korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: angielski
- województwo: mazowieckie
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie mazowieckim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka angielskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka angielskiego w mieście Warszawa


Przejdź do:
  Znaleziono 2174 lektorów.
język angielski mazowieckie
  1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10   nastepne>>
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
81 Agatha angielski
Jestem osobą otwarta i kreatywną. Z pasją podchodzę do wykonywanych przeze mnie obowiązków. Od 10 lat pracuję jako nauczyciel i wciąż znajduję w swojej pracy wiele satysfakcji i chęci do podejmowania nowych wyzwań. Jestem również lektorem prowadzącym zajęcia in-company.
82 agawyro angielski, hiszpański
Uczę języka hiszpańskiego i angielskiego ponieważ bardzo lubię dzielić się swoją wiedzą i pasją. Języki obce to dla mnie przede wszystkim okazja do poznawania innych ludzi i kultur, tak więc prowadzę zajęcia tak, by uczestnicy od samego początku opanowywali umiejętności komunikacji. Moim zamierzeniem jest by uczniowie jak najwięcej nauczyli się podczas zajęć, dlatego posługuję się różnymi grami, zabawami, piosenkami i filmami. Jestem osobą otwartą, komunikatywną, z poczuciem humoru. Starannie przygotowuję każde zajęcia dopasowując je do oczekiwań uczestników.
83 aga_chce_uczyc angielski
Brak informacji
84 aga_pstrag82 angielski
Brak informacji
85 agdapl angielski
jestem osobą kreatywną i zaangażowaną w nauczanie. Lubię uczyć zarówno młodzież, jak i osoby dorosłe w firmach - w obu przypadkach cieszą mnie efekty mojej pracy i wyniki ankiet zadowolenia słuchaczy - średnio powyżej 5 w skali 1-6. Na zajęciach korzystam z wszelkich dostępnych dzisiaj mediów oraz tworzę własne materiały, żeby zwiększyć efektywność nauczania. Szczególnie interesuję się e-learningiem (jestem członkiem Stowarzyszenia e-learningu Akademickiego) i materiałami dostępnymi w internecie, zarówno przeznaczonymi do nauczania jak i zwykłymi treściami, które przekształcam i używam na lekcji. Tworzę i prowadzę kursy uzupełniające dla studentów na platformie elearningowej Moodle, uczestniczę w kursach, szkoleniach i spotkaniach związanych z rozwojem edukacji i zastosowaniem nowych technologii w nauczaniu. Mam również doświadczenie w kierowaniu zespołem lektorów oraz tworzeniem sylabusów, programów i kursów specjalistycznych. Dodatkowo, jestem również czynnym egzaminatorem ustnym egzaminów Cambridge ESOL Examinations (CAE, FCE, PET, KET, YLE Exams) i regularnie biorę udział w sesjach egzaminacyjnych w dwóch centrach egzaminacyjnych w Warszawie.
86 agika987 angielski
Od dziesięciu lat jestem związana z dwoma płockimi szkołami publicznymi. Korepetycji zaczęłam udzielać będąc jeszcze na studiach. W przeszłości pracowałam także w liceum dla dorosłych oraz w szkołach policealnych, gdzie nauka języka ukierunkowana była na konkretny zawód (m.in. technika informatyka czy pracy związanej z turystyką). Moi uczniowie odnoszą sukcesy w konkursach i podczas egzaminów szkolnych. Każdego roku biorę udział w egzaminowaniu podczas matur z języka angielskiego. Opracowuję materiały do pracy, w tym również próbne egzaminy gimnazjalne i maturalne (pisemne i ustne) dla moich uczniów. Jestem osobą pracowitą i elastyczną, nie lubię monotonii. Staram się poszerzać moje wiadomości i umiejętności. Często biorę udział w szkoleniach i warsztatach metodycznych. We własnym zakresie ukończyłam wiele kursów online. Dzięki nim nie tylko nawiązałam współpracę ze szkołami z zagranicy, ale też moim prywatnym popołudniowym uczniom mogłam zaoferować ciekawsze zajęcia. Ciągle szukam nowych możliwości.
87 aginik28 angielski
I have experience in using English while living and working in England from 2004 to 2009. Among other things, I worked as a tutor of children with autism and also I worked in social care in the UK. I have qualifications for the profession confirmed by numerous International Certificates. Currently I work as a tutor in the secondary school.
