Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
151 |
Element |
angielski |
Jestem pomysłowy, otwarty na nowości, w tym technologiczne, a także punktualny. |
|
152 |
Elszka |
angielski |
Brak informacji |
|
153 |
Elusia |
angielski |
Stawiam na komunikację, indywidualne podejście, wykorzystanie materiałów autentycznych. |
|
154 |
elzbietaba |
angielski |
Jako nauczyciel lubię prace z dziećmi, jestem kreatywna i rzetelnie przygotowuje się do zajęć. Korepetycji udzielam od pięciu lat. Odbyłam praktyki pedagogiczne w Szkole Podstawowej w Makowie Podhalańskim jak i w Liceum Ogólnokształcącym w Suchej Beskidzkiej |
|
155 |
Emilio |
angielski, hiszpański |
Brak informacji |
|
156 |
emmanova |
angielski |
Jestem komunikatywna, przez co bardzo łatwo nawiązuję kontakty z uczniami. Uchodzę za osobę zaradną i bezkonfliktową, potrafię także kreatywnie pracować w zespole. Uważam, że moje wykształcenie i doświadczenie są czynnikami niezbędnymi do pracy na stanowisku lektora języka angielskiego. |
|
157 |
english111 |
angielski, polski dla cudzoziemców |
Jestem absolwentką filologii angielskiej na Uniwersytecie Wrocławskim. Pracowałam 2 lata jako nauczyciel języka angielskiego w szkole podstawowej. Pracowałam także z dorosłymi w liceum dla dorosłych. Prowadziłam szkolenie z języka angielskiego dla osób po 50 roku życia a także szkolenie dla uczniów technikum medycznego. Nauczanie języka angielskiego i praca z ludźmi to moja pasja. |
|
158 |
ENGLISHBARBARA |
angielski |
Brak informacji |
|
159 |
EnglishEnthusiast |
angielski |
Witam,
Jestem nauczycielem pełnym pasji i kochającym swój zawód. Dzięki zdobytemu wykształceniu wykonuję swoją pracę profesjonalnie i sumiennie. Dokładam wszelkich starań, by zajęcia były interesujące, prowokowały dyskusje i zachęcały do komunikacji. Wykorzystuję różnorodne środki dydaktyczne, dostosowując je do potrzeb i preferencji uczniów. Dbam o dobrą atmosferę i kontakt z uczniami, którym towarzyszę podczas pogłębiania kompetencji językowych i zdobywania nowych umiejętności. |
|
160 |
Englishinc |
angielski |
|
|