Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
151 |
psorka |
angielski |
Jestem otwartą i przyjazna osobą chętna do nowym wyznań zawodowych. |
|
152 |
korepetycje1 |
angielski |
Jestem osobą wyrozumiała, ale i wymagającą, moje podejście do pracy oparte jest na poczuciu odpowiedzialności. Język angielski należy do moich głównych zainteresowań. Moja wiedza językowa w połączeniu z przygotowaniem pedagogicznym ułatwia mi odpowiednie przygotowanie do zajęć oraz stworzenie przyjaznej atmosfery. |
|
153 |
radosna |
angielski, francuski, włoski |
Jestem osobą umiejącą dostosować się do ucznia, nie narzucam na siłę swoich metod, aczkolwiek wprowadzam je umiejętnie wedle potrzeb i oczekiwań. Mam bogate doświadczenie w nauczaniu, umiem słuchać, jestem otwarta i komunikatywna. |
|
154 |
joanna_czj |
angielski |
jestem osobą szczególnie otwartą na nową wiedzę i doświadczenia, zdeterminowana, konkretna i dążąca do zrealizowania założonych celów; komunikatywna i otwarta na indywidualne potrzeby każdego ucznia |
|
155 |
katarzyna_r. |
angielski |
Jestem osobą sumienną i dobrze zorganizowaną. W pracy jako lektor/korepetytor staram się brać pod uwagę indywidualne predyspozycje uczniów i do nich dopasowywać program nauki. Poza tym moje umiejętności interpersonalne, otwartość, szacunek dla drugiej osoby i jej czasu oraz poniekąd wiedza zdobyta w trakcie studiów psychologicznych pozwalają mi na nawiązywanie dobrego kontaktu z osobami, z którymi dotychczas współpracowałam, a dobra atmosfera pracy niewątpliwie wpływa na jej efektywność.
Do tej pory otrzymałam bardzo dobre referencje od szkół językowych, w których uczyłam, co znajduje potwierdzenie w opiniach moich uczniów, którzy zdają się doceniać moje zaangażowanie w wykonywanie obowiązków zawodowych.
|
|
156 |
kubanick |
angielski |
Jestem osobą pracowitą, komunikatywną, punktualną, koleżeńską i z poczuciem humoru. Język angielski jest moją pasją i uczę go z przyjemnością. Jednym z moich atutów jest na pewno dobry kontakt z uczniami; tak młodszymi, jak i dorosłymi. Osiągnięciem moim są pozytywne wyniki egzaminów maturalnych uczniów, których przygotowywałem. |
|
157 |
annagaj7 |
angielski |
Jestem osobą pracowitą, kompetentną, szybko nawiązującą kontakty, umiejącą współpracować z nowo poznanymi ludźmi. |
|
158 |
beata86 |
angielski |
Jestem osobą posiadającą wykształcenie pozwalające mi naukę języka angielskiego osób w różnym wieku i na każdym poziomie zaawansowania. Język angielski od wielu lat jest moją pasją i przekłada się to na sposób w jaki go uczę - z pełnym zaangażowaniem, ogromną motywacją i dynamicznym tempie. Chętnie podejmę pracę w placówkach zarówno prywatnych, jak i państwowych i gwarantuję, że moi przyszli uczniowie nauczą się języka angielskiego szybko, przyjemnie i efektywnie. |
|
159 |
Gosiask |
angielski |
Jestem osobą pogodną, z poczuciem humoru i sporą już garstką zadowolonych uczniów.
Bardzo lubię pracować z osobami dorosłymi, prowadziłam kursy unijne dla osób 45+ i obie strony były bardzo zadowolone z tej współpracy.
Przygotowywałam uczniów do matury, wliczając przypadki, które tej matury miały nie zdać, a zdały.
Prowadziłam kursy od poziomu beginner do advanced, z uczniami gimnazjum, liceum i studentami, a także Business English- kurs firmowy.
Ukończyłam studia na Uniwersytecie Łódzkim z wynikiem bardzo dobrym.
Zapraszam do współpracy!
Małgosia
|
|
160 |
marta977 |
angielski |
Jestem osobą pogodną i przyjacielską. Moją pasją są języki obce, dlatego zdecydowałam się być nauczycielką. Potrafię przekazać swoją wiedzę w efektywny i ciekawy sposób, aby lekcje były interesujące oraz motywujące dla ucznia. Posiadam doświadczenie w pracy zarówno z dziećmi, jak i dorosłymi na różnych szczeblach zaawansowania. Przygotowuję osoby zróżnicowanymi metodami w zależności od potrzeb. Dzięki pracy w szkołach zarówno państwowych jak i językowej miałam możliwość podniesienia swoich kwalifikacji. Ponadto od kilku lat zajmuję się współpracą z biurami tłumaczeniowymi w zakresie przekładu w parze językowej polsko-angielskiej, co dodatkowo wzbogaca mój zasób wiedzy i umiejętności, a także daje możliwość dalszego rozwoju umiejętności językowych. |
|
|