korepetycję językowe
Powrót

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie mazowieckim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka angielskiego

Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka angielskiego w mieście Warszawa


poprzednie CV następne CV
agna1983
Narodowość: polska
Języki: angielski,
Uczę języków obcych od roku 2005
Przygotowanie zawodowe:
 
Wykształcenie:
  Magister: University of Essex, Colchester,   Wydział: Language and Linguistics,   Kierunek: MA Applied Linguistics and MA TEFL
 

Certyfikaty, kursy oraz zdarzenia potwierdzające znajomość języka obcego i uprawniające do uczenia języków obcych:
  MA TEFL, 8-letni pobyt w UK


Umiejętności zawodowe:
 
Chcę i potrafię uczyć:
dzieci, młodzież, dorosłych, osoby dojrzałe
 

Chętnie podejmę się prowadzenia szkoleń językowych w niżej wymienionych zakresach:
 
Język angielski - poziom początkujacy, elementarny, średniozaawansowany, zaawansowany
  - praca w oświacie - szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum,
  - język ogólny - cena za 45 minut : 60
  - przygotowanie do egzaminów - cena za 45 minut : 60 (BEC, CAE, CPE, FCE, gimnazjalny, KET, lektoraty - zaliczenia, matura, matura rozszerzona, TKT, TOEFL, wstępny do gimnazjum, wstępny do liceum, wstępny na studia, wstępny na studia językowe, YLE, )
  - język biznesowy - cena za 45 minut : 60 (bankowość, ekonomia, język spotkań, komunikacja, marketing, media, negocjacje, obsługa klienta, prawo, prezentacje, reklama, reklamacje, rozmowy telefoniczne, sprzedaż, zarządzanie, zasoby ludzkie, )
  - specjalizacje - cena za 45 minut : 60
administracja,
medycyna( ),
przygotowanie do wyjazdu,
  - tłumaczenia


Doświadczenie zawodowe:
  Uczę języków obcych od roku 2005.
  Nigdy nie prowadziłem kursów In-company ale chcę zacząć.
  Nigdy nie prowadziłem kursów dla otwartych szkół językowych ale chcę zacząć.
  Prowadzę korepetycje od 2005 roku.
  Pracowałem/pracowałam w oświacie przez mniej niż rok. Ostatni raz w 2005 roku.(szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, )


Informacje uzupełniające:
  Dysponuję wolnym czasem:
  Sobota: rano, południe, popołudnie, wieczór
  Niedziela: rano, południe, popołudnie, wieczór
  Dni powszednie: rano, wieczór

  Obszar pracy:
 
mazowieckie warszawski Warszawa-Bemowo
mazowieckie warszawski Warszawa-Białołęka
mazowieckie warszawski Warszawa-Bielany
mazowieckie warszawski Warszawa-Śródmieście
mazowieckie warszawski Warszawa-Rembertów
mazowieckie warszawski Warszawa-Targówek
mazowieckie warszawski Warszawa-Ursus
mazowieckie warszawski Warszawa-Ursynów
mazowieckie warszawski Warszawa-Wawer
mazowieckie warszawski Warszawa-Wilanów
mazowieckie warszawski Warszawa-Włochy
mazowieckie warszawski Warszawa-Praga Płn.
mazowieckie warszawski Warszawa-Praga Płd.
mazowieckie warszawski Warszawa-Wesoła
mazowieckie warszawski Warszawa-Wola
mazowieckie warszawski Warszawa-Żoliborz
mazowieckie warszawski Warszawa-Mokotów
mazowieckie warszawski Warszawa-Ochota

  Dojeżdżam w w/w obszarze.

  Interesuje mnie praca zdalna (uczę on-line).

