenie w prowadzeniu kursów z języka angielskiego ogólnego, biznesowego i prawno-administracyjnego i medycznego. Posiadam również odpowiednie przygotowanie pedagogiczne wymagane do nauczania języków obcych, potwierdzone dyplomem ukończenia Kolegium (specjalność język angielski). Co więcej, spędziłam 4 lata w Irlandii doskonaląc znajomość języka jak i umiejętności kierowania zespołem.
Charakteryzuje mnie operatywność, zaangażowanie w pracę i konsekwentność. Chciałabym móc wykorzystać te i inne atuty z korzyścią dla moich przyszłych kursantów, a także dla własnego rozwoju zawodowego.
|
|
39 |
rumba22 |
angielski |
Jestem studentką II roku filologii angielskiej oraz II roku stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Warmińsko - Mazurskim. Jestem osobą odpowiedzialną, punktualną, zaangażowaną w podejmowane przeze mnie działania, co więcej każde rozpoczęte działanie doprowadzam do końca, jestem energiczna i pełna zapału do pracy. Lubię uczyć języka angielskiego, w szczególności dzieci, gdyż to właśnie praca z tą grupą wiekową daje mi najwięcej satysfakcji i radości. Kończę właśnie kurs pedagogiczny, odbyłam także praktyki w szkole podstawowej. Jestem osobą dobrze zorganizowaną o czym świadczy umiejętność pogodzenia dwóch kierunków. |
|
40 |
catrat |
angielski |
Jestem otwartym człowiekiem, który ma wielki dystans do samego siebie i nie popada w rutyne, Tak samo staram sie tez traktowac swoja prace. |
|
|