Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
121 |
magdalenacholuj |
angielski |
Lubie pracowac z ludźmi silnie zmotywowanymi do pracy. Staram się aby każdy ucząc sie języka widział postępy w swoich językowych umiejętnościach i aby te postępy były widoczne dla otoczenia. Ważne dla mnie jest aby uczyć się języka z przyjemnością!! |
|
122 |
Beatados |
angielski |
Lektor z ponad 25 letnim doświadczeniem. Prowadzę zajęcia stacjonarne oraz on-line na wszystkich poziomach zaawansowania, w tym przygotowanie do egzaminów i kursy biznesowe. |
|
123 |
ETeacherBIJA |
angielski |
Koordynator kursow korporacyjnych oraz kursow dla dzieci
Koordynator egazmińow LTE General i Young Learners
Ukonczone szkolenie Berlitz
Egzaminator LTE
Egzaminator BULATS
Egzaminator/Audytor Certified BULATS
Egzaminator TELC
|
|
124 |
kasiaszulc |
angielski |
komunikatywna, łatwo nawiązująca kontakty, dynamiczna |
|
125 |
marta. |
angielski |
Kocham język angielski, a nauczanie jest moją pasją. Moi uczniowie są dla mnie bardzo ważni, dlatego staram się uczyć nie tylko języka, ale również tego, jak skutecznie i efektywnie ten język przyswajać.
Interesuję się sportem i szeroko pojętym rozwojem osobistym, lubię czytać i sprawiać, że nauka angielskiego nie jest przykrym obowiązkiem, a czystą przyjemnością. |
|
126 |
Haydarov |
angielski, rosyjski |
Knowledgeable of English Language Arts Standards, modern teaching methods, and assessment systems. At St Creative High School helped grad class students improve final test scores by 20%. Eager to provide a creative environment for English language centers and online lessons. Impatiently waiting for job offers. |
|
127 |
pburmann |
angielski |
Językiem naukwo-technicznym zajmuje się zawodowo jako tłumacz oraz w ramach studiów doktoranckich. Studia techniczne dają mi podstawę merytoryczną. Zawsze lubiłem uczyć i rozwijam się także w tym kierunku. Zajęcia prowadzę za pomocą TABLICY INTERAKTYWNEJ i platformy E-learningowej, które posiadam. Mam bogatą bilbiotekę autentycznych materiałów z obiegu przemysłowego i pomocy multimedialnych, które pozwalają na tworzenie indywidualnych programów nauczania. Chętnie pomogę w nauce podstaw przekładu dla pracowników biznesowych/inżynierów do codziennej pracy oraz wspomogę naukę poprawnej wymowy. |
|
128 |
Adam_English |
angielski |
Języka angielskiego uczę od roku 2014 ( w 2015 zacząłem pierwszą umowę w szkole językowej).
W pracy najważniejszy jest plan działania,spontaniczność (ponieważ rutyna zabija potencjał).
Staram się motywować swoich słuchaczy do nauki oraz na bieżąco staram się, aby mieli szanse się wykazać.
Nie stronię od pochwał ale także chętnie dzielę się wzkazówkami.
Każdy słuchacz potrzebuje czego innego, więc poświecam czas na słuchanie uczniów zanim zaczynam ich uczyć. |
|
129 |
aneta1111 |
angielski |
Język angielski to moja pasją.W 1996 roku nie dostałam sie na filologię angielską \"oblewając\" egzamin z jęz polskiego postanowiłam więc poznac ten język w sposób praktyczny. Zdałam egzamin FCE, wyjechałam do Kanady,UK do pracy jako babysitter i waitress. W 2000r. rozpoczełam pracę w hotelarstwie (restaurant manager, reception) gdzie jęz. angielski był podstawowym narzędziem komunikacji z obcojęzycznym GM. Od 2006 współpracuję z Agico, naszym głównym klientem jest Dalkia.W 2009r. rozpoczełam studia anglistyczne.Otrzymuję stypendium naukowe.Odbyłam praktyki pedagogiczne w szkole podstawowej. Od 1999 roku udzielam korepetycji. |
|
130 |
-Margritt- |
angielski |
Język angielski jest ze mną od 1 klasy szkoły podstawowej. Dał mi wolność, pewność siebie, nauczył konsekwencji i cierpliwości. Wiem, że jego znajomość daje możliwość spojrzenia na świat z zupełnie innej perspektywy - umożliwił mi ponad roczny pobyt zagranicą m.in. w Londynie i Antwerpii; bywa również jednym z głównych argumentów w przypadku awansu zawodowego. //// Przekazując swoją wiedzę dalej, chcę dawać tę swobodę w obszarze komunikacji swoim uczniom. Stawiam nacisk na komunikację, efektywne wykorzystanie czasu na zajęciach jak i później przez ucznia w domu. Staram się w miarę możliwości pracować na autentycznych materiałach językowych (np. audycje BBC, artykuły prasowe etc.). |
|