I hold two Master Degrees from the University of Essex, UK. The first one, more theoretical, in Applied Linguistics and the second one, strictly practical, in TEFL During my MA Applied Linguistics, I was introduced with the broad theory of Language Learning and Teaching as well as with the most recent research in the field of Language Acquisition and its implications for teaching. This gave me a broad understanding of how foreign or second languages are learned and how different kinds of classroom practice might affect proficiency. What is more, I was introduced to the Linguistic Theory of English Language with the Noam Chomsky’s Principles and Parameters Theory at its core which gave me a fair grounding in contemporary work in the area of phonology and syntax. The second MA, in TEFL, gave me vocationally-relevant, research-led training in the description of English for TEFL, materials and methods development and evaluation as well as extensive training in the contemporary methods of grammar presentation and skills training. What is more I completed 32 contact hours of assessed teaching practice and lesson observation with additional 32 hours of assessed lesson planning, materials design and evaluation. I have also completed two assessed modules on Teaching English to Young Learners (Introduction to Teaching Young Learners and Design of Language Teaching Programmes and Materials for Young Learners) and audited following two, Literacy Development and Learning to Read as well as Investigation into the Young Learners Classroom. The YL modules have equipped me with a solid understanding of the key theories of how children learn as well as contemporary concepts and trends in teaching and assessment of young learners and teenagers. I know appropriate for YL assessment techniques and its evaluation. Moreover, I have spent 8 years exactly in the English speaking environment which has enabled me to acquire Native-like fluency in spoken and written BrEng. I believe that one of my main strengths include ability to offer an authentic everyday language spoken in the United Kingdom. I understand the culture and various accents across the country. I understand people’s habits, their perception of the world and their way of life. I am familliar all these aspects of British life which Polish language learners expect to receive ‘in a package’ when enrolling for Language Course. I understand that language is also a culture and I am happy to share all my knowledge with my students. I believe that I can not only become a devoted language teacher but also trigger cultural awareness in my students. I can offer a great deal of advice on the country, places and people which might be particularly useful when organizing various school events. I believe that developing semantic awareness is one of the upmost important aspects of foreign language training as only the ability to use context-appropriate expressions and vocabulary makes our speech ‘natural’ At this point, I would like to stress the fact that for the past three years I was working in a strictly corporate environment, where I had a chance to gain proficiency in English used in business and professional context. I am also familiar with so called ‘corporate culture’, which I believe equipped me with the skill set necessary for teaching in-company or ordinary Business English Courses. I have returned to Poland with an intention to build an exciting career in English Language Teaching. I believe I am fully qualified to teach all levels and age-groups. I do appreciate I might be lacking formal experience. Nevertheless, for the past 5 years I was actively tutoring small groups and L1 Polish individuals in the UK in the areas of General and ESP. Please refer to my resume for a detailed description of what I did. Regarding the approaches I do organise my lessons in line with CLT. I always try to compliment course books with a variety of authentic materials in order to add a little ‘taste’ to the exercises. Whenever possible I try to use various interaction patterns with as much as possible of pair work or small group work, with a simple intension of getting my students to communicate with each other. I like role-play with younger learners. I also understand the importance of grammar training and highly disagree with the attempts of neglecting its value in the mastery of language. I believe in the importance of grammar, but again, within a communicative context. I appreciate my experience cannot be compared to the experience of a full time teacher. However, with my passion for teaching, my educational background and methodological guidance from the school, I believe I will make a good educator able to help my students reach their full potential. As a final note, I am an open-minded, easy-going, cheerful all-rounder. I am reliable and patient professional. I am an observer with a good attention to detail. I am goal oriented and ambitious. Even though, I have tried myself in different professions I have always had a real passion for teaching and am now ready to finally commence a career in ELT/EFL teaching All in all, I believe I am a good candidate for the position advertised. As for my future plans, I will be aiming at completing CELTA IH London followed by LCCI FTBE or CertIBET, I am also considering Teaching English for Academic Purposes by Distance Learning MA Course at the Nottingham University, UK as I feel that in the times of ‘global village’ there is a need for this type of training in Poland. However, the entry requirement of teaching EAP/ESP courses assume a a minimum of 9-months’ proven teaching experience, therefore I am unable to enrol at this moment.


Odpowiem na kontakt w ciągu 48 godzin.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji prowadzonej w portalu www.szukaj-lektora.pl (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz 883).


do koszyka/zaloguj


powrot

poprzedni CV następny CV