Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
61 |
M.Piecychna |
rosyjski |
Posiadam osobowościowe predyspozycje do wykonywania pracy związanej z kontaktem ludźmi. Pobudzam innych do współpracy. W pracy kładę nacisk na jakość. Nie lubię rutyny, praca musi mnie pasjonować.
Jestem optymistką, potrafię przyciągnąć do siebie ludzi, mam duże poczucie humoru. Cechuje mnie takt i kultura osobista. W działaniu jestem elastyczna, łatwo dostosowuję się do zmieniających się warunków i sytuacji.
|
|
62 |
slawa59 |
rosyjski |
posiadam stały kontakt z żywym językiem rosyjskim w mowie i na piśmie |
|
63 |
maggiecarlson |
angielski, polski dla cudzoziemców, rosyjski |
Posiadam wykrztałcenie pedagogiczne. Znam wiele interesującycj metod nauczania, które dostosowuje indywidualnie do uczniów, biorąc pod uwagę ich wiek, rozwój intelektualny, zinteresowania, potrzeby, dominujący rodzaj inteligencji, dominujący kanał percepcji. W nauczaniu wykorzystuję nowe technologie. Zazwyczaj tworze materiały autorskie, również dostosowany indywidualnie do ucznia bądź grupy uczniów. Posiadam trzyletnie doświadczenie z uczniami w różnym wieku, o różnych potrzebach i o różnym poziomie znajomości języka. |
|
64 |
KasiaG |
angielski, francuski, rosyjski |
Pracuję obecnie jako nauczycielka języka angielskiego w szkole w Gruzji w ramach projektu aprobowanego przez rząd Gruzji "Teach and Learn with Georgia". Uczę dzieci od 1-ej do 6-ej klasy podstawówki, ale także uczę starszą młodzież języka francuskiego. W czasie studiów udzielałam lekcji języka polskiego i angielskiego dla młodzieży i studentów. Bardzo mnie interesuje nauczanie i staram się, by lekcje moje były ciekawe przez wykorzystanie różnorodnych materiałów i czasem gier, piosenek. W nauczaniu szczególną rolę zwracam na mówienie oraz słuchanie. Jestem osobą otwartą, aktywną i pomysłową. |
|
65 |
katarzyna25 |
rosyjski |
Pracuję w zawodzie nauczycielskim 3 lata. Stosuję aktywizujące metody i formy pracy. Staram się być życzliwa i mieć indywidualne podejście do każdego ucznia, uwzględniam ich wrodzone możliwości, zainteresowania i uzdolnienia.
Jestem osobą kulturalną, odpowiedzialną i konsekwentną, nie zaniedbuje działań, jestem systematyczna i obowiązkowa.
Sumiennie i rzetelnie prowadzę dokumentacje szkolną. |
|
66 |
Anichka |
rosyjski, ukraiński |
Prowadzę firmę tłumaczeniową
DAtranslations.pl i oferuję tłumaczenia+nauka języka rosyjskiego i ukraińskiego. |
|
67 |
Monika77 |
angielski, rosyjski |
Rzetelność i dokładność przy wypełnianiu powierzonych mi obowiązków, wysoka kultura osobista, komunikatywność, pracowitość, umiejętność pracy w grupie oraz szybkiego uczenia się, sumienność, punktualność, kreatywność, chęć poszerzania wiedzy, brak nałogów.
Udzielając korepetycji najmłodszym tzn dzieciom w wieku 5 lat przeprowadzam naukę w formie zabawy wymyślając nowe metody zainteresowania nauką i przyswojenia wiedzy. |
|
68 |
grazkawojcik |
angielski, rosyjski |
Sądzę, że posiadam odpowiednie kwalifikacje językowe oraz metodyczne, które nabyłam będąc studentką lingwistyki stosowanej Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie o specjalności język angielski i język rosyjski. W czasie studiów nabyłam obszerną wiedzę w zakresie form nauczania języków obcych uczniów różnych grup wiekowych. Swoje umiejętności wykorzystywałam udzielając korepetycji z j. angielskiego uczniom szkoły podstawowej oraz w czasie praktyk w szkołach ponadgimnazjalnych. Nabyłam także doświadczenie biorąc udział w programie Biuro wiedzy poszukiwanej w fundacji Rozwiń skrzydła w Lublinie gdzie udzielałam korepetycji i pomagałam w nadrobieniu zaległości uczniom gimnazjum.
Ponadto, uważam, że posiadam odpowiednie cechy charakteru, niezbędne przy nauczaniu języków obcych. Jestem osobą obowiązkową, budzę zaufanie ludzi, jestem otwarta na potrzeby uczniów a także chętnie im pomagam.
|
|
69 |
nata512 |
rosyjski |
Sumienna, odpowiedzialna, fachowość |
|
70 |
SoNata |
rosyjski, ukraiński |
Uczestniczyłam w programie "Szkoły Partnerskie UMCS". W tym programie przygotowywałam i prowadziłam warsztaty z języka rosyjskiego dla uczniów klas licealnych i gimnazjalnych.
|
|
|