Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
1351 |
malakaj16 |
angielski |
W pracy jako nauczyciel cechuje mnie otwartość na potrzeby każdego ucznia, rzetelne przygotowanie do każdej lekcji oraz pozytywne nastawienie. |
|
1352 |
malami |
angielski |
Jestem studentką lingwistyki stosowanej na Uniwersytecie Warszawskim. Studiuję język angielski i niemiecki pod względem tłumaczeń. Korepetycji z obu tych języków udzielam od kilku lat i bardzo to lubię. Zaczęło się to od pomagania znajomym, a teraz jestem lektorem w jednej z warszawskich szkół językowych. Lubię przekazywać swoją więdzę innym, a że jęzeyki są moim hobby to robię to z dużym zaangażowaniem i pasją. Pracuję zarówno z dziećmi, jak i z osobami dorosłymi. Mam również do czynienia z osobami, które mają problem z nauką języków. Daje mi to ogromną satysfakcję, jeżeli nauczę języka osobę, która ma problem z nauką języka. Jesetm osobą cierpliwą, a zarazem wymagającą. |
|
1353 |
malaria321 |
angielski |
Ze swoimi uczniami mam dobry kontakt, doskonale ich motywuję i zarażam pasją do języka. |
|
1354 |
MALEKA81 |
angielski |
I am a highly motivated personality with a winning attitude in other to achieve set objectives. I have excellent organizational skills and my multi-tasking ability is very effective. In addition, I am creative, communicative and a fast learner, willing to acquire new skills and qualifications. A native English speaker who has completed an I.E.L.T.S{International English Language Tests}, just to prove his communicative ability.
Please review my attached resume where I point out my responsibilities and additional qualifications. I am convinced that my professional experience and skills would be valuable for your organization. I would be pleased to present myself during an interview. I would be awaiting your response soonest please.
Yours Respectfully,
Olanrewaju O. Akinsehinwa. |
|
1355 |
malgonia7 |
angielski |
Brak informacji |
|
1356 |
Malgorzata102 |
angielski |
Jestem osoba empatyczną, łatwą w kontakcie, wychodzę naprzeciw oczekiwaniom uczniów. Jednocześnie, bardzo poważnie podchodzę do nauczania, konsekwentnie wymagam wypełniania powierzonych uczniom zadań, czynnego uczestniczenia w zajęciach.
Osoby, które uczestniczyły w prowadzonych przeze mnie kursach egzaminacyjnych (FCE, CAE, LCCI) zwykle uzyskiwały wysokie noty (wiele z wyróżnieniem); uczniowe chętnie wracaja na drugi i trzeci rok kursów.
Jestem polecana przez uczestników kursu innym kandydatom, co jest bardzo miłe.
|
|
1357 |
MalgorzataGres |
angielski, francuski, włoski |
Jestem absolwentką Romanistykę. Swój warsztat tłumacza doskonaliłam na Interdyscyplinarnym podyplomowym studium kształcenia tłumaczy również na Uniwersytecie Warszawskim studiów filologiczno-kulturoznawczych na Uniwersytecie Warszawskim, w ramach których studiowałam Romanistykę, Anglistykę i Italianistykę. Oprócz udzielania korepetycji, odbyłam 100 godzin praktyk w liceum i uzyskałam uprawnienia nauczycielskie. W latach 2011-2013 pracowałam dla różnych szkół językowych. Obecnie prowadzę lekcje języka francuskiego w jednej firmie.
Odbyłam szkolenia wewnętrzne w PiSchool :
Być albo nie być, czyli jak poprowadzić pierwsze zajęcia kursu...
Bank pomysłów na ćwiczenia na przełamywanie lodów, rozgrzewkę, powtórkę i nie tylko
Badanie potrzeb słuchaczy, zbieranie informacji zwrotnych
Planowanie z głową - o planowaniu zajęć
Uczenie przez mówienie- o komunikacji na zajęciach
Polskiego jak na lekarstwo- jak unikać polskiego na zajęciach
Gramatyka języka
Zajęcia na 5+
Uczenie dzieci 6 -10 lat
Wykorzystywanie podręcznika na zajęciach z młodzieżą i dorosłymi praca z tekstami w podręczniku
Aby chciało się chcieć, czyli o motywacji i motywowaniu
Wszystko dobre, co się dobrze kończy, czyli o domykaniu i podsumowywaniu kursu.
Urozmaicanie pracy z tekstem |
|
1358 |
malgorzatako |
angielski |
Brak informacji |
|
1359 |
MalgorzataMroz |
angielski |
Angielski jest językiem, który kocham, poznaję, którym bawię się i żyję od zawsze. Jako nauczyciel stawiam sobie za cel zaintrygowanie słuchacza j. angielskim poprzez pokazanie jego przewrotności oraz możliwości, które daje. Dążę do tego, aby uczeń postrzegał naukę angielskiego jako przyjemność, a nie przykry obowiązek.
Ponadto jestem zwolennikiem nauczania j. angielskiego na zasadzie pokazywania analogii i kontrastów do j. polskiego, zarówno w wymowie (na którą kładę duży nacisk), jak i w sposobie jego funkcjonowania. Zależy mi na tym, aby wyrobić u ucznia coś na kształt intuicji językowej, po to, by mówił swobodnie, zamiast zastanawiać się nad tym jakiego czasu użyć w danym zdaniu. |
|
1360 |
malgorzataozz |
angielski |
Jestem osobą komunikatywną i zorganizowaną. Lubię poznawać nowych ludzi i jestem otwarta na nowe doświadczenia. Cieszę się bardzo dobrym stanem zdrowia. |
|
|