Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
1331 |
Magdalena_szlaska87 |
angielski |
Witam
Poszukuję pracy jako nauczycielka języka angielskiego (chętnie w placówkach oświatowych na stanowisku stażystki) Mam odbyte praktyki nauczycielskie w wymiarze 150 godzin w szkole podstawowej. Kończę studia Filologia angielska ze specjalizacją nauczycielską (7 semestrów) Obronę pracy licencjackiej planuje na marzec. Zajmuje się że też udzielaniem korepetycji. Mam doświadczenie w prowadzeniu lekcji z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz z dziecmi w klasach 1-6 oraz gimnazjum. |
|
1332 |
magdalena_w |
angielski |
Uczę języka angielskiego odkąd byłam studentką, czyli od 2001 roku. Nie wyobrażam sobie życia bez pracy z ludźmi. To widoczne u nich efekty mojej pracy są dla mnie największym motywatorem i dają satysfakcję. Pracowałam z dorosłymi, młodzieżą, dziećmi. Uczyłam słuchaczy indywidualnych oraz prowadziłam zajęcia grupowe. Gdy ktoś pyta, która grupa wiekowa odpowiada mi najbardziej, jaki rodzaj zajęć (indywidualne czy grupowe), zawsze mam problemy z udzieleniem odpowiedzi. Każda grupa jest inna od poprzedniej. Każde zajęcia indywidualne przebiegają inaczej pomimo tego, że może być realizowany ten sam materiał czy podręcznik. To jest w takiej pracy najciekawsze: materiał ludzki. To właśnie specyfika grupy określa dobór metod i technik. Najważniejsze to wybrać te właściwe, które będą przynosiły oczekiwane efekty i obopólne zadowolenie. Ja lubię swoją pracę i staram się tak pracować aby inni lubili uczyć się j.angielskiego. |
|
1333 |
Magdalia |
angielski |
Jestem osobą ambitną, kreatywną i energiczną dzięki czemu z łatwością nawiązuję porozumienie z innymi. Moja wytrwałość w dążeniu do celu oraz umiejętność szybkiej nauki jest niezwykle pomocna podczas podejmowania nowych wyzwań. W pracy natomiast najbardziej motywuje mnie dobrze wykonany projekt oraz możliwość poznawania nowych ludzi i rozwijania swoich umiejętności. Dotychczasowe doświadczenia nauczyły mnie odpowiedzialności, rzetelności, a także cierpliwości.
Chętnie wykorzystam moje atuty w pracy z korzyścią i dla Państwa, i dla mojego rozwoju zawodowego.
|
|
1334 |
magdam32 |
angielski |
Jestem osobą, która ciągle poszukuję, chce się rozwijać. Angażuję się w sprawy ważne dla mnie. Otwarta na nowe znajomości. Jestem osobą łagodną, szczerą, uczciwą i odpowiedzialną. Lubię towarzystwo ludzi, ale trzymam się z tymi najbliższymi.
W życiu zawodowym, umiem pracować w zespole jak również indywidualnie. Potrafię nawiązać dobry kontakt z grupą aczkolwiek odbywa se to stopniowo. W miarę możliwości staram się wzbogacić lekcje o środki dydaktyczne, które wspomagają przyswajanie wiedzy przez ucznia.
Praca z uczniami uczy mnie konsekwencji, umiejętności przekazywania informacji, sprawiedliwego oceniania i pouczania innych. |
|
1335 |
MagdaP89 |
angielski |
Brak informacji |
|
1336 |
magdawalicka7 |
angielski |
Jestem bardzo odpowiedzialna i konsekwentna w nauczaniu. Pomimo tego iz jestem wymagająca, potrafię wzbudzić w uczniach wiele entuzjazmu i sympatii. Poprzez ciekawe i interesujące lekcje potrafię zmobilizować i zachęcić swoich uczniów do nauki języka. Łatwo nawiązuje kontakt z nowymi ludźmi i nie mam problemów z pracą w zespole. Jestem osoba kreatywną a także bardzo otwartą na nowe pomysły. |
|
1337 |
magda_lena1 |
angielski |
Jestem lektorka angielskiego z wieloletnim doświadczeniem. Pracuję w szkole językowej w Warszawie gdzie prowadze kursy na wszystkich poziomach we wszystkich grupach wiekowych. Prowadziłam kursy przygotowujace do matury, egzaminu gimnazjalnego oraz FCE i CAE. Prowadziłam kursy językowe w Warszawskich firmach. Słuchacze są ze mnie zadowoleni. Lubię i potrafię uczyć. Specjalizuję się także w nauczaniu małych dzieci. Przez 2 lata pracowałam w brytyjskim przedszkolu w Londynie, co dało mi możliwość poznania dzieci, gier, zabaw, metod nauczania. Pobyt w Londynie umożliwia mi także zaznajomienie uczniów z prawdziwym językiem potocznym. |
|
1338 |
MagdiW |
angielski, rosyjski |
Brak informacji |
|
1339 |
magdsel |
angielski |
Brak informacji |
|
1340 |
magdziork |
angielski |
Brak informacji |
|
|