88 agkowalska angielski
>> Prowadziłam kursy dla pracowników w firmach: Skanska (w roku szkolnym 2004/2005), Hilti (od marca 2009 do czerwca 2011) oraz Praktiker (w ramach zastępstwa). >> Posiadam doświadczenie w pracy z młodzieżą (w liceum, w szkołach językowych, na korepetycjach). Prowadziłam kurs unijny dla młodzieży w ramach projektu \"Laboratorium ochrony środowiska na miarę XXI wieku\" na bazie własnych materiałów autorskich. >> Jestem cierpliwa i zawsze szukam sposobu na dotarcie do ucznia; szukam nowych metod, które w danej grupie okażą się skuteczne. >> Zajmuję się również tłumaczeniem książek z angielskiego na polski. Z przyjemnością nawiążę współpracę w tym zakresie.
89 agna1983 angielski
I hold two Master Degrees from the University of Essex, UK. The first one, more theoretical, in Applied Linguistics and the second one, strictly practical, in TEFL During my MA Applied Linguistics, I was introduced with the broad theory of Language Learning and Teaching as well as with the most recent research in the field of Language Acquisition and its implications for teaching. This gave me a broad understanding of how foreign or second languages are learned and how different kinds of classroom practice might affect proficiency. What is more, I was introduced to the Linguistic Theory of English Language with the Noam Chomsky’s Principles and Parameters Theory at its core which gave me a fair grounding in contemporary work in the area of phonology and syntax. The second MA, in TEFL, gave me vocationally-relevant, research-led training in the description of English for TEFL, materials and methods development and evaluation as well as extensive training in the contemporary methods of grammar presentation and skills training. What is more I completed 32 contact hours of assessed teaching practice and lesson observation with additional 32 hours of assessed lesson planning, materials design and evaluation. I have also completed two assessed modules on Teaching English to Young Learners (Introduction to Teaching Young Learners and Design of Language Teaching Programmes and Materials for Young Learners) and audited following two, Literacy Development and Learning to Read as well as Investigation into the Young Learners Classroom. The YL modules have equipped me with a solid understanding of the key theories of how children learn as well as contemporary concepts and trends in teaching and assessment of young learners and teenagers. I know appropriate for YL assessment techniques and its evaluation. Moreover, I have spent 8 years exactly in the English speaking environment which has enabled me to acquire Native-like fluency in spoken and written BrEng. I believe that one of my main strengths include ability to offer an authentic everyday language spoken in the United Kingdom. I understand the culture and various accents across the country. I understand people’s habits, their perception of the world and their way of life. I am familliar all these aspects of British life which Polish language learners expect to receive ‘in a package’ when enrolling for Language Course. I understand that language is also a culture and I am happy to share all my knowledge with my students. I believe that I can not only become a devoted language teacher but also trigger cultural awareness in my students. I can offer a great deal of advice on the country, places and people which might be particularly useful when organizing various school events. I believe that developing semantic awareness is one of the upmost important aspects of foreign language training as only the ability to use context-appropriate expressions and vocabulary makes our speech ‘natural’ At this point, I would like to stress the fact that for the past three years I was working in a strictly corporate environment, where I had a chance to gain proficiency in English used in business and professional context. I am also familiar with so called ‘corporate culture’, which I believe equipped me with the skill set necessary for teaching in-company or ordinary Business English Courses. I have returned to Poland with an intention to build an exciting career in English Language Teaching. I believe I am fully qualified to teach all levels and age-groups. I do appreciate I might be lacking formal experience. Nevertheless, for the past 5 years I was actively tutoring small groups and L1 Polish individuals in the UK in the areas of General and ESP. Please refer to my resume for a detailed description of what I did. Regarding the approaches I do organise my lessons in line with CLT. I always try to compliment course books with a variety of authentic materials in order to add a little ‘taste’ to the exercises. Whenever possible I try to use various interaction patterns with as much as possible of pair work or small group work, with a simple intension of getting my students to communicate with each other. I like role-play with younger learners. I also understand the importance of grammar training and highly disagree with the attempts of neglecting its value in the mastery of language. I believe in the importance of grammar, but again, within a communicative context. I appreciate my experience cannot be compared to the experience of a full time teacher. However, with my passion for teaching, my educational background and methodological guidance from the school, I believe I will make a good educator able to help my students reach their full potential. As a final note, I am an open-minded, easy-going, cheerful all-rounder. I am reliable and patient professional. I am an observer with a good attention to detail. I am goal oriented and ambitious. Even though, I have tried myself in different professions I have always had a real passion for teaching and am now ready to finally commence a career in ELT/EFL teaching All in all, I believe I am a good candidate for the position advertised. As for my future plans, I will be aiming at completing CELTA IH London followed by LCCI FTBE or CertIBET, I am also considering Teaching English for Academic Purposes by Distance Learning MA Course at the Nottingham University, UK as I feel that in the times of ‘global village’ there is a need for this type of training in Poland. However, the entry requirement of teaching EAP/ESP courses assume a a minimum of 9-months’ proven teaching experience, therefore I am unable to enrol at this moment.
90 agnes23 angielski
Brak informacji