korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
Walentynki - nowa strona w serwisie 'English for you'
Ponieważ już niedługo Walentynki serwis językowy 'English for you' postanowił opracować stronę w całości poświęconą temu świętu.
CZYJ MÓZG NAJBARDZIEJ INTENSYWNIE PRACUJE W KLASIE: NAUCZYCIELA CZY UCZNIA?
Kiedy pomożemy naszym uczniom w tym, aby stali się bardziej pewni siebie i mieli poczucie kompetencji w zakresie uczenia się, wtedy nie tylko pomagamy im w krótkoterminowych osiągnięciach w szkole, ale dajemy im umiejętności przydatne na całe życie. W obliczu szybko zmieniającego się świata – umiejętność ciągłego uczenia się i doskonalenia jest kluczowa.
19.01.2009 spotkanie z młodym włoskim pisarzem, Emanuele Liaci
Spotkanie z autorem powieści „Il gatto che si mordeva la coda”, zainspirowanej twórczością Witolda Gombrowicza oraz Luigi Pirandello...
SZKOŁY I KREATYWNOŚĆ
Szkoły publicznezabijają kreatywność narzucając wszystkim uczniom jeden styl uczenia się. Niepowinniśmy na to pozwalać, ponieważ każdy uczeń jest inny i uczy się w odmiennysposób. Szkoła to nie fabryka, która ma produkować absolwentów. Na to jedno znajbardziej istotnych zaniedbań publicznej edukacji zwraca uwagę Sir KenRobinson podczas TEDTalks.
Księgarnia ITALICUS prezentuje: Ascoltami!
Nie często materiały dydaktyczne stawiają sobie za cel rozwijanie umiejętnośc...
Nowa strona w serwisie 'English for you' - 'Słownictwo tematyczne'
Dział w całości poświęcony słowom, zwrotom i zdaniom jakie możemy spotkać z wielu sytuacjach życia codziennego.
SMALL TALK MORE JAZZ CHANTS STUDENT`S BOOK - w księgarni GANDALF
A collection of jazz chants, recorded with live music by world-famous jazz musicians, designed to practice useful language functions. Key features
Jak uczyć całym sobą?
Niby proste pytanie – co jest najważniejsze w szkole? Sądząc po praktyce, przeliczając poświęcany czas i pieniądze - naważniejsze w szkole to programy (i ich realizacja) oraz podręczniki. Słabo wypada zainteresowanie Człowiekiem. Potrzeby uczniów są dość marnie realizowane. Słabe zainteresowanie szkoły Człowiekiem przejawia się także (niestety) w realizacji potrzeb Nauczycieli.
<<poprzednie 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 nastepne